Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - AlexMedia

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15
76
Projecten / Re: Tweakstreet
« on: 11 August 2013, 18:59:26 »
*O*  Leuk gedaan, mhirr

77
Projecten / Re: Efteling
« on: 10 August 2013, 19:15:23 »
*O* Lekker bezig!

78
Support / Re: [Plugin] Bukkit attractie rails
« on: 10 August 2013, 16:55:25 »
Ik heb nog een paar dingen op het wensenlijstje staan. :D

1- Unpowered powered rails een cart geheel stil laten zetten, zelfs als de cart met maximumsnelheid aan komt rijden (normaal gedrag: de cart wordt vertraagd).
2- Samen met 1: de richting waarin een cart reed onthouden, zodra de rails powered wordt de cart die richting op sturen. (normaal gedrag: de cart blijft staan als er geen solid block is)
3- Een rijrichting afdwingen voor carts die op powered rail rijden of erop geplaatst worden. Als de rails powered is/wordt, wordt een stilstaande cart in de op het bordje gespecificeerde richting gestuurd. Een rijdende cart wordt teruggestuurd als de rijrichting niet volgens de op het bordje gespecificeerde richting is.

79
Support / Re: [Plugin] Bukkit attractie rails
« on: 10 August 2013, 00:22:10 »
Ziet er goed uit, windwarrior, maar ik heb wel een verzoek :)

Zou het mogelijk kunnen zijn om dat booster-block en de bijbehorende IC ergens anders te plaatsen, zodat het mooier weg te werken is (bijvoorbeeld een block onder de track)? Ik leg mijn rails het liefste op cobble weg, een goldblock midden in die baan ziet er dan ineens heel vreemd uit.

Andere functies die ik graag zou willen zien:
- Players ejecten wanneer een bepaald punt wordt gepasseerd, helemaal ideaal zou zijn als de player dan niet op de track maar naast de track terecht komt (implementatiesuggestie: zet een windrichting op een bordje)
- Carts aan elkaar kunnen linken om zo een treintje te kunnen maken
- De maximumsnelheid van carts kunnen limiteren of opvoeren op een bepaald traject

80
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 18:46:44 »
Ik begrijp de beweegredenen om te kiezen voor iron ipv hout, ik ben het er ook mee eens. :)

81
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 16:17:55 »
Ik ben het eens met Jelmar: je moet wat moeite doen om er wat voor terug te krijgen. Voor onze racebaan hebben we gelukkig al een aardige hoeveelheid zadels gedoneerd gekregen (waarvoor dank!), maar als we er meer willen is het geen probleem om koeien te zoeken, te breeden en te killen.

Een diamant toevoegen aan het recept ben ik geen voorstander van - in echte zadels zit ook geen diamant. Bovendien gebruik ik die diamonds liever voor iets nuttigs, zoals armor.

82
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 14:15:16 »
Zadels en nametags zijn niet 'zeer zeldzaam', in een nieuw-gegenereerde wereld heb je een redelijke kans om er eentje te vinden in een kistje in een cave. Daarnaast kun je bij butcher-villagers terecht om te ruilen voor een saddle. Vaak vragen ze daar een paar emeralds voor, die je weer kunt krijgen door met een andere villager kippenvlees te ruilen voor emeralds....

Je moet er enige moeite voor doen om ze te krijgen, maar ze zijn niet zo zeldzaam als bijvoorbeeld circular stone.

TC mag dan wel proberen om zo dicht mogelijk bij vanilla te blijven (met toevoegingen als Craftbook, warps en homes), tegelijkertijd is het wel een bouwwereld waarbij creativiteit gestimuleerd wordt, en niet (te veel) gelimiteerd. Voor echt hardcore Minecraften kun je terecht in de survival-wereld, waar die extraatjes niet aanwezig zijn.

83
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 13:27:29 »
Niet mee eens, voor alle voorgestelde recepten moet je genoeg moeite doen. Voor armor heb je een aantal ingrediënten nodig (diamond is nog steeds zeldzaam), voor de benodigde zadels moet je eerst moeite doen om een paar koeien om te leggen, en voor nametags mag je eerst een slime afslachten. Ik denk dat er genoeg effort zit in het maken van de items, zeker als je rekening houdt met het doel van de server (bouwwerelden faciliteren).

Ik neem aan dat de voorstellen die hier gedaan worden, niet gelden voor survival?

84
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 01:31:26 »
Helemaal goed, ik zeg doen. *O*

85
Projecten / Re: Pigrace / paardenrace
« on: 15 July 2013, 14:45:28 »
Projectupdate:

- Tegenover de varkensstallen zijn de paardenstallen verrezen. Hier kunnen in totaal 24 paarden geparkeerd worden.
- De ruimte tussen de stallen en het starthok is een stuk verfraaid.
- De tribunes naast de startplaats zijn verder afgewerkt, en ze zijn bereikbaar vanaf de ingang van het racecircuit.
- De werkzaamheden aan het tweede gedeelte (de adventuretrack) vorderen gestaag.


