Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Gotische Kathedraal/kerk  (Read 13282 times)

Flodder450

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 18
    • View Profile
Gotische Kathedraal/kerk
« on: 4 July 2011, 15:24:00 »
Hallo
recentelijk heb ik meer en meer zin om op de Tweakcraft server een grote Gotische kerk/kathedraal te bouwen,ik heb al een redelijk idee hoe hij eruit moet komen te zien,het gebouw moet komen op een vlakte ter hoogte van laag 60-65 (zeeniveau),en 60 breed bij 200 lang,georienteerd van oost naar west (aangezien de meeste kerken ook in die orientatie staan

ik heb al een locatie voor ogen,het moet midden in dit vak komen:

Als iemand het leuk lijkt om mee te werken aan dit project,neem contact met mij op via PM,in-game (naam is Flodder450),of post het in dit topic

Gerjojo

  • Guest
Re: Gotische Kathedraal/kerk
« Reply #1 on: 4 July 2011, 18:05:45 »
Je zit wel heel dicht op dat project links van je. Zou meer ruimte zoeken als ik jou was.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Gotische Kathedraal/kerk
« Reply #2 on: 4 July 2011, 18:53:07 »
Inderdaad, zorg ervoor dat de rand van je project op minimaal 150 blocks afstand zit van een ander project. Nou word jouw project niet zo groot als wat je hier hebt aangegeven neem ik aan maar hou dit wel even in de gaten.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Gotische Kathedraal/kerk
« Reply #3 on: 4 July 2011, 20:21:46 »
En als ik jou was zou ik het niet zo groot aanpakken. Het is al vaker gebeurd dat er door nieuwkomers een groot project willen starten en dan daarna er een ruïne ligt omdat niemand meer verder bouwt.

Forum » Tweakcraft » Projecten » Gotische Kathedraal/kerk