Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - FlutterShy

Pages: 1 2 [3] 4 5
31
Tweakcraft / Re: Donatieronde
« on: 2 December 2013, 14:22:46 »
Zelf ook net 15€ overgemacht :).
Ik heb atm niet zoveel idd, had ik maar al een job :+.

32
Ik denk dat bazkara ze in z'n oven heeft verstopt  :yes

daar gaat het al fout  :) jij dacht

Zonder bewijs valt er ook niet veel anders te doen dan (ver)denken

Enkel spijtig dat alles, inclusief mobs doden gelogged wordt :yes

33
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.6.2
« on: 10 July 2013, 23:18:28 »
Alsook wil ik toevoegen dat bij dit schrijven de "Horse API" er nog niet is, als ik dus weldegelijk integratie in TCUtils wil voor /spawnmob etc, zorgt dit dat we "voorlopen" op Bukkit. Ziende dat dit een slippery slope is ben ik er niet echt voor :P.

34
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.6.2
« on: 10 July 2013, 23:15:05 »
... we kunnen ook al mossy cobble en glowstone enzo craften.
Ja, jammer! We glibberen ook al op die helling. Laten we nu, zo vlak na een update, het hoofd koel houden en goed nadenken waarom het berijden van een paard moeilijk moet zijn. En wat kost zo'n zadel nou, Mimix? Ik wil er wel eentje van je kopen...

De reden dat die zever craftable is komt nog van de tijd dat er geen multi-world environment was. Toen kon je onmogelijk aan glowstone e.d. geraken. Dat deze recipes niet meer aangepast zijn klopt. In theorie zouden eens moeten kijken of het anders kan ofzo :P.

35
Support / Re: Probleem met blockstats?
« on: 5 December 2012, 13:49:39 »
Omdat je source blocks (water) zit te replacen komt het ofwel bij "replaced", of "destroyed water source block" te staan. Al weet ik niet hoe milenco's scriptje telt :P.

36
Support / Re: Minecraft 1.4.2 client door Milenco
« on: 2 November 2012, 08:43:38 »
Anvil rechterklik fix is al online, maar heeft milenco denk ik niet in z'n client gestoken.
http://wrongplace.be/files/minecraft_stuff/ImprovedChat_2.5.9_for_1.4.2_mcforum.zip

37
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 1 November 2012, 15:40:52 »
Wel lachen, Bukkit droppen gaat ze veel spelers kosten, maar die bukkit "integratie" trok al op geen kloten, dus waar zagen ze over  _O-

38
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 25 October 2012, 13:55:07 »
Extra laten betalen zou ik niet doen, je hebt nl immers al de VIP status op de "normale" server. als je hierbij nog eens extra zou moeten voor betalen komen we denk ik qua belastingen in de problemen :P.

Alsook zou ik gewoon als we zo'n server draaien de perms gelinked houden, met elke 30 mins ofzo een "sync" of via de site als je 1 aanpassing doet dat hij naar de 2 servers pusht.
Al ga ik daarvoor een hoop backbone code moeten aanpassen denk ik, milenco?

39
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 25 October 2012, 09:57:21 »
Milenco, ik zei dat ik het onstabiel vond, en inderdaad dat je vrij snel vrij veel lag/griefs kan veroorzaken. Daarom stelde ik voor van een tijdje eraan te kunnen spenderen (al weet ik niet hoe lang het nu zou duren icm m'n IRL werk/stage) voor alles terug Bukkit-compat te maken.

Maar ik ga dat niet zomaar doen, ziende dat er wel serieus wat werk achter steekt.
Dus als we ervoor zouden gaan (als FTB nu eens doorgaat :+) wil ik er tijd in steken, doen we het niet ga ik er geen tijd in steken.

40
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 24 October 2012, 14:33:53 »
Milenco, als we zouden discussieren zou ik het niet ZO erg vinden om een weekje bezig te zitten voor alles bukkit-compatible te maken, maar ik ga het niet zomaar doen. Ik moet eerst weten dat we er weldegelijk voor zouden gaan. Anders is het maar een verloren moeite :P.

