Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft Magazine - Cover van het tweede nummer (pagina 3)  (Read 38290 times)

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #15 on: 1 August 2011, 12:41:35 »
Ik vind het opzich wel leuk om er serieus aan mee te werken :). Met dingen ontwerpen/in elkaar zetten en mensen uit te horen voor content :P. Desnoods als leidende persoon, als dat beter uit komt. Ik heb veelste veel tijd :P, En veel photoshop ervaring. Met de grote van de huidige community en de activiteit op de server, is er zeker wel een maandelijkse editie met veel content te regelen.

grootte* ;)

btw, ik ben wel geinteresseert in hoe een creeper geinterviewed gaat worden :P

interviewer: "meneer creeper, dank u voor uw tijd"

creeper: "fssst"

interviewer: "meneer creeper, wanneer vond u uw roeping in het opblazen van meesterwerken van minecrafters over de gehele wereld?"

creeper: "fssssssssssssssssssss..."

interviewer: "oh sh--"

*BOOOOEEEEMMM*

XD
Put the cookie down... NOW!

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #16 on: 1 August 2011, 12:44:26 »
Ik vind het opzich wel leuk om er serieus aan mee te werken :). Met dingen ontwerpen/in elkaar zetten en mensen uit te horen voor content :P. Desnoods als leidende persoon, als dat beter uit komt. Ik heb veelste veel tijd :P, En veel photoshop ervaring. Met de grote van de huidige community en de activiteit op de server, is er zeker wel een maandelijkse editie met veel content te regelen.

Als jij de tijd en zin hebt... ik stem voor ;)

duvelke666

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #17 on: 1 August 2011, 13:07:50 »
wie zijn de TC'ers het verhaal achter de comunity LOL
Leave the cookie and nobody gets hurt !!

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #18 on: 1 August 2011, 13:25:31 »
oe! gekke minecraft en/of tweakcraft weetjes die een tweakcrafter absoluut MOET weten :P
Put the cookie down... NOW!

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #19 on: 1 August 2011, 13:51:03 »
Misschien kan er ook een overzicht in van alle nieuwe bouwerken die er die afgelopen maand zijn gemaakt  :)

Zou er soms niet een lijstje gemaakt moeten worden met ideeen en mensen die willen meehelpen?
« Last Edit: 1 August 2011, 13:57:33 by landcross »

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #20 on: 1 August 2011, 15:04:03 »
Ik wil eventueel wel helpen met het in elkaar draaien van een magazine.
Misschien hier en daar een artikeltje, hoewel ik geen waar schijftalent heb :P

(Misschien is het handig om een apart forum te maken voor (toekomstige) Magazine-crew ?)

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #21 on: 1 August 2011, 16:10:14 »
Blijkbaar is er genoeg belangstelling voor het maken van een tijdschrift,
ik zal eens met het adminteam overleggen of het mogelijk is om een maandelijks magazine te maken, wel zouden we dan even moeten bedenken hoe we het blad willen publiceren, zetten we het op het forum zodat mensen het kunnen downloaden, of versturen we het via de mail.
Dat soort dingen allemaal, als we toestemming hebben van de admins kunnen we van mij betreft aan de slag.

groeten

Quazyx

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #22 on: 1 August 2011, 17:18:21 »
Ik denk dat het het beste is om een mail naar alle TC'ers te sturen met het nieuwste nummer.
En de nummers die bijv. 2/3 nummers ouder zijn op internet te plaatsen.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #23 on: 1 August 2011, 18:05:44 »
Ik denk dat het het beste is om een mail naar alle TC'ers te sturen met het nieuwste nummer.
En de nummers die bijv. 2/3 nummers ouder zijn op internet te plaatsen.

Ik denk dat een groot deel van de users (met name de Engelsen) hier niet op zitten te wachten. Als we zoiets zouden doen dan via de Nieuw-pagina of desnoods via een aparte pagina op de site.

Het grote probleem bij dit soort dingen is de motivatie. Ik heb ervaringen uit eerdere communities waar dit ook vol enthousiasme werd geopperd maar het nooit verder is gekomen dan één uitgave. Bedenk wel dat er ontzettend veel werk gaat zitten in het uitvoeren van zo'n idee: Je moet elke maand ontwerpen, verschillende mensen moeten op een fatsoenlijke schrijfstijl een stukje maken. Dit moet vervolgens worden gecontroleerd op spelling e.d.. Ge-edit, vormgeving en al dat soort zaken laat ik dan nog achterwege.

Met andere woorden: Ik vind het een leuk idee maar denk niet dat het een echt terugkerend succes kan/zal worden.

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #24 on: 1 August 2011, 18:45:15 »
Nou ja, 1 nummer op zich is toch ook leuk, gewoon om uit te proberen. Van elk magazine is er ooit wel eens een eerste nummer gemaakt.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #25 on: 1 August 2011, 18:52:47 »
ik ben het met landcross eens,
we hebben ook veel projecten op de server die vol word gestart maar die halverwege stopt omdat niemand meer de motivatie heeft,
we kunnen gewoon met een nummer beginnen en dan even kijken of het gewaardeerd word en of er motivatie genoeg is om door te gaan.

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #26 on: 2 August 2011, 09:42:27 »
Ben met met milenco eens. Heb ook eerder dit soort dingen zien falen.
Maar denk ik dat opzich niemand je in de weg zal staan om het toch te proberen. Laten we je alleen op het gevaar van de motivatie wijzen ;)

"Niet schieten, is altijd mis" ;)

EDIT:
Er zijn overigens ook nog ontwikkel projecten gaande betreffende plugin's zou je ook een stukje over kunnen dien. Redstone colum.. volgens mij is content verzinnen / maken niet het probleem ;)

Wel moet je natuurlijk kijken hoe je dat voor het engels deel gaat doen. Of word de hele issue in het engels ?
« Last Edit: 2 August 2011, 09:50:17 by TheSec »

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #27 on: 2 August 2011, 10:11:40 »
ja, of niet in het engels,
het is een nederlandse server,
dus wat mij betreft houden we het gewoon nederlands,
dat is voor iedereen ook makkelijker en als we het magazine dan gaan maken is de kans dat we het door blijven doen groter omdat het minder werk is als we het niet in het engels doen

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #28 on: 2 August 2011, 10:31:15 »
ja, of niet in het engels,
het is een nederlandse server,
dus wat mij betreft houden we het gewoon nederlands,
dat is voor iedereen ook makkelijker en als we het magazine dan gaan maken is de kans dat we het door blijven doen groter omdat het minder werk is als we het niet in het engels doen
Ik zou persoonlijk ook voor Nederlands kiezen, TC is ten slotte een Nederlandstalige server...
Hoe dan ook, misschien een idee om een dezer dagen af te spreken om op IRC of TS wat dingen te bespreken?

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Tweakcraft Magazine - Cover van het eerste nummer!
« Reply #29 on: 2 August 2011, 12:06:49 »
Ik zou ook voor nederlands kiezen.
Als het een groot succes blijkt te zijn, kun je er altijd nog voor kiezen om van elk nummer een extra engelse editie te maken.
Dat heb ik wel vaker gezien bij andere gratis internet magazines.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Tweakcraft Magazine - Cover van het tweede nummer (pagina 3)