Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Jelmar

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
76
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 19 July 2013, 20:48:25 »
Het kan ook voor sommigen wel leuk zijn, maar ik vraag me af of het voor andere mensen niet een reden zal zijn om nog eerder te stoppen. We hebben al niet een hele drukke survival wereld, ik vraag me af of het handig is om het nog moeilijker te maken.

77
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 18 July 2013, 17:22:10 »
Ondanks dat ik passive health regen uitzetten eerder genoemd heb, vraag ik me af hoe de mensen hier daar tegenover staan. Vinden mensen dit een leuke extra uitdaging, of zal het betekenen dat mensen nog sneller stoppen met survival?

78
Tweakcraft / Tweakcraft over op 1.6.2
« on: 10 July 2013, 03:21:32 »
Hoi iedereen,

Met dank aan FlutterShy zijn we vanaf heden over op 1.6.2. Wellicht een beetje zonder aankondiging, maar we konden over, dus hebben we ervoor gekozen om het maar gewoon meteen te doen.

Natuurlijk is het voor clientmods even wachten tot die up to date zijn. De komende dagen zullen we dus even met grotendeels modloze clients moeten spelen. Zodra de mods die ik normaal altijd op dropbox heb staan zijn geupdate, zullen ze daar weer te vinden zijn.

Op het moment van dit schrijven zijn paarden nog niet beschikbaar op de normale worlds. We willen ze liever ook niet spawnen, omdat we ze op een normale manier beschikbaar willen stellen. Vips kunnen wel alvast met paarden experimenteren in smallworld (/warp paarden) in een omheining. Alleen in die subzone kun je paarden spawnen. Gelieve niet overdrijven met de aantallen. We zijn aan het kijken of we de spawn mechanics kunnen aanpassen zodat paarden in de gewone worlds op een normale manier te vinden zijn. De builders onder ons moeten dus nog héél even geduld hebben. :) Mocht het aanpassen van de spawn mechanics te lang op zich laten wachten, zullen we het liever niet spawnen concept herzien, maar hopelijk zal dat niet nodig zijn.


79
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 7 July 2013, 18:14:42 »
Ik zie dat gazeebo al gereageerd heeft tijdens het typen, maar wil m'n reactie ook niet voor niks hebben geschreven. :)

----

Mhirr, ik moet zeggen dat je een mooi betoog hebt geschreven, en inderdaad is het gewoonlijk zo dat je met je poten van andermans spullen af moet blijven.

Echter is het ook zo dat het op een server zoals de onze, met een border rond de map, noodzakelijk is gebleken om af en toe op te ruimen. Het wordt anders onmogelijk voor nieuwe mensen of spelers die er al langer zijn een keer een groot project op te zetten, simpelweg omdat er geen ruimte is voor dergelijke bouwwerken zonder dat er een half bouwwerk in de weg staat wat een half jaar of langer geleden begonnen en niet afgemaakt is.

Ik kan zo al twee voorbeelden noemen; Bazkara's Baz Modan en Empire's Fallout geinspireerde bouwwerk. Beide deze heren hebben lang naar een geschikte locatie moeten zoeken, omdat alle mooie plaatsen bebouwd waren met halve huisjes. Pas nadat die geschematicd en opgeruimd waren konden zij gaan bouwen. Persoonlijk zie ik liever die prachtige projecten groeien dan dat daar een eeuwig half afgebouwd ding staat.

Ik zie de charme ook wel in van een map waar je doorheen kunt dolen om van alles te bekijken, maar eeuwige stilstand is ook niet wenselijk.

80
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 7 July 2013, 02:32:19 »
Er is hem herhaaldelijk gevraagd of hij met zijn bouwwerken verder zou gaan. Het antwoord bleef vaag of bleef volledig uit. Zelfs tijdens de discussie waar je naar refereert werd er geen duidelijk antwoord gegeven. Terwijl de vraag toch vrij eenvoudig is; ga je ermee verder of niet? Ik snap niet goed wat het probleem is, het antwoord is of ja of nee.

