Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Spanko

Pages: [1] 2
1
Algemeen / Re: Passive health regeneration in survival
« on: 2 August 2013, 21:57:43 »
Als je alleen speelt is het echter ook mogelijk, maar je moet met een andere mentaliteit gaan spelen. Wat neer komt op zo voorzichtig mogelijk spelen.

2
Algemeen / Re: Passive health generation in survival
« on: 30 July 2013, 00:12:21 »
Ik vind eigenlijk dat mensen maar is eerst op UHC modus spelen, voordat ze hier een oordeel over vellen. Echter zal dat wel niet gebeuren, en klinkt het allemaal eng natuurlijk.

Try before you decide! Misschien kom je er wel achter dat je het, stiekem toch wel leuk vindt.

3
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 10 July 2013, 22:58:34 »
Inderdaad, ik zie zelf eigenlijk alleen maar voordelen aan de "UHC" modus. Handige die nieuwe gamemode parameters!

4
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 28 June 2012, 13:42:51 »
Remie, mag ik vragen welke spanning er nu dan zit in de huidige survival beleid?

5
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 24 June 2012, 21:05:49 »
Hey brechthou wat dacht je van de feit dat mensen die er langer speler dan jou er ook super veel tijd in hebben gestoken? Jouw argument slaat dus mis. Iedereen offert wat op voor een leukere survival, waarom jij niet

6
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 19 June 2012, 23:53:55 »
Is wel zo handig ja.

7
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 19 June 2012, 11:08:47 »
Gereserveerd voor Post over Capture the block?

~Smallworld needs to be fixed so i can fix this.

8
Algemeen / Re: Community project.
« on: 18 June 2012, 16:51:50 »
Hier mijn poging! <3


9
Algemeen / Re: Community project.
« on: 18 June 2012, 10:26:57 »
Ik loop daar zelf niet echt helemaal warm van, is ook realistisch onpraktisch in zoiets een hotel te gaan bouwen. Te veel bergen op een eiland is lelijk in mijn mening. Ik zelf zat meer aan een 'Lost' achtige eiland te denken. Zal binnenkort wel even met dat vage programma aan de gang gaan.

10
Projecten / Re: A new power is rising...
« on: 17 June 2012, 23:05:48 »
Grootste probleem dat je zal krijgen is de feit dat er ook andere mensen in de buurt zitten die zelf ook met hun eigen projecten bezig zijn. Dus realistisch gezien heb je hier gewoon de ruimte niet voor.

Behalve dat opzich wel een grappig idee.

11
Algemeen / Re: Community project.
« on: 14 June 2012, 16:16:26 »
nee dat valt nog wel mee :) zoals ik al zei eerst even de vorm van het eiland dan verder kijken :)
Maar omdat dat een hotel is kunnen we misschien iets mee combineren. Aangezien iedereen vindt dat de map aardig vol zit.

Hij heeft al gezegd dat het die plas niet gaat worden Panorama. Ook zitten daar teveel andere mensen bij in de buurt.

We moeten eerst de vorm van de eiland bespreken en dan komt de locatie wel zodra we weten hoe groot het gaat worden.

Om eerlijk te zijn vind ik dat van dit community project het juist niet de bedoeling is om met iets te combineren.

12
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 17:22:13 »
Only as endless as your MIND. Which really isn't that endless, trust me.



Noooo not the philosoraptor!

@ Wind, smallworld is wel goed. Kan alleen zijn dat die net wat te klein zal zijn voor alle pvp arena's.

13
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 17:18:50 »
Only as endless as your MIND. Which really isn't that endless, trust me.

14
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 8 June 2012, 17:23:01 »
Beste wat je kan doen, als je een leuke pvp map wilt hebben. Is een volledige symmetrische map maken. Aka team-battle maps. Kan je ook nog objective based pvp doen.

15
Algemeen / Re: Gigaprojecten
« on: 8 June 2012, 12:59:12 »
Het gaat er ook niet om zodat je precies kan zien we wat heeft gedaan. Het gaat er om dat jullie iets samen hebben gebouwt. Dus niet iedereen individueel gebouwtje maken. Dat doet het "gigaproject"idee teniet.

Pages: [1] 2