Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: 1.7.3 Svards Custom Client  (Read 50964 times)

Knakworst

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #15 on: 4 July 2011, 23:30:09 »
miss op H voor Highclouds ?

Helaas maar H word al gebruikt voor /home. Maar als ik me niet vergis is er een functie toets waarmee je hem aan en uit kan zetten.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #16 on: 5 July 2011, 16:20:58 »
Ik zal de toggle voortaan op V zetten dan. Je kan dit zelf aanpassen door in .minecraft>mods>zombe>config.txt de toggle zelf op V te zetten. Ik ga hiervoor niet een hele client opnieuw uploaden, aangezien ik dan iedereen in huis zijn verbinding nerf. In de volgende versie beloof ik dat het erin staat :P

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #17 on: 5 July 2011, 23:32:52 »
Ik zal de toggle voortaan op V zetten dan. Je kan dit zelf aanpassen door in .minecraft>mods>zombe>config.txt de toggle zelf op V te zetten. Ik ga hiervoor niet een hele client opnieuw uploaden, aangezien ik dan iedereen in huis zijn verbinding nerf. In de volgende versie beloof ik dat het erin staat :P

Hij stond eerst altijd op U, vond ik wel een fijne toets! Lijkt me handig als hij daar ook weer op komt ;)
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #18 on: 7 July 2011, 00:03:37 »
Ik zal de toggle voortaan op V zetten dan. Je kan dit zelf aanpassen door in .minecraft>mods>zombe>config.txt de toggle zelf op V te zetten. Ik ga hiervoor niet een hele client opnieuw uploaden, aangezien ik dan iedereen in huis zijn verbinding nerf. In de volgende versie beloof ik dat het erin staat :P

Hij stond eerst altijd op U, vond ik wel een fijne toets! Lijkt me handig als hij daar ook weer op komt ;)

Zal erover nadenken, atm staat U op hidechat, en J op enablechat. Welke 2 knoppen moet ik daarvoor instellen dan?

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #19 on: 7 July 2011, 09:29:47 »
O en P mss??

Edit: NVM, zijn al in gebruik.
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

FlutterShy

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 194
  • Brony
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #20 on: 8 July 2011, 04:42:22 »
Wat je kan doen mss is een "bind config tooltje" maken.
Desnoods wil ik wel iets snel voor je in elkaar boksen. Dat die dan de configs afgaat en settings instelt zeg maar.

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #21 on: 8 July 2011, 11:00:56 »
Gunther, jij beest. Doe dat eens even :P
Zijn we allemaal weer blij. xD
Put the cookie down... NOW!

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #22 on: 8 July 2011, 11:30:45 »
Wat je kan doen mss is een "bind config tooltje" maken.
Desnoods wil ik wel iets snel voor je in elkaar boksen. Dat die dan de configs afgaat en settings instelt zeg maar.

Dat zou mooi zijn inderdaad :)

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #23 on: 8 July 2011, 11:35:13 »
Komt er een nieuwe custom client voor 1.7.3 ?

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #24 on: 8 July 2011, 11:45:14 »
Als er enkele plugins extra zijn of upgedate dan maak ik sowieso een nieuwe client, maar niet voor 1.7.3

om in te loggen op de server hoef je NIET UP TE DATEN.

Scriptor

  • Guest
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #25 on: 9 July 2011, 17:59:29 »
Arg, geen update pack :( /me is doomed to play default.

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #26 on: 9 July 2011, 18:07:55 »
Svardskampe, waarom haal je altijd half zombe uit elkaar zodat alleen sun mod over blijft?

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #27 on: 9 July 2011, 23:25:41 »
Omdat er mensen waren die de config niet helemaal snapten. "HUH waddafak is dat cheatmod", dus voor de duidelijkheid heb ik gewoon die paragraaf in config.txt verwijderd. De classfiles zitten er wel in, dus als je de overige zombe-zaken wil gebruiken steek je er gewoon je eigen config.txt in :)

Vandaar ook dat er ook binds al vooraf inzitten, veel mensen zeggen ook dat ze kut zijn, maar mijn client moet kant en klaar en idiotproof zijn. De mensen die er wel wat van begrijpen kunnen altijd nog zelf de improvedchat.xml en config.txt veranderen naar hun eigen.

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #28 on: 10 July 2011, 00:44:25 »
Ah ok, goed dat de classes er gewoon in zitten, hoef ik het de volgende keer niet zelf te doen. :P Config voeg ik zelf dan wel toe. Ik hou zelf ook niet van de binds, niet omdat ze me in de weg zitten, maar omdat als ik een zin eindig met bijvoorbeeld de letter P en dan op enter klik, begint hij dan vanzelf een nieuwe regel zonder dat ik er op klikte. Dit is ook de reden dat ik alles uit de config sloop op /stack en /ext na. :)

Ragnarr

  • Guest
Re: 1.7.2 Svards Custom Client
« Reply #29 on: 15 July 2011, 19:14:26 »
hoe schakel je die hide/unhide chat uit?

Voor de rest is alles perfect! bedankt svards :)

Forum » Nieuws » Tweakcraft » 1.7.3 Svards Custom Client