Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Mineville  (Read 233414 times)

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #60 on: 6 November 2010, 17:57:22 »
We zijn dinsdag begonnen en vandaag is het bijna af en hebben we een oppervlakte van ruim 200.000 blocks in weten te richten. Behoorlijk knap werk dus waaraan gigantisch veel mensen erg goed hebben meegeholpen! :)

500 * 600 dus maak er maar 300.000 blocks oppervlakte van ;D

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #61 on: 6 November 2010, 22:55:13 »
Zeur hier ook even, ;D.

* Aan de noordkant moet nog strand en stuk land afgegraven worden tbv oceaan(moet nog +/-50% van het originele oppervlak)
* Aan de oostkant moet nog stuk strand aangelegd worden
* Aan de zuidoostkant moet nog een aantal bergen afgegraven worden. (gisteravond gedaan met YopY)

/zeur
Ik had geen plot om aan te werken, dus heb ik deze dingen vandaag maar gefixt in m'n eentje.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #62 on: 7 November 2010, 06:37:20 »
Ah komop, mag Mysteryman niet ergens een plot achteraf maken met een wat langere oprit? Hij verdient het.

daPet

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #63 on: 7 November 2010, 10:12:36 »
Volgens mij had hij al een plot gekregen hoor :)

BTW, mijn villa optrekje

Voorkant


Achterkant


At night


De buitenkant is vrijwel klaar, de binnenzijde moet nog aan gewerkt worden. :)
« Last Edit: 8 November 2010, 03:16:11 by daPet »

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #64 on: 7 November 2010, 11:34:11 »
Volgens mij had hij al een plot gekregen hoor :)

BTW, mijn villa optrekje

Voorkant


Achterkant


De buitenkant is vrijwel klaar, de binnenzijde moet nog aan gewerkt worden. :)
Ziet er goed uit!

Het laatste gedeelte van het land ten noord-westen van Mineville is nu ook opgeruimd.
« Last Edit: 7 November 2010, 13:03:05 by 1MysteryMan1 »

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #65 on: 7 November 2010, 16:24:27 »
1MysteryMan1 heb ik de plot gegeven die ik in de eerste instantie aan Ocwil had toebedeeld. Ocwil heeft geen plot geclaimd ondanks het meehelpen en heb ik de afgelopen dagen niet online gezien. Ik ga er van uit (en hoop :P) dat Ocwil dit geen probleem vindt.

Gefeliciteerd 1MysteryMan1 met je plot. :P

(zie ook nieuwe indeling)

1MysteryMan1

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 24
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #66 on: 7 November 2010, 17:04:54 »
1MysteryMan1 heb ik de plot gegeven die ik in de eerste instantie aan Ocwil had toebedeeld. Ocwil heeft geen plot geclaimd ondanks het meehelpen en heb ik de afgelopen dagen niet online gezien. Ik ga er van uit (en hoop :P) dat Ocwil dit geen probleem vindt.

Gefeliciteerd 1MysteryMan1 met je plot. :P

(zie ook nieuwe indeling)
Bedankt!

dekemp

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 10
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #67 on: 8 November 2010, 00:12:59 »
voor geïnteresseerde ik heb m'n eerst panorama poging gemaakt in een spel

http://www.voordeelverpakking.nl/opendir/centrum_mineville.swf
Krijg je een beetje een idee, dit is nog niet echt goed gelukt maar komt nog wel.

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #68 on: 8 November 2010, 00:14:51 »
Het ziet er desalniettemin erg goed uit. Alleen de wereld heeft nog een rare holling en de weg loopt dichterbij wat krom. Maar verder erg nice.

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #69 on: 8 November 2010, 11:12:31 »
Nice @ panorama view, binnenkort streetview ?  ;D

YopY

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #70 on: 9 November 2010, 21:17:14 »
* YopY heeft meer tijd besteed aan z'n kelder (met opslag en kluis van obsidian in een lavapool) dan z'n huis,  ::).

Moet nog eens nadenken over hoe ik m'n huis een beetje mooi kan maken.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #71 on: 10 November 2010, 00:51:30 »
Ik weet niet of MysteryMan dit nu al gedaan heeft of niet; ik heb maar naar de render gekeken.



Rood zijn ongekapte bladeren van bomen. Wat er niet zoveel zijn, als we met zijn allen daar even aan bezig zijn, en oranje is het strand dat nog gedaan moet worden volgens de render.

De grote paarse pijl naar de verneukte parkeerplaats gemaakt met paint is een ideetje van mij; ik vind het immers een beetje onrealistisch dat een grote weg loopt op een trap :/. Bij grote bezienswaardigheden zijn wel altijd parkeerplaatsen, dus misschien kunnen we er een parkeerplein van maken met toeloop naar Niagara, en een glazen bridge naar het viewpoint.

(As a side note; ik vind mijn biomesh-strand toch wel geslaagd (A). Het is het stuk vanboven tussen het rode vierkant en het oranje rondje ongeveer. Het meest rechterstuk niet meer, toen ik werd gedwongen starcraftII te gaan spelen.)

En de glasvezeltunnel van Meaglin moet ook nog af natuurlijk.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #72 on: 10 November 2010, 01:15:19 »
Vind het een goed plan om de stranden correcter te maken, zodat het hele eiland een wat meer ronde vorm krijgt. Blaadjes wegkappen heb ik op veel plekken met opzet niet gedaan, omdat dit nu blijft door een bug. Heb al het hout wel verwijderd en ga er vanuit dat die bug binnenkort is verholpen waardoor de leaves automatisch verdwijnen. Er zitten nog wel wat kleine eilandjes en een stuk berg rechtsboven op de render die imo wegmoeten voor een beter strandbeeld en om te voorkomen dat mensen daar dingen gaan bouwen die het aanzicht verminderen.

Wat betreft de parkeerplaats lijkt me dat een goed plan. Hoewel ik er zelf voor zou kiezen m iets kleiner te maken en naast de weg te plaatsen ipv ervoor.

Het ziet er trouwens fantastisch uit (en ook groot :o) op de render! :)

Eeverion

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 14
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #73 on: 10 November 2010, 11:59:41 »
...
En de glasvezeltunnel van Meaglin moet ook nog af natuurlijk.
Oh, is het een glasvezeltunnel! Ik vroeg me al af wat er onder het eiland door liep.
Ingame: Eeverion
GoT: Red Lion

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: Villawijk
« Reply #74 on: 10 November 2010, 13:47:25 »
Ik noem het een glasvezeltunnel omdat het een tunnel van glas is :P Vond het wel tweakersachtig.

En die parkeerplaats is maar een met paint gemaakte proof-of-concept :P Aan jou om de parkeerplaats zelf te designen.

Kunnen we de Central Avenue aan de onderkant niet eventueel doortrekken naar Major en naar het vliegveld daaronder? Als er meer meewerken kunnen we zo een wegennetwerkje aanleggen :)

Forum » Tweakcraft » Projecten » Mineville