Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: The Village  (Read 27685 times)

Gerjojo

  • Guest
The Village
« on: 15 June 2011, 09:30:21 »
Ik wil graag een nieuw project gaan starten met als thema The Caves. Een heel dorp gebouwd in en op rotsen langs een ravijn of een kustlijn. Heb alleen nog geen geschikte en vrije locatie gevonden. Iemand suggesties? Ben al een uur of wat aan het rondjes lopen :)

Een warp aanvragen kan bij een admin ingame?

Hulp is altijd welkom!
« Last Edit: 20 July 2011, 11:57:11 by Gerjojo »

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #1 on: 15 June 2011, 10:20:07 »
Je kunt alleen een warp vragen wanneer een project bijna/helemaal af is :P

Verder leuk idee, beetje zoals dit?

Miauw

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #2 on: 15 June 2011, 11:03:48 »
Meer als alle huisjes uitgehakt in de wanden. Plateaus erbij, balkons, interne en externe trappen, dat soort dingen, wel volledig van steen gemaakt.

erikmeijer1991

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #3 on: 15 June 2011, 12:08:35 »
klinkt vet, alleen voor een geschikte locatie zal je wel wat 'terraforming' moeten doen;)
Als je een geschikte locatie heb wil ik best helpen

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #4 on: 15 June 2011, 12:56:41 »
Das geen enkel probleem, ik ga vanavond eerst mijn pc herinstalleren en dan zodra alles weer loopt op locatiejacht. Post hier wel zodra ik wat meer weet.

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #5 on: 16 June 2011, 09:41:17 »
klinkt vet, alleen voor een geschikte locatie zal je wel wat 'terraforming' moeten doen;)
Als je een geschikte locatie heb wil ik best helpen

Heb een locatie en ben al een klein beetje begonnen, steile hoge bergwanden en meer dan ruimte genoeg. Als ik online ben moeten we eens kijken voor de locatie en hoe je er kan komen.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #6 on: 16 June 2011, 11:10:28 »
klinkt vet, alleen voor een geschikte locatie zal je wel wat 'terraforming' moeten doen;)
Als je een geschikte locatie heb wil ik best helpen

Heb een locatie en ben al een klein beetje begonnen, steile hoge bergwanden en meer dan ruimte genoeg. Als ik online ben moeten we eens kijken voor de locatie en hoe je er kan komen.

Misschien is het handig om ook even een render screenshot te maken en hier neer te zetten, zodat wij ook weten waar het project ongeveer zit. :)

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #7 on: 16 June 2011, 11:13:47 »
Je kunt ook altijd ff een vip+ vragen voor taxi te spelen :P
D'r is er altijd wel 1 zo gek te krijgen dat ie t doet :P

MoondustNL
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #8 on: 16 June 2011, 11:16:30 »
Screenshot van de map is een goed idee, ben er alleen heen geteleporteerd dus moet thuis ff naar de locatie kijken waar ik eigenlijk bezig ben, heb geen flauw idee :P

En die vip taxi hou ik graag in gedachten.

Als er meer mensen zijn die zin hebben om in de rotsen te hakken zijn ze meer dan welkom, heb ruimte genoeg, misschien kan er dan wel een zone van gemaakt worden om het gebied te kunnen beschermen.

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #9 on: 21 June 2011, 07:58:27 »
Don_Craft: Whats up? Dit kan ik op me werk ook lezen, ben vanavond maar heel ff online.

MrJelle646

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #10 on: 21 June 2011, 13:35:34 »
over 2 dagen wil ik best meehelpen ;p

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #11 on: 21 June 2011, 22:45:04 »
nm
« Last Edit: 22 June 2011, 09:22:11 by Gerjojo »

Gerjojo

  • Guest
Re: The Caves
« Reply #12 on: 12 July 2011, 09:40:22 »
Even een update, ik was helemaal niet tevreden hoe het er bij mijn caves uitzag, alleen mijn boot was een beetje de moeite waard. Ben nu met het grote gebouw buiten bezig om deze compleet te herbouwen en restylen. Daarna is alles binnen aan de beurt, alleen zou het zo maar eens kunnen dat het niet meer in de rotsen komt, maar vooral erbij en omheen.
Heb momenteel thuis een beetje gedonder met mijn internet dus hoop dat ik wel af en toe online kan komen.

simmeh24

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 179
  • Miauw
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #13 on: 14 July 2011, 00:38:55 »
Ik wil plaatjes! :x
Miauw

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: The Caves
« Reply #14 on: 14 July 2011, 01:05:39 »
Ik wil plaatjes! :x

Ik wil plaatjes! :S
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Forum » Tweakcraft » Projecten » The Village