Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: The city!  (Read 109926 times)

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #45 on: 2 July 2011, 19:46:26 »
Ik wil wel het minecart gedeelte voor me nemen. Heb ik wel redelijk veel ervaring mee.

Maar, ik zat net effe bij het begin te kijken van city maar is dit niet veel veel veelste klein. stadhuis van 15/20 blokken....

Ik heb later ook nog even gekeken, nadat je me al had geroepen arca, en ik moet zeggen dat ik het er mee eens ben, het stadhuis mag wel groter en epischer. Een stadhuis is meestal modern en anders dan de gebouwen er omheen. En het lijkt nu ter grote van een huis.

Daarnaast mag je altijd meehelpen met het minecart gedeelte, moet zelf ook nog even wat dingen uitproberen! :)
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #46 on: 2 July 2011, 22:37:31 »
Het stadhuis word vele male groter, als je kan zien zit er achter het stadhuis een groot wereldkaart die de indeling in kaart brengt :) deze hoort er strax ook nog bij :P en zal ook in het stadhuis verwerkt worden :D

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #47 on: 3 July 2011, 01:01:20 »
Het stadhuis word vele male groter, als je kan zien zit er achter het stadhuis een groot wereldkaart die de indeling in kaart brengt :) deze hoort er strax ook nog bij :P en zal ook in het stadhuis verwerkt worden :D
ahhh nice, zonekaart op de grond ofzo?

@seren:
Ik ben al bezig geweest met het maken van rails en carts. Als we er even een paar chests neerzetten dan gooi ik mn rails e.d. er wel in.
« Last Edit: 3 July 2011, 01:03:56 by Gh0stT4il »
Put the cookie down... NOW!

Gerjojo

  • Guest
Re: The city!
« Reply #48 on: 3 July 2011, 14:13:06 »
Ben begonnen met het park naast het plein, ben met alle twee samen bezig. Eerst de layout en daarna het lichtplan.

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #49 on: 3 July 2011, 15:28:10 »
Het stadhuis word vele male groter, als je kan zien zit er achter het stadhuis een groot wereldkaart die de indeling in kaart brengt :) deze hoort er strax ook nog bij :P en zal ook in het stadhuis verwerkt worden :D
ahhh nice, zonekaart op de grond ofzo?

@seren:
Ik ben al bezig geweest met het maken van rails en carts. Als we er even een paar chests neerzetten dan gooi ik mn rails e.d. er wel in.

Is goed, gaan we dat gezellig samen doen!

Maar misschien even goede designs hebben, waarna we alles goed gaan bouwen? En ook even een algemene verlichting maken?
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #50 on: 3 July 2011, 17:40:13 »
Ik ben aan een ontwerp begonnen.
Staat wel in de dropbox van thecity.
Je moet wel kaart 1 hebben.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #51 on: 3 July 2011, 17:53:49 »
Moon zou je het linkje even willen posten zodat we ook kunnen meegenieten van je ontwerp?

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #52 on: 3 July 2011, 18:54:43 »

@seren:
Ik ben al bezig geweest met het maken van rails en carts. Als we er even een paar chests neerzetten dan gooi ik mn rails e.d. er wel in.

Is goed, gaan we dat gezellig samen doen!

Maar misschien even goede designs hebben, waarna we alles goed gaan bouwen? En ook even een algemene verlichting maken?

handigste is als we rekening houden met de hoofdwegen. Ik denk niet dat mensen het waarderen als er een metro door hun kelder loopt XD

voor verlichting zijn torches denk ik niet echt mooi. misschien een 2x2x1 ingraven om de zoveel blocks en die dan vullen met 2 glowstones en glass ervoor net onder het plafond.
Put the cookie down... NOW!

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #53 on: 3 July 2011, 19:03:09 »
Hier het ontwerp.
Ik ben nu beun voor wezen kloten met pistons.
Ontwerp t wel verder. Volgt nog.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #54 on: 3 July 2011, 19:44:00 »
echt what the fuck :S

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #55 on: 3 July 2011, 20:37:22 »
echt what the fuck :S

Dat plaatje of de beun?
Freeman ik stuur je ff pm met mn mail voor msn.
Dan kun je ff zeggen als je wilt overleggen/toelichten voor plaatje etc.

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #56 on: 3 July 2011, 20:46:39 »
Bedankt moon spijtig van je beun maarja dupen...
Zoals ingame al gezegd ik wil wel meehelpen met het bouwen van de weg/metro of het bouwen van wat winkels/faciliteiten had al eens nagedacht over een bios

Don_Craft

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #57 on: 3 July 2011, 21:05:10 »
Waar is dit project eigenlijk te vinden op de map?

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #58 on: 3 July 2011, 21:06:55 »
rechts van de ice sphere en onder hetn bouwwerk van seren (muren en groene gras vlakte)

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: The city!
« Reply #59 on: 5 July 2011, 11:41:34 »
Zonekaart van de binnenstad (versie 5-7, 11:38):

Forum » Tweakcraft » Projecten » The city!