Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: VIP Meeting [EDIT]  (Read 40428 times)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
VIP Meeting [EDIT]
« on: 1 May 2011, 12:54:50 »
Punten:
- Staff
- Voice Server
- Warps

Suggesties tot agendapunten kan je vanzelfsprekend in dit topic doen.

Edit:
VIP meeting is uitgesteld. Er zullen intern een aantal zaken op orde gebracht moeten worden voor we de meeting kunnen houden. Naar verwachting dit weekend een nieuwe poll met nieuwe data, waarna er vermoedelijk volgende week een nieuwe meeting zal volgen.
« Last Edit: 3 May 2011, 10:40:00 by vistu »

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #1 on: 1 May 2011, 13:02:09 »
Ik denk dat er 1 punt waar meerdere mensen het wel over willen hebben is de perma ban van noxius. En wat er zal gebeuren met zijn projecten.
Bijvoorbeeld thevault, dat is nu niet meer dan een gat in de grond en zal ook niet meer worden aangezien je niet aan andermans projecten mag zitten.
Of zijn huisje tussen de region van mij en kwakkel in .
Of gewoon in het algemeen, wat gebeurd er met de spullen + projecten van iemand die een perma ban krijgt.

De warp list, ik heb begrepen dat bepaald word aan de hand van de activiteit van een warp of ze wel of niet moeten blijven. Echter deze methode is niet helemaal betrouwbaar. Een nieuw iemand gaat uiteraard bij warps langs die hem interessant lijken, vervolgens ziet hij een "iets" en denkt wtf is dit voor bullshit.
Verder,  er zitten zo ontzettend veel warps tussen van projecten die eigenlijk net niks voorstellen of van complete bouwputten(hogwarts en peking included)

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #2 on: 1 May 2011, 13:15:02 »
Ik zou de agenda iets neutraler maken door het agendapunt voice server te noemen ipv ts server.
Tevens zou er naar de warplist gekeken moeten worden, wildgroei aan warps die niet bijzonder zijn of gewoon weg niet af.

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #3 on: 1 May 2011, 19:25:33 »
ik zou graag meer data willen zien voor de vip meeting aangezien ik bijv al doordeweeks werk 3 dagen van 19:00 tot 23:00

Ragnarr

  • Guest
Re: VIP Meeting
« Reply #4 on: 1 May 2011, 22:19:23 »
ik dan wel 8 mei gestemd maar ik kan ook 3 en 4 mei

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #5 on: 1 May 2011, 22:45:06 »
World 3, grief wereld of monster wereld.
Ik weet dat bouwwerken niet veilig zijn, maar om nou expres shit kapot te maken dat moet natuurlijk niet kunnen.
Dus.. waar dient wereld 3 nou voor? Een vrij pas om te kunnen grieven env ervolgens kinderachtig zeiken omdat "men maar niet moet bouwen" of is het een monster wereld.
Aangezien er geen admins waren die er wat van zeiden dat mijn mooie bouwwerk gegrieved werd lijkt het me wel een leuk puntje voor een vergadering zodat er duidelijk is wat nou wel en neit mag.(expres, niet door verdwaalde tnt ofzo :))
« Last Edit: 1 May 2011, 22:59:44 by gazeebo88 »

KiwiGoneDutch

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #6 on: 2 May 2011, 01:24:09 »
Ik weet dat dit voor V.I.P's is, dus hou ik het kort.
Aangezien warps heel dicht bij de server reputatie zit, is het meschien een idee dat iedere member een Warp-aanvraag moet maken om op die lijst te komen. Vervolgens kan iedere member stemmen of het erop hoort of niet. Dit is tenminste wat ik me erbij voorstel.
P.S. hoop dat jullie eruit komen, veel succes.
Ik Vote Yes! voor Team-Speak of Mumble (bijde kun je ook nog op de site integreren)

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #7 on: 2 May 2011, 02:00:43 »
In principe zouden er gewoon 2 soorten warps moeten zijn. Stel dat we de huidige warps houden zoals het is, maar slechts voor visiting purposes om de server te showen. Hierdoor kunnen we de warplist kort en bondig houden.

Dan een ander soort warps, community warps (neem een andere alias, go's of synchs oid.) Waar warps voor de community dan in worden ondergebracht, deze community warps is slechts beschikbaar voor geregistreerde users en hoger (zwart+), en kun je projecten in onderbrengen die nog niet af zijn (pvp, hogwarts?, ...) of slechts voor de community bedoeld zijn anders en niet voor bezoekers.

Ook over die legale mobtowers moet eens worden besproken
« Last Edit: 2 May 2011, 02:11:31 by Sedative Svardskampe »

duvelke666

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #8 on: 2 May 2011, 04:06:31 »
ben het hier wel eens met Sedative Svardskampe dat er best een tweede lijst komt voor die enkel leden kunnen gebruiken "voor bijvoorbeeld helpen met bouwen " en andere die dan dienen om te showen


en voor mij is elke dag goed buiten woensdag heb ik namelijk avond school.
Leave the cookie and nobody gets hurt !!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #9 on: 2 May 2011, 12:55:01 »
Svards, wat wil je over de legale mobtowers besproken hebben ? Of moet dat echt een gebed zonder eind worden.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: VIP Meeting
« Reply #10 on: 3 May 2011, 00:56:02 »
Nee, dat moet er nog gewoon komen. Dat is vorige vipmeet besloten en nog altijd wachten we daarop.

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: VIP Meeting [EDIT]
« Reply #11 on: 17 May 2011, 15:50:57 »
Geduld is een schone zaak

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: VIP Meeting [EDIT]
« Reply #12 on: 17 May 2011, 23:54:22 »
Geduld is een schone zaak

Geduld is een schone zak

Forum » Nieuws » Tweakcraft » VIP Meeting [EDIT]