Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Spawnthema bouwfase begonnen!  (Read 66435 times)

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #30 on: 17 June 2011, 20:21:18 »
Een skyworld met torens, hogwarts etc is toch niet heel vreemd? Oke, het is wel raar. Maar een enorm gebied afgraven tot bedrock is ook niet geheel realistisch. De tijd van grote projecten waar 20-30 man aan werkte is al een tijd voorbij. Dit komt voornamelijk door al het graven, neem peking, nu is het graven eindelijk klaar en is er geen animo meer voor de daadwerkelijke bouw. Dit zou je met een skyworld wel kunnen oplossen, zodat mensen meer toekomen aan bouwen ipv graven.

Tijden zoals Orthanc gaan we toch niet meer zien, jammergenoeg. Als we meer van dat soort publiekstrekkers (afgerond) willen zien lijkt skyworld wel passend. Hell zou eventueel ook een mogelijkheid zijn geweest omdat graven daar echt veel sneller gaat. Echter zit je daar weer met een idiote grote fog die afbreuk doet.

Het is gewoon jammer dat er tegenwoordig meer 3-4 mans projecten zijn en de grote projecten niet meer aan begonnen word of niet afgerond worden.

Als je dit liever in een apart topic wilt zien, dan maken we wel een suggestie topic hiervoor.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #31 on: 18 June 2011, 17:46:54 »
Ok, vanaf vandaag is Timoever ook een skykeeper. Hij zal zich wat meer met de darknation bezighouden.

En: Hij is vandaag (18-06) ook jarig. :D
Feli dus!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #32 on: 19 June 2011, 00:15:11 »
Wouter, je plaatjes doen het niet meer. De dropbox link is verlopen ofzo. Kan je ze eventueel her uploaden ergens anders?

En natuurlijk dubbel gefeliciteerd Tim.

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #33 on: 19 June 2011, 11:37:56 »
Thanks gazee.

Is het anders niet mogelijk om alle foto's etc. van de website op de server te zetten? Dan weten wij zeker dat de links nooit dood zullen gaan en zoveel ruimte zal het niet in beslag nemen?

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #34 on: 19 June 2011, 13:03:32 »
Bij mij werken de plaatjes (ook na ctrl-f5) nog gewoon. Maar ik zal wel ff zien of ik ze vandaag op mijn photobucket account kan pleuren... Dan halen we het daar vandaan.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #35 on: 21 June 2011, 00:34:22 »
Lolwut tower:


Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #36 on: 25 June 2011, 00:24:25 »
De factory in darknation heeft zijn eigen zone, waar is deze zone precies voor? Aangezien heel skyworld al een zone is zeg maar.

*edit*
Laat maar, het was voor opslag
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mensen spullen van anderen gaan gebruiken zonder dat ze hier expliciet toestemming voor hebben gekregen of als het om public chests gaat.(Bordje erbij met "public chest"?)
Zoiets als rakky gedaan heeft met bordjes erbij dat het gaat om private chests is ook handig, dan is het direkt duidelijk of je die spullen mag gebruiken of niet.

Verder gelden in principe dezelfde regels als in de gewone map, spullen die niet van jou zijn daar blijf je gewoon van af.

« Last Edit: 25 June 2011, 00:38:03 by gazeebo88 »

Gerjojo

  • Guest
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #37 on: 25 June 2011, 08:14:28 »
In de skyworld is griefen net zo goed griefen als in de normale wereld lijkt mij?

Een plek met public chests maken lijkt mij best een goed idee, gewoon met common resources zoals cobble, smooth en hout etc die voor iedereen toegankelijk zijn om te gebruiken en weer aan te vullen. Beetje het idee van guntherbos.

Alleen dan nog een leuke plek en gebouw erop. Wil ik me best mee bezig gaan houden om daar wat voor te verzinnen.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #38 on: 25 June 2011, 10:22:48 »
@leo, een apart topic om projecten die halverwege zijn stil gelegd als ik het goed begrijp weer op te pakken?
want je hebt wel gelijk, er zijn nog weinig grote projecten waar veel mensen aan werken.
Maar toen ik de titanic op het forum zette was dat ook gewoon een random idee zonder enige voorbereiding. Het liet wel zien dat er meerdere mensen aan mee hebben geholpen.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #39 on: 25 June 2011, 22:16:01 »
Eventjes een kleine vraag aan jullie. Darknation en heavennation beginnen al aardig goed samen te komen. Nou is het nog lang niet af natuurlijk... Maar wat zouden jullie vinden van 1 of 2 extra naties met dus weer een nieuw thema ervoor die over een week/2 weken open gaan? Dit is gewoon even vrijblijvend om te kijken of er uberhaupt animo is. Wat hoe en welke naties enzo dat wordt dan later beslist door ons skykeeper mbv jullie input. Het gaat er alleen even om om te kijken of jullie het uberhaupt wat vinden.

Keep building zem houzezzz!

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #40 on: 26 June 2011, 02:07:21 »
Cute Nation :P Wit en roze, met hartjes en hello kitty-stijl. En dan warmachines maken in die stijl, dat zou pas een uitdaging zijn :P

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #41 on: 26 June 2011, 02:24:24 »
Ik stem voor svards xD

Maar ff serious: Nomanden volk die een Klein dorpje hebben met max. 2 a 3 huizen en Dan 1 à 2 airships erbij, die airships hebben max grootte van bijv. 10 x 10 bij 10.

Zow wat getallen, gaat om t concept van nomaden volk.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #42 on: 26 June 2011, 10:51:50 »
We zouden anders ook gewoon kolonietjes van dark en heaven kunnen maken op een aantal kleinere eilandjes. De nomaden lijkt me ook wel leuk het probleem is dan wel dat we een geheel nieuwe bouwstijl moeten zoeken. Mountain people zou misschien ook kunnen met kleine steegjes en huisjes tegen een berg opgebouwd met bovenaan kasteel ofzo

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #43 on: 26 June 2011, 14:53:06 »
Ik ben voor een uitbreiding / koloniën van de nu bestaande naties. Gewoon uitbreiden naar andere eilanden dus. :p

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Spawnthema bouwfase begonnen!
« Reply #44 on: 26 June 2011, 18:00:16 »
Ik zou wel graag willen voordragen, als men er voor kiest om de huidige naties uit te breiden, dat men een tijdelijke bouwstop in darknation neemt om heaven ook fatsoenlijk uit te breiden.

Persoonlijk ben ik er voor om meerdere naties aan te maken, hier heb ik ook al met een aantal mensen over gebrainstormed.

Tevens even richting darknation, kijk aub een beetje uit met waar jullie naar toe uitbreiden want als we wel meerdere naties doen dan komen we misschien in de problemen met eilanden die al bezet zijn door andere naties. Dit ivm de paar gebouwen die al buiten de originele kaart gebouwd zijn.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Spawnthema bouwfase begonnen!