Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft Vereniging  (Read 37936 times)

Scriptor

  • Guest
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #15 on: 6 September 2011, 16:08:27 »
Dus zodra het allemaal rond is, en er een verenging is ben ik mijn teleport etc kwijt?

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #16 on: 6 September 2011, 17:20:44 »
En mogen de admins gaan betalen om admin te blijven?

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #17 on: 6 September 2011, 17:24:20 »
Dus zodra het allemaal rond is, en er een verenging is ben ik mijn teleport etc kwijt?

Voor zover ik weet niet, alleen spelers die geen lid zijn van de vereniging hebben geen medezeggenschap over de gang van zaken op Tweakcraft. Je VIP commands en lava spons, etcetera blijven gewoon zoals het nu is (correct me if I'm wrong).

En mogen de admins gaan betalen om admin te blijven?

Pay for survur etmin kgo! Winning.
« Last Edit: 6 September 2011, 17:25:58 by Rhan21 »

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #18 on: 6 September 2011, 18:16:42 »
Om Freeman zijn tekst af te maken er zijn 2 soorten VIP's de vips die gekozen zijn en contibutie betalen en daarbij de vergadering achten bij te wonen en de vip's die gewoon VIP zijn en meer niet.

@Nitrox je punten zullen aangepast worden thx voor de feedback op de de tekst zelf.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #19 on: 6 September 2011, 19:52:06 »
Misschien is het dan ook handig onderscheid te maken in de naam om verwarring te voorkomen?

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #20 on: 6 September 2011, 20:31:35 »
Dat is inderdaad een mogelijkheid, maar ik wou zo min mogelijk dingen veranderen betreffende de server structuur. Anders zou je net zo goed alles om kunnen gooien.

Gerjojo

  • Guest
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #21 on: 6 September 2011, 23:00:27 »
Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel hele heftige en zware vormen begin te vinden die aangenomen worden voor het kunnen spelen van een spelletje hoor.

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #22 on: 7 September 2011, 06:27:44 »
Om Freeman zijn tekst af te maken er zijn 2 soorten VIP's de vips die gekozen zijn en contibutie betalen en daarbij de vergadering achten bij te wonen en de vip's die gewoon VIP zijn en meer niet.

@Nitrox je punten zullen aangepast worden thx voor de feedback op de de tekst zelf.

Wat word het verschil dan tussen deze twee soorten VIP's...?
Ik neem aan dat diegene die contributie gaan betalen wel een
tegenprestatie willen voor het door hun betaalde contributie geld.

Zoals het er nu naar uitziet gaan de VIP's die contributie gaan betalen,
dus twee keer doneren .. ?

Of zie ik dat helemaal mis?

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

bart0n

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 7
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #23 on: 7 September 2011, 08:03:19 »
Om Freeman zijn tekst af te maken er zijn 2 soorten VIP's de vips die gekozen zijn en contibutie betalen en daarbij de vergadering achten bij te wonen en de vip's die gewoon VIP zijn en meer niet.

@Nitrox je punten zullen aangepast worden thx voor de feedback op de de tekst zelf.

Wat word het verschil dan tussen deze twee soorten VIP's...?
Ik neem aan dat diegene die contributie gaan betalen wel een
tegenprestatie willen voor het door hun betaalde contributie geld.


Zoals het er nu naar uitziet gaan de VIP's die contributie gaan betalen,
dus twee keer doneren .. ?

Of zie ik dat helemaal mis?

Moon

Dat vraag ik me nu ook af.

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #24 on: 7 September 2011, 08:06:17 »
let op:

Voor zover ik weet niet, alleen spelers die geen lid zijn van de vereniging hebben geen medezeggenschap over de gang van zaken op Tweakcraft. Je VIP commands en lava spons, etcetera blijven gewoon zoals het nu is.

moeilijk heh, lezen? ;)
Put the cookie down... NOW!

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #25 on: 7 September 2011, 09:21:21 »
+1 voor gh0st

Ruud033

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #26 on: 7 September 2011, 12:47:06 »
Als men nu onderscheid gaat maken in de VIP's, wordt hier dan ook een aparte (kleuren) groep voor gemaakt ingame o.i.d. ? Of is het juist de bedoeling alle VIP gebeurtenissen in 1 soep te houden.

