Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Stargates -> Warps  (Read 14999 times)

Vorrion

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Stargates -> Warps
« on: 20 June 2012, 21:19:36 »
Beste Mensen,

Het leek mij en Goofff een leuk idee om de warps wat universeler er uit te laten zien. We willen dit bereiken met behulp van Stargates. De warp komt dan in de gate uit. Het lijkt ons super leuk als bij elke warp er ook echt een gate staat, zo krijgen de warps echt dat reis gevoel...


bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #1 on: 20 June 2012, 21:26:12 »
gaat je bij mij niet lukken :) mijn warp gaat straks binnen komen in een bus of tram. tevens heeft heaven al een luchtballon dus weet niet of don dat wel wil veranderen. Plus in citadel gaat dit ook echt niet staan.

Sorry maar dit werkt niet :) Wat ik wel met je eens ben is dat warps best wel opgeleukt kunnen en mogen worden.

Goofff

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 225
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #2 on: 20 June 2012, 21:29:04 »
Saruman likes this
+1

Vorrion

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 60
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #3 on: 20 June 2012, 21:38:24 »
Dan bij de projecten waar het kan of mensen willen meedoen :) In het openveld zeg maar.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #4 on: 20 June 2012, 22:45:22 »
als mensen het willen dan werkt het natuurlijk prima :)

zolang het maar geen verplichting is he ;P

windwarrior

  • Poweruser
  • Senior
  • ****
  • Posts: 303
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #5 on: 20 June 2012, 22:49:25 »
dat je een thema gebruikt om je warp aan te geven is sowieso wel leuk, ik zou alleen niet voor iets uniforms gaan, maar gewoon zoals bijvoorbeeld bij heaven, een speciale plek in thema.
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Goofff

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 225
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #6 on: 21 June 2012, 00:45:29 »
Ik vind het persoonlijk heel leuk als je echt 'arriveert' op een warp. Dat wil zeggen dat je er door middel van een transportmiddel bent aangekomen. Zoals een bus, tram, trein, luchtballon, zeppelin, vliegtuig, boot, onderzeeer of Stargate :D Het geeft je meteen een referentiekader van waaruit je je ontdekkingstocht kan beginnen.

Ik vind de Stargate echt onwijs gaaf hiervoor :) Het idee dat je als avonturier nieuwe onbekende werelden bezoekt, nooit wetende wat je te wachten staat als je er instapt :p


Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #7 on: 21 June 2012, 01:01:12 »
Wat voor "ding" zou je aanbevelen voor Roma? Misschien dat ik daar ook iets leuks kan bouwen op de plek van de warp.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #8 on: 21 June 2012, 07:27:08 »
dat je een thema gebruikt om je warp aan te geven is sowieso wel leuk, ik zou alleen niet voor iets uniforms gaan, maar gewoon zoals bijvoorbeeld bij heaven, een speciale plek in thema.

Dit lijkt mij ook beter. :) Een Stargate past wellicht niet in het thema van elke warp, maar het is in ieder geval leuk om een speciaal iets te hebben waar je naar toe warped om vanuit daar je 'avontuur' te beginnen :)

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #9 on: 21 June 2012, 09:00:37 »
Wat voor "ding" zou je aanbevelen voor Roma? Misschien dat ik daar ook iets leuks kan bouwen op de plek van de warp.

Misschien een trireme?

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #10 on: 21 June 2012, 09:03:03 »
Hm ik vind dit wel cool, misschien in het geval van en dessert biome werken met sandstone ipv cobble/coal ore? Lijkt me nog leuk ook  :P

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #11 on: 21 June 2012, 10:05:48 »
Wat voor "ding" zou je aanbevelen voor Roma? Misschien dat ik daar ook iets leuks kan bouwen op de plek van de warp.

Misschien een trireme?

Hmm dat gaat niet mogelijk zijn :P Ik had gegokt op een border uitbreiding in de nabije toekomst wat betekend dat ik nu niet bij de oceaan kan komen ten oosten van Roma :P

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #12 on: 21 June 2012, 10:18:44 »
dat wordt een rivier graven :)

of maak een stal vlakbij de stadsmuur :)

Goofff

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 225
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #13 on: 21 June 2012, 11:15:49 »
Boven de oculus van het pantheon, alsof je uit de hemel naar beneden bent gevallen :) Of misschien ontwaak je in een gevangenis. Of je stapt uit een timemachine. Of je komt door de Stargate :p

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Stargates -> Warps
« Reply #14 on: 21 June 2012, 15:31:01 »
Ik had al een leuke gemaakt. Niet dat mijn elven bos al een warp heeft maar ik verveelde me dus ging ik er vast een maken :)
Panini~

Forum » Tweakcraft » Projecten » Stargates -> Warps