86
wij tweakcrafters kunnen maar beter niet denken.
Sinds 1.6 hebben we daar toch paarden voor?:)
Hebben we paarden dan? _O-

87
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.6.2
« on: 10 July 2013, 18:34:25 »
Ga lekker survivallen als je wilt dat dat soort dingen zeldzaam is... ik wil mijn paarden (en andere dieren) kunnen taggen.

88
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.6.2
« on: 10 July 2013, 15:33:34 »
Dat Tweakcraft zich op een glibberige schaal begeeft ben ik niet met je eens. Het aanbieden van items die zonder een mapreset moeilijk (name tags) tot onmogelijk (circular smooth stone) te verkrijgen zijn doet geen afbreuk aan de core principles van Tweakcraft: zelf minen, zelf bouwen.

In de bouwwerelden (main en original) worden de bouwers aardig op weg geholpen: je hebt godmode, hostile mobs staan uit (en als je ze aanzet ontploffen creepers nog niet), en de paar zeldzame blocks die er zijn worden d.m.v. een custom recipe alsnog beschikbaar gemaakt, maar je moet er wel wat moeite voor doen. 1 circular stone vereist 8 cracked smooth stone, waarvoor je 8 smooth brick en 8 gunpowder nodig hebt.

Deze ingrediënten krijg je niet zomaar, maar moet je zelf verzamelen (craften, creepers killen) of overnemen van een andere speler. Het toevoegen van custom recipes voor zadels en nametags verandert niets aan het principe 'je moet er moeite voor doen'. Daarom koos ik in mijn voorstellen ook voor leather (koe killen), slimeballs en string.

Als je de custom recipes en toevoegingen als CraftBook niets vindt, kun je terecht in de survival-wereld. Dit is zo vanilla mogelijk, zonder recepten, zonder plugins, zonder god-mode. Meer vanilla kun je het niet krijgen.

Smallworld dient voor experimenten en is alleen toegankelijk op verzoek. Het is ongeschikt voor een publiek toegankelijke racebaan zoals we die aan het bouwen zijn op de publiek toegankelijke werelden.

Dat we in smallworld met paarden kunnen spelen is leuk, maar daar kan ik niet op een racepaard door OeiTown, PlotCity of Mineville toeren. Het voorstel dat ik deed (een beperkte hoeveelheid paarden spawnen op verzoek en die meteen breeden) lijkt mij een redelijke oplossing zolang er nog geen permanente oplossing is voor het paardenspawnvraagstuk. Waarom zijn we anders geüpgrade naar 1.6, als we er niet van kunnen profiteren in de werelden waar we het meest actief zijn?

89
Tweakcraft / Re: Tweakcraft over op 1.6.2
« on: 10 July 2013, 09:49:13 »
Zolang er nog geen natuurlijk spawnende paarden zijn wil ik het volgende voorstellen:
Spawn (op verzoek) twee paarden per project/zone en eis dat de eigenaar die paarden meteen breedt. Wanneer er twee veulens zijn gekomen, kill je de gespawnde paarden. Dan heb je in ieder geval wel 'natuurlijke' paarden.

Let wel, het is bedoeld als tussenoplossing. :)

Wat me ook meteen naar het volgende brengt: custom recipes.

Nu we paarden hebben zullen we meer saddles nodig hebben. Ook voor de racebaan willen we graag een (reserve)voorraadje saddles hebben. Saddles zijn op dit moment alleen te vinden in chests in dungeons, maar deze zijn vaak al ontdekt en leeggehaald. Sommige spelers hebben bergen saddles, terwijl nieuwe spelers de grootste moeite hebben om een zadeltje te vinden.

Daarom stel ik voor om een custom recipe in te voeren voor saddles:


Met 1.6 is het mogelijk geworden om dieren van een naam te voorzien d.m.v. name tags. Hiervoor heeft Mojang geen recept gemaakt, deze kun je alleen vinden in dungeons. Hierdoor heb je hetzelfde probleem als met de saddles, maar dan voor alle spelers.

Daarom stel ik ook voor name tags een custom recipe voor:

90
Projecten / Re: easyHout, de houtfabriek
« on: 6 July 2013, 23:27:33 »
Boven de eerste productielijn hingen nog heel veel leaves en logs afkomstig van oak-bomen. Hierdoor kon de geplaatste sapling niet groeien, en bleef de machine bonemeal toepassen. De dispenser was bijna leeg, terwijl deze normaalgesproken helemaal vol zit met bonemeal.

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15