Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Gazeebo

Pages: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 49
661
Algemeen / Re: Building Themes
« on: 10 April 2011, 14:52:06 »
Red dead redemption style? :P

662
Algemeen / Re: Building Themes
« on: 9 April 2011, 23:25:19 »
Nog 1 opmerking, hoeveel mensen zijn echt bereid om aan de slag te gaan op een tijdelijke map terwijl ze ook met hun eigen ding bezig kunnen gaan op een permanente map?

Oftewel, word de opkomst het waard om zoiets te gaan doen. En blijft die opkomst vervolgens ook? Kijk naar Hogwarts/Peking. Af en toe is het populair en word er veel gedaan maar dan drijft men toch weer terug naar hun eigen projecten(en geef ze eens ongelijk).

663
Algemeen / Re: Building Themes
« on: 9 April 2011, 23:00:13 »
Als het ook maar iets in de buurt van Nations at War (qua overeenkomende bouwstijlen per map) komt dan ben ik in.
Sowieso had ik dit idee al in mn hoofd zitten.
Wel een paar vragen.

Hoe zit het met resources ? Moeten we die zelf meenemen vanuit de gewone wereld? Als er map reset is krijgen we dan onze resources terug of zijn ze voor altijd verloren(denk aan goud/diamand/clay/lapis blocks)

Wie krijgt er toegang tot de 2de wereld ? Ik zie het al voor me dat anderen het gewoon gaan gebruiken voor resources ( redwood / clay )

IVM bovenstaande vragen, kunnen we heen en weer tp-en of word het een ander server ip ?

Zoals WouterH al zei, als iedereen vrij mag bouwen krijg je een chaotisch geheel denk ik. Misschien de 1ste keer proberen en als dat niet lukt een hoofdbouwer assignen en met een goed plan bij de hoofdbouwer komen en die geeft je vervolgens rechten in de region om het te bouwen.

De map grootte, hoe groot ? "Heel klein" hebben we niks aan natuurlijk.  1000 bij 1000 lijkt misschien weer te groot maar ik denk persoonlijk dat dit wel mee zal vallen. Misschien zelfs 500 bij 500.
Het is namelijk een community map en je bouwt samen. Dus je gaat niet op het randje zitten om je eigen ding te doen.
Het zal ook nog liggen aan het thema denk ik.

Terraforming, wat gaan we hiermee doen? Ik persoonlijk heb geen zin om steeds een massief stuk weg te hakken. Dat heb ik al genoeg gedaan bij hogwarts. Ik wil OP de wereld bouwen, niet IN. Tenzij het gaat om een cave system of iets dergelijks maar grote gaten van 500 bij 500 doe ik niet meer aan :(

Vooralsnog ben ik voor, het idee vind ik hartstikke goed maar het ligt puur aan de uitwerking van het idee of het gaat slagen of niet.
Ook kunnen we dit misschien test casen op de huidige map en een gebied van x bij x reserveren en aan de slag gaan. We kunnen dan wel niet de savegame uploaden maar zoals de naam al zegt, testcase.

p.s. die nations at war map doet me steeds weer kwijlen :P

664
Algemeen / Re: Counterstrike Source Server
« on: 6 April 2011, 23:59:58 »
Doe mij maar een Tweakcraft OpenTTD server  8)

665
Algemeen / Re: Custom Clients (1.4 versies)
« on: 4 April 2011, 09:30:56 »
Gisteren gehoord dat er al een improved chat voor 1.4 is. Kan hem niet vinden maar er zijn mensen die het al hebben geinstalleerd.
*edit*
http://www.tweakcraft.net/forum/index.php?topic=246.0 <-- 1.4 improved chat
Het schijnt wel, als ik het forum mag geloven, dat je met de nieuwe improved chat na 30 seconden idlen gedisconnect word van SMP.
Quote
I can also confirm that Improved Chat will make me lose connection with an "End of Stream" error at about 30 seconds of idling in SMP. This was confirmed with Improved Chat as the only installed mod.

(Also, if I have a mini-map mod installed as well as Improved Chat, I can see that the map chunks are not loading unless I'm looking around.)

I also tested Chat Logger, and that one is OK.

666
Mijn pickaxe laten afkoelen? Je bedoelt dat goudklompje wat aan mn vuist zit vastgegroeid? :P

667
En de tnt is op!! >:(
Nee serieus, we zijn het echt even heel erg zat. Er zit geen einde aan.
Er komen zoveel leuke projecten voorbij en wij kunnen nergens aan mee doen omdat we dit graag af willen.
Maar ja, nu dus tijdelijke pauze. Bouwvak.. err.. bouwgraaf vakantie zeg maar.

668
Wou je daar btw cobble of wood stairs op zetten ?

669
Algemeen / Re: Custom clients (1.3 versies)
« on: 1 April 2011, 14:41:05 »
De minimap werkt inmiddels wel.
De nieuwste versie die hier te krijgen is : http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=97332&p=1456935

670
Algemeen / Re: Custom clients (1.3 versies)
« on: 1 April 2011, 13:02:05 »
Ik heb dat allemaal geprobeerd ja.
Maar het schijnt dat Modloader nog niet werkt voor 1.4 en daar moet dus op gewacht worden voor het gros van de (1.4) mods die op tweakcraft gebruikt worden.

671
Algemeen / Re: Custom clients (1.3 versies)
« on: 1 April 2011, 09:57:32 »
Heeft iemand al een werkende 1.4 versie? :P
Ik kan niks toevoegen aan mijn .jar's. Zodra ik ook maar iets wijzig qua classes of iets toevoeg dan krijg ik een zwart scherm na het inloggen. Iemand anders meer geluk gehad ?

672
Er ligt nu een groot stuk rails onder de bergen van hogwarts. Kijk dus uit met tnt als je op de lagere lagen komt met het graven dat je niet perongeluk de rails opblaast.
De rails gaan naar een central verzamelpunt en verzamelt zo alle resources die niet opgepakt worden.
De cobble word gerecycled om smoothstone te bakken. De rest ... word weggeven waarschijnlijk aan mensen die het nodig hebben :P

673
Algemeen / Re: Yogscast op Tweakcraft!
« on: 30 March 2011, 07:51:09 »
Geniaal. Ik dacht echt dat ze langs zouden komen :P You got me  ;D

674
Het hoofdgebouw van Hogwarts kan zo af zijn. Mits er mensen continu minen.
Af en toe is er een populariteits golf dat mensen komen wat veel helpt.

Mijn blockstats verraden helaas hoeveel ik zelf mine :( *no life lol*

675
Om eerlijk te zijn denk ik eerder een 25% ongeveer :P

Pages: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 49