Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: The National Park  (Read 16648 times)

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
The National Park
« on: 27 June 2011, 13:08:11 »
Er komen veel vragen binnen over wat dit project (The National Park) nou precies inhoudt, er ligt een grote zone maar voor zover ik weet wordt er niet veel mee gedaan.

Graag wat informatie hierover, projectleider? Wordt er uberhaupt nog wat mee gedaan?

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: The National Park
« Reply #1 on: 28 June 2011, 16:51:32 »
Hey Rhan,
de zone is van TheSec en mij, thesec heeft mijn zone een soort van 'opgeslokt'. Het idee was om er een project van te maken waarbij de natuur zo veel mogelijk behouden wordt, dus geen terraforming.
Zover ik weet ligt het project stil, en hebben we die ruimte niet nodig. Alleen daarvoor zou ik je moeten doorverwijzen naar Sec, die weet er meer over dan mij.
Groeten Bram. :)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: The National Park
« Reply #2 on: 28 June 2011, 19:38:46 »
Zo is er nog ergens een zone die port royal heet. Vrij stevige zone waar niks in gedaan is omdat het project nooit van de grond gekomen is.

theempire37

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 200
  • <generic nonsence>
    • View Profile
Re: The National Park
« Reply #3 on: 29 June 2011, 01:47:55 »
Zo is er nog ergens een zone die port royal heet. Vrij stevige zone waar niks in gedaan is omdat het project nooit van de grond gekomen is.

als het goed is, is de zone port royal al lang verwijderd.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: The National Park
« Reply #4 on: 29 June 2011, 13:29:32 »
als het goed is, is de zone port royal al lang verwijderd.

Dat klopt, Port Royal is al een tijdje terug verwijderd.

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: The National Park
« Reply #5 on: 8 July 2011, 01:06:39 »
Ik zal het even ophelderen.

Het idee van het project is om hier en daar iets kleins te maken en onder de grond een metro te hebben. Het grote idee is dat als de hele map vol gebouwed is dat dit min of meer het laatste stukje groen zal zijn. Maar helaas door gebrek aan goud voor de booster tracks ligt het momenteel. Al werk ik nu en dan nog wel gewoon aan de tunnels voor de metro onder de grond. De eerste van 700 blockjes ligt er helemaal.

Forum » Tweakcraft » Projecten » The National Park