Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Volgende TC Meeting  (Read 29096 times)

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #15 on: 5 September 2011, 18:30:01 »
het is niet handig dat alleen jij weet wie er allemaal kan en meegaat thesec aangezien er meer mensen zijn die van elkaar afhankelijk zijn..

kun je dit  gewoon open zetten, in het kader van openheid?

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #16 on: 5 September 2011, 21:52:54 »
Ik kom op de volgende data voor een volgende meeting. Ik zal deze later in datum prikker zetten. Graag mail adressen zo dat ik mensen kan uitnodigen

kerst   
24-12-11 t/m 08-01-12

mei
28-04-12 t/m 06-05-12
Ik vind het jammer dat alleen deze twee data gekozen zijn, is daar een bepaalde reden voor?
Rond de kerst/nieuwjaar ben ik altijd bij familie en in de meivakantie vaak op vakantie ...

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #17 on: 6 September 2011, 07:13:00 »
Zo als uitgelegd @ IRC, deze 2 vakantie's heb ik gekozen omdat alle regio's binnen nederland dan vrij zijn. Om er zeker van te zijn dat iedereen opzich een mogelijkheid zou moeten hebben. Als je nog andere data hebt. Zou ik deze kunnen toevoegen, we zien van zelf wanneer de meeste mensen beschikbaar zijn.

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #18 on: 6 September 2011, 16:17:17 »
Zo als uitgelegd @ IRC, deze 2 vakantie's heb ik gekozen omdat alle regio's binnen nederland dan vrij zijn. Om er zeker van te zijn dat iedereen opzich een mogelijkheid zou moeten hebben. Als je nog andere data hebt. Zou ik deze kunnen toevoegen, we zien van zelf wanneer de meeste mensen beschikbaar zijn.
Heb geloof ik al een aantal keren het hemelvaartsweekend voorgesteld... maar bij deze nog maar een keer:
Het hemelvaartsweekend misschien? 17 - 20 mei 2012

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #19 on: 6 September 2011, 16:41:05 »
Zo als uitgelegd @ IRC, deze 2 vakantie's heb ik gekozen omdat alle regio's binnen nederland dan vrij zijn. Om er zeker van te zijn dat iedereen opzich een mogelijkheid zou moeten hebben. Als je nog andere data hebt. Zou ik deze kunnen toevoegen, we zien van zelf wanneer de meeste mensen beschikbaar zijn.

Dan is het ook wel makkelijk dat je ze de kans geeft om meerdere data's op te geven ....

Moon
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #20 on: 7 September 2011, 09:22:02 »
het is niet handig dat alleen jij weet wie er allemaal kan en meegaat thesec aangezien er meer mensen zijn die van elkaar afhankelijk zijn..

kun je dit  gewoon open zetten, in het kader van openheid?

(2nd time)

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #21 on: 8 September 2011, 07:07:35 »
Hij staat open, ik ga het anders aanpakken maar ik moet menog aankleden en richting stage. Dus ik doe dat vanavond.

duvelke666

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: Volgende TC Meeting
« Reply #22 on: 8 September 2011, 11:58:34 »
voila heb mijn datums gezet

deze keer wil ik er echt wel bij zijn


ps: als er hulp nodig is met organiseren pm mij dan maar

Leave the cookie and nobody gets hurt !!

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Volgende TC Meeting