41
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 23 October 2012, 10:03:16 »
Voor mij is het heel simpel. Als er een Tekkit server komt dan komt er ook een OpenTTD server. En andersom ook.

Niet het een of het ander.

*kuch* vistu heeft lange tijd een OpenTTD server gedraaid met het TC logo *kuch*

42
Support / Re: Tweakcraft Changelog
« on: 17 October 2012, 06:35:34 »
*schop*

2012-10-17 05:00

  • Bukkit geupdate (1.3.2-R1.1-SNAPSHOT van vandaag), er zit een tab completion API in maar voor spelernamen heeft hij het wat mis lijkt het, of ik moet m'n improvedchat eens nakijken.
  • NoCheatPlus geupdate, alsook die z'n spam check uitgezet, die triggerde nl iets té gevoelig en icm ImprovedChat's multi-line ding kickte hij on impact. Hierbij zouden ook false positives voor fly minder voor moeten komen
  • VoxelSniper geupdate (dit is eerder voor Don_Kreft :p)
  • WorldGuard geupdate
  • JSONAPI geupdate (Als hier bugs voorkomen milenco/spelers, gelieve deze te melden!)


Nu zien hoe ik improvedchat kan fixen of de server het goed kan laten doen.

43
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 8 October 2012, 19:24:11 »
Welja, to be entirely honest was ik van plan van een "gelinkte" tekkit server te draaien op TweakCraft.

However zal dit dan met een vrij stricte whitelisting moeten gebeuren denk ik. Het punt is dan ook eigenlijk "wie vertrouw je". Zoals we kunnen zien met het huidige vouch systeem en het huidige doelpubliek van TweakCraft denk ik niet dat het haalbaar zal zijn :p.
Nu, toendertijd met MC Alpha met clientside inventory was het ook zeer hard abjoesbaar, denk maar aan de soil+seeds bug, en hadden we toch een MC servertje.

Hierbij denk ik dan dat het misschien zou kunnen, maar misschien niet de slimste zet zal zijn. Hier zou ik dan op zn' minst eerst een week in het "bukkit hooks gebruiken" porten steken.

We zien wel :p.

44
Algemeen / Re: Tekkit!
« on: 6 October 2012, 20:11:30 »
Ik zal het kort proberen houden, want ik heb hier een vrij uitgebreide mening over :p.

Het idee van Tekkit was een hoop mods bijeen brengen, samen met een Bukkit server.
Dit leek allemaal zeer tof & uniek, ziende dat een ModloaderMP/Forge server instellen en syncen voor iedereen simpel gezegd een pain is.

Daar bleef het ook bij. Het was net als spout/BukkitContrib een goed idee. De manier die ze gekozen hebben om het uiteindelijke idee uit te werken is allesbehalve goed te noemen.

Ze hebben gewoon de mods genomen, vragen of niet, toestemming of niet, en alles gewoon in elkaar gemept. Samen met een hoop untested code van MCPC.
Wat geeft dit als resultaat? Een server die bijna niet te beheren valt, vol dupe bugs zit, vol crashers, bijna geen controle over shit, ...

Simpel gezegd : Tekkit is leuk als je het met maten speelt of mensen die je vertrouwt, maar het idee is nu nog niet houdbaar op TweakCraft.
Ikzelf heb ook een kleine server tussen mij & duvelke. Ik heb hierbij al een paar dingen moeten modden, omdat ze ofwel m'n wereld deden crashen, laggen, niet werkten, ... noem maar op.

Een betere manier waarop we eigenlijk nog moeten wachten is de "FTB" modpack. Deze zal door de modders zelf uitgebracht worden. Al hoop ik dat ze hierbij dan wel mooi naar Bukkit luisteren :p.

45
Tweakcraft / Re: Tweakcraft Player Awards 2012
« on: 21 September 2012, 05:49:55 »
Nog snel m'n stem erdoor gejaagd, al denk ik niet dat het veel zal uitmaken :P. Het meeste ging naar anciens van de server :P.

Pages: 1 2 [3] 4 5