Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Die berg komt er.  (Read 16228 times)

eSrem

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Die berg komt er.
« on: 23 October 2011, 02:01:47 »
In de geest van het project "Die berg komt er!" http://www.diebergkomter.nl/ stel ik voor deze virtueel te realiseren. We weten dat Minecraft zelf geweldige werelden kan generen met awesome bergen en tegenwoordig zelfs vulkanen. Het lijkt mij super om een user-made berg te bouwen waarop wegen, bossen, meren, vakantiehuizen en mooie uitzichten op te bouwen zijn. Een berg; die volledig door ons ingericht kan worden voor nieuwe mooie projecten. Immers, in de berg zal ook ruimte zijn voor ontwikkeling. Een geheime stad? Een bunker? Andere activiteiten?

Dit topic bevat nog geen plan van aanpak. Ook nog geen approach. Dit topic is bedoeld als animocheck. Hoe staan de spelers en bewoners van deze world er tegenover om een user-made berg te maken? Een berg die zich profileert als plek waar plots bebouwd kunnen worden; maar zich onderscheidt van huidige plotprojecten. Een berg die zich profileert als gebouw waar tegenop gekeken kan worden. Een structure die man-made is; en waar alles op mogelijk is. Wat is jouw mening?

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Die berg komt er.
« Reply #1 on: 23 October 2011, 08:45:01 »
Het lijkt mij een heel erg leuk idee :D
Ik zou er graag aan mee willen helpen, maar zoveel tijd heb ik niet (ik ben ook met mn eigen project bezig). Dus ik zou wel zo nu en dan mee willen helpen (als het project uberhaupt start).
Ik zou er alleen geen plot project van maken, in ieder geval niet zoals plotcity, maar meer zoals TheCity.

c0dek33per

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Die berg komt er.
« Reply #2 on: 30 October 2011, 17:40:38 »
Opzicht wel een heel leuk idee, alleen het feit dat sommige bergen die random worden gemaakt al op de 64hoog zitten, als je alles wat jij zegt er in propt wordt het meer een heuvel dan een berg omdat hij dan te veel wordt uitgerekt. Dus dan kan je alles gaan uitgraven, maar dat lijkt me niet echt geen goed idee.

Heel tof idee, alleen helaas laat Minecraft het niet toe

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Die berg komt er.
« Reply #3 on: 30 October 2011, 18:35:42 »
je kan ook een grote oceaan wegsponsen, dan zit je al op y=50-55 ongeveer.

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Die berg komt er.
« Reply #4 on: 30 October 2011, 19:35:14 »
je kan ook een grote oceaan wegsponsen, dan zit je al op y=50-55 ongeveer.

Oh, dat zou ik wel willen doen hoor. Ik <3 MC sponzen  8) :P

het heeft bovendien nog een voordeel: de oceanen worden bijna nooit gebruikt om te bouwen, dus dat zou zonde zijn van alle ruimte  ;)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Die berg komt er.
« Reply #5 on: 30 October 2011, 19:36:47 »
* gazeebo88 wacht op het volgende project "Die oceaan komt er."

Forum » Tweakcraft » Projecten » Die berg komt er.