Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Wat moet het thema worden van Skyworld spawn?

Fantasy middeleeuwen/steampunk achtig
20 (71.4%)
Futuristisch (ruimteschepen en stations)
4 (14.3%)
Modern (vliegtuigen, tanks)
0 (0%)
Combinatie op verschillende eilanden
4 (14.3%)

Total Members Voted: 27

Author Topic: Buildingtheme: Skyworlds spawn  (Read 71300 times)

rakky

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #75 on: 13 June 2011, 22:24:10 »
Ik wil er mee zeggen dat een thema breder is dan alleen maar huisjes met exact dezelfde look.
Steampunk/fantasy is heel breed.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #76 on: 13 June 2011, 22:36:25 »
@moondust Dat is wel leuk maar dan krijg je teveel dingen in een keer naar mijn mening.
Het geen wat wij juist willen doen is een spawn maken in een thema waar iedereen (die interesse heeft) aan meebouwt.
Als iedereen vervolgens hun eigen dingetje elders gaat doen dan zijn alle voorbereidingen voor niks geweest en kunnen we net zo goed skyworld nu direkt open gooien voor iedereen.

@ Rakky, nogmaals, het zijn enkel voorbeelden van de stijlen. Je hoeft ze niet exact na te maken. Je moet er alleen voor zorgen dat het er bij past. Als je dat niet kunt/wilt doen... tja.. dan weet ik het ook niet meer hoor.

Verder reageer ik hier nu maar even niet meer omdat ik in de gangen al wat geklaag hoor dat ik dit project probeer te claimen ofzo ook al leg ik enkel de dingen uit waar we met meerdere mensen over gesproken hebben. We proberen enkel dit project in goede banen te leiden zodat je geen grote chaotische bende krijgt waar iedereen maar doet wat hij wil. Er is duidelijk voor gekozen dat men in een thema iets wil bouwen, dit wil echter niet als iedereen in hun eigen thema iets gaan bouwen.


Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #77 on: 14 June 2011, 00:50:19 »

jermed

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #78 on: 14 June 2011, 11:23:18 »
ik weet dat op deze server liever geen mods worden gebruikt maar kan deze misschien http://steam-craft.com/index.php?title=Main_Page
(ik weet niet hoe dat werkt met mutiplayer en mods misschien kan dat ook wel niet.)
maar hij past perfect bij sky-world.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #79 on: 14 June 2011, 19:24:22 »
ik weet dat op deze server liever geen mods worden gebruikt maar kan deze misschien http://steam-craft.com/index.php?title=Main_Page
(ik weet niet hoe dat werkt met mutiplayer en mods misschien kan dat ook wel niet.)
maar hij past perfect bij sky-world.

Zo'n mods werken niet multiplayer, je kan het wel nabouwen van blocks?

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #80 on: 19 June 2011, 03:23:05 »
Rakky, Edoxile en ik zaten wat te bouwen aan mijn vuurtoren, waarop we op een leuk idee kwamen voor het logo van de darknation;

Je ziet het in donkergrijze wol los, en in obsidian in de toren gebouwd.


Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #81 on: 19 June 2011, 15:42:15 »
Is het een soort moersleutel ? Ik vind het wel grappig alleen het is een even aantal breed en dus faalt het direkt :P
* gazeebo88 heeft hekel aan een even aantal blocks in MC.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #82 on: 19 June 2011, 17:02:38 »
Is het een soort moersleutel ? Ik vind het wel grappig alleen het is een even aantal breed en dus faalt het direkt :P
* gazeebo88 heeft hekel aan een even aantal blocks in MC.

jij kunt er gerust een hekel aan hebben, maar je kunt evengoed even als oneven bouwen. Het is geen wet dat een gebouw meteen faalt indien het even is.

En idd, een soort moersleutel.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #83 on: 19 June 2011, 17:15:54 »
Ok ik zal er verder niks over zeggen, dat laat ik wel over aan de skykeepers dan. Oh wacht eens even... :o

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #84 on: 19 June 2011, 19:21:04 »
Ik vind het wel een nice 'dark' logo.  ;)

Ruud en ik waren zelf ook nog met een soort logo/vlag bezig, alleen dan van zwarte wol met rood. Een voorbeeld is te vinden in het command center (map room) aan het plafond.
« Last Edit: 19 June 2011, 19:27:09 by Rhan21 »

Gerjojo

  • Guest
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #85 on: 22 June 2011, 09:22:50 »
Svard: Whats up? Zag je bordje toen ik ff ingame was, ben vnaaf online!

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Buildingtheme: Skyworlds spawn
« Reply #86 on: 22 June 2011, 10:15:01 »
Ik vind het wel een nice 'dark' logo.  ;)

Ruud en ik waren zelf ook nog met een soort logo/vlag bezig, alleen dan van zwarte wol met rood. Een voorbeeld is te vinden in het command center (map room) aan het plafond.

Die map room was bedoeld als GEHEIM aanvalsplan, maar nvm dan :P

MoondustNL
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Forum » Tweakcraft » Projecten » Buildingtheme: Skyworlds spawn