Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Turning Torso  (Read 31844 times)

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Turning Torso
« Reply #15 on: 7 July 2011, 21:28:58 »
Niet helemaal, want je beargumenteerd niet hoe hij het iets beter had kunnen maken ;) Maar het is iig wel een stuk vrolijker dan Gaz's zuurpruim post :+

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Turning Torso
« Reply #16 on: 7 July 2011, 22:22:00 »
Niet helemaal, want je beargumenteerd niet hoe hij het iets beter had kunnen maken ;) Maar het is iig wel een stuk vrolijker dan Gaz's zuurpruim post :+

+1
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Ktipr

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Turning Torso
« Reply #17 on: 9 July 2011, 02:13:53 »
Oh ik kan best tegen het commentaar van gazeebo hoor. Maar in elk geval, het was nooit mijn bedoeling om de originele toren NA te bouwen. Zoals ik al zei in de openingspost, geinspireerd door de de malmo toren. In het echt is hij 190 meter hoog, dus dat gaat sowieso al niet lukken.

Daarnaast had ik ook eerder al aangegeven dat ik geen zin had om het geheel tot bedrock uit te gaan graven (in mijn eentje), en als ik hem te smal maak dan komt het effect minder mooi uit.

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Turning Torso
« Reply #18 on: 9 July 2011, 17:37:00 »
Ik vind het een super vet initiatief om een gebouw van zo'n vorm te bouwen in Minecraft!

Forum » Tweakcraft » Projecten » Turning Torso