81
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 7 July 2013, 02:03:23 »
[22:49] <+bReChThOu> Don_Craft / Jelmar wil jij mijn shit in een schematic stoppen ?
[22:49] <+bReChThOu> dus /warp atlanta en /warp moskee ?

82
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 7 July 2013, 00:51:18 »
Het leuke neveneffect van het ruimte maken, is dat daar weer nieuwe mooie dingen gebouwd kunnen worden. Om een voorbeeld te noemen; Empire is begonnen met een nieuw bouwwerk op een plek waar eerst iets stond wat er al een halfjaar als een ruine bijlag. Anders had hij geen geschikte plek kunnen vinden.

Lijkt mij een positieve regel dus.

83
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 7 July 2013, 00:45:34 »
Die regel bestaat al sinds het maken van de huidige main world. Dit om te voorkomen dat deze world, net als de oude, vol komt te staan met half afgebouwde troep wat nooit meer wordt afgemaakt. Dan krijgen we weer de opmerking - goh, die opmerking is al geweest zelfs - dat de map vol is en vergroot moet worden. Als we oude half afgebouwde rommel opruimen, betekent het dat er plek is voor andere mensen en dat we de map niet weer enorm groot hoeven te maken.

84
Algemeen / Re: Het grote topic der verwijdering
« on: 7 July 2013, 00:40:37 »
Mimix, als je je nu even gedraagt naar je leeftijd of zoals je gewoonlijk tegen me doet op TS, komen we wellicht tot een iets constructiever geheel. We zijn met enkele SGO's al een paar dagen bezig om oude dingen te verwijderen, je geeft zelf aan dat je dit al weet. Een paar van de dingen op jouw lijst komen wellicht ook nog wel aan de beurt. We kunnen niet alles tegelijk. Ik snap niet zo goed waarom er nou weer een enorm zeurtopic gemaakt moet worden over een onderwerp waar al lang aan gewerkt wordt, dit lijkt mij niet bevorderlijk voor de sfeer en als dit topic uit de hand loopt - waar het wel op lijkt - ben ik genoodzaakt deze te sluiten.

Mhirr, doe a.u.b. niet zo dramatisch. De regel van twee maanden onaf en inactief = schematic + delete bestaat al sinds 2011, en wordt ook al sindsdien gehandhaafd.

85
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 6 July 2013, 22:27:37 »
Voor de pvp'ers en de liefhebbers van echte survival, volgens mij is het dan een idee om er een échte survival world van te maken. Met andere woorden, we zetten passive health regen uit.  Een delay op het /world command vind ik ook wel passen binnen dit concept.

86
Algemeen / Re: Een dagje survival drama
« on: 6 July 2013, 15:49:14 »
De regels heroverwegen is inderdaad altijd een mogelijkheid.

87
Algemeen / Voor de stats junkies: IRC & ingame chat stats!
« on: 4 July 2013, 05:08:02 »
Samen met Aacoba ben ik bezig om ons te voorzien van nog meer stats dan we al hebben, namelijk voor het chat-gedrag van de Tweakcrafters. Deze stats zijn zowel van IRC als de ingame chat. Uiteindelijk lijkt het me leuk om hiervan een apart kopje te maken onder het Stats menu op de website, maar hier is alvast een voorproefje (mogelijk met foutjes) over de afgelopen 60 dagen.

Minecraft.chat Stats

88
Tweakcraft / Re: VIP-vergadering donderdag 20 juni 21:00u
« on: 19 June 2013, 03:42:56 »
Staat op het vip-forum, klik de link aan in mijn post.

89
Tweakcraft / VIP-vergadering donderdag 20 juni 21:00u
« on: 19 June 2013, 02:24:07 »
Doormiddel van deze post wil ik alle VIP's er op attenderen dat de geplande VIP-vergadering zal worden gehouden op donderdag 20 juni om 21:00u. Deze zal plaatsvinden op IRC (irc.tweakers.net, kanaal #minecraft.vipvergadering).

Zie de topic op het VIP-forum voor meer informatie (zoals de irc channel pass), of om agendapunten naar voren te brengen.

90
Algemeen / Re: Just married
« on: 14 June 2013, 17:15:01 »
 :yes

Super gefeliciteerd dude!

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15