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #27 on: 7 September 2011, 12:53:06 »
er komt een groep van Vips die medezegenschap heeft, deze hebben geen andere kleur in de server en geen extra rechten.. zij hebben enkel zegenschap in de vergaderingen deze zullen alleen onderscheiden worden van de andere vips omdat zij weten dat ze zegenschap hebben.

Ji E Toy

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #28 on: 7 September 2011, 15:23:05 »
Artikel 2:
Moet hier niet ‘Zij’ vervangen worden door ‘De vereniging’? Of kun je in een volgend artikel doorgaan op het vorige artikel met verwijzingen?

Artikel 3.1:
'(...) onderhouden van de faciliteiten die volgens de vereniging (...)' Het woord 'er' hoort hier niet tussen.

Artikel 3.1:
'(...) het grootste doel, maar niet beperkt tot, het voorzien (...)' Dit tussenzinnetje lijkt mij niet kloppen, aangezien 'het grootste doel' al ervoor zorgt dat dit niet beperkt is tot dat doel alleen. Ik weet niet of je voor de wet je volledige doel moet aangeven in dit artikel, misschien goed om hier even naar te kijken, want er mist dus een deel van het doel.

Artikel 3.2:
Zou het woord 'verzoeken' niet vervangen moeten worden door 'benodigdheden'? Ik weet niet hoe strict het doel genomen kan worden in zo'n document, maar op deze manier moeten jullie alle 'verzoeken' aan nemen, hoe stompzinnig ook, indien mogelijk. Met het woord 'benodigdheden' kun je iets wel of niet 'nodig' vinden, dus is het meer subjectief en kun je nee zeggen tegen 'verzoeken'.

Artikel 3.2:
'plugins' = 'plug-ins'

Artikel 4.2:
'(...) een register bij, waarin (...)' Er moet ook een komma tussen register en waarin.

Artikel 7.1c:
'(...) te voldoen. Wanneer (...)'  Hier moet een komma tussen. Het is een opsomming, die je niet zomaar kunt onderbreken door een punt.

Artikel 7.1c:
‘(…) niet nakomt en wanneer redelijkerwijs (…)’ Het lijkt mij dat dit ‘of’ moet zijn, anders moet een lid aan alle drie de dingen in de opsomming voldoen om er uit gezet te kunnen worden.

Artikel 7.3:
‘(…) 1 kalendermaand (…)’ één kalendermaand staat veel netter, getallen altijd volledig uit schrijven, behalve artikel nummers e.d.

Artikel 12.3
‘regelen’ Het meervoud van regel is regels.

Artikel 16.3
‘(…)raadgevende stem. Ook de in lid 2 (…)’ Einde van een zin. (Al eerder gezegd: verwarrend gebruik van lid, lastig om iets aan te doen…)

Artikel 17.1
‘(…) aanwezige persoon, mits deze (…)’ Geen hoofdletter na een komma

Artikel 19.1
Een schriftelijke oproep voor een vergadering kost geld dat door de vereniging betaald moet worden. Ik denk dat veel mensen dit liever per mail krijgen dan schriftelijk, en dat jullie zelf dat ook liever per mail doen. Ik zou even kijken of dat wettelijk kan. Dit is ook een opmerking voor het ‘afschrift’ van artikel 20.2, alhoewel hier niet zo duidelijk schriftelijk staat.

Artikel 20.4
Gaan jullie de akte via de notaris opstellen? Dit kost extra geld. Het hoeft niet, alleen betekent het dat het bestuur hoofdelijk aansprakelijk is voor de vereniging (m.a.w. het bestuur moet persoonlijk eventuele schulden betalen die de vereniging heeft bij faillissement of opheffing). Als jullie dit niet doen, lijkt het mij handig om dit puntje eruit te halen.

Ik mis de verplichting van leden. Er staat onder artikel 4 wel dat je een lid bent als je voldaan hebt aan de jaarlijkse contributie bijdrage, maar er staat verder nergens dat dat een verplichting is. Misschien wel handig om dit even aan te geven?

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Tweakcraft Vereniging
« Reply #29 on: 7 September 2011, 15:59:20 »
Ik moet zeggen dat ik het allemaal wel hele heftige en zware vormen begin te vinden die aangenomen worden voor het kunnen spelen van een spelletje hoor.

De hoeveelheid geld dat naar de fiscus overgeschreven moest worden nam ook heftige en zware vormen aan...

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Tweakcraft Vereniging