Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tekkit!  (Read 47516 times)

MinecrafterII

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 45
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #60 on: 30 October 2012, 21:10:43 »
*knip snip lange post*

Ik vind tekkit totaal geen ander spel dan minecraft, een verrijking op het originele spel is het als het aan mij gevraagd wordt. Voortbouwend op je vergelijking van tweakers(tweakcrafters?) met een voetbalelftal dat interesse toont in tafeltennis. Het gaat natuurlijk niet werken als de helft hun tijd ergens anders in gaat steken. Je vergelijkt hier twee verschillende sporten met elkaar, wat voor mij niet opgaat voor minecraft en tekkit. Ik zie minecraft en tekkit eerder als voetbal met toegevoegde elementen. Dit kan reiken van twee ballen in het spel tot 3 teams van 8 personen elk, met 2 verschillende goals en 3 ballen(om maar een extreem voorbeeld te noemen). De basisregels van voetbal gelden hier nog steeds, maar er zijn ook extra regels omdat er meer elementen aanwezig zijn. Wat jij vergelijkt zijn twee verschillende dingen die in de basis verschillend zijn, en misschien op enkele punten een overeenkomst laten zien. Tekkit is in mijn opzicht nog steeds minecraft zoals we dat allemaal kennen, alles wat je in het origineel kon, kan hier nog steeds. Maar je hebt de mogelijkheid om zoveel meer te doen. En als je tekkit om de een of andere reden zat wordt kan je net zo makkelijk weer terugkeren naar tweakcraft zoals we dat nu kennen. In mijn ogen is er niets mis met mensen die wat nieuws willen proberen met mensen waar ze vaker mee omgaan. Samen iets nieuws proberen is lang niet zo overdonderend als er alleen aan beginnen.

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #61 on: 31 October 2012, 10:42:54 »
Ik zal het kort proberen houden, want ik heb hier een vrij uitgebreide mening over :p.
Zoals ik begrijp van FlutterShy is de code zeer verouderd en ben ik van mening dat we het beter nu niet kunnen draaien. Mocht er eindelijk weer een nieuwe versie komen. Zonder al teveel bugs wil ik er wel weer is naar kijken.

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #62 on: 1 November 2012, 11:56:05 »
Kan iemand uitleggen wat de nieuwspost op de Tekkit website betekend? Wat ik er van begrijp is dat ze Bukkit dumpen voor Forge, toch?

lappro

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #63 on: 1 November 2012, 14:58:18 »
ja daar komt het volgens mij wel op neer ja. Als dat zo is denk ik dat tekkit snel uit zal sterven. Geloof nooit dat dat goed gaat werken.

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #64 on: 1 November 2012, 15:16:31 »
In het artikel wordt geen woord gerept over de generieke add-in manager die nu is doorgeschoven naar 1.5. Gaat dat niet overal invloed op hebben en nu opportunities openen?

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #65 on: 1 November 2012, 15:28:05 »
In het artikel wordt geen woord gerept over de generieke add-in manager die nu is doorgeschoven naar 1.5. Gaat dat niet overal invloed op hebben en nu opportunities openen?

Dat is wel interessante informatie. Als dat gebeurt, dan snap ik wel dat ze Forge dumpen :)

lappro

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 78
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #66 on: 1 November 2012, 15:30:37 »
volgens mij is het andersom sander. Tekkit en mcportcentral dumpen bukkit wegens incompatibilteit oid. Ze maken hun eigen bukkit variant in forge. Als ik het goed begrepen heb.

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #67 on: 1 November 2012, 15:38:27 »
volgens mij is het andersom sander. Tekkit en mcportcentral dumpen bukkit wegens incompatibilteit oid. Ze maken hun eigen bukkit variant in forge. Als ik het goed begrepen heb.

Hmm ok, zo zou het ook zeker kunnen.

Lekker duidelijke post eigenlijk, roept toch een hoop vragen op blijkbaar :)

FlutterShy

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 194
  • Brony
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #68 on: 1 November 2012, 15:40:52 »
Wel lachen, Bukkit droppen gaat ze veel spelers kosten, maar die bukkit "integratie" trok al op geen kloten, dus waar zagen ze over  _O-

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #69 on: 1 November 2012, 16:23:27 »
Ik snap het hele gebitch niet. Tekkit is super populair bij minecrafters, waarom werken de partijen gewoon niet even samen? Hoe moeilijk kan het zijn...

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tekkit!
« Reply #70 on: 18 November 2012, 20:30:04 »
We hebben het er intern even over gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat we voorlopig geen Tekkit server zullen hosten. De voornaamste redenen zijn het technische beheer/onderhoud wat erbij komt kijken en het mogelijk scheiden van de community over meerdere servers.


Forum » Tweakcraft » Algemeen » Tekkit!