Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Nu we een tijdje een test draaien met het nieuwe survivalbeleid is het grootste bezwaar het stelen uit kisten. Wat vind jij?

Stelen uit kisten moet mogelijk/toegestaan blijven.
21 (75%)
Stelen uit kisten wordt weer verboden zoals eerder het geval was.
7 (25%)

Total Members Voted: 28

Voting closed: 29 July 2012, 11:38:40

Author Topic: Survival discussie topic  (Read 166633 times)

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #315 on: 22 August 2012, 09:55:52 »
Als iemand je in kan graven kan ie je ook killen, dus mag je blij zijn dat je nog leeft :P

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #316 on: 22 August 2012, 09:56:28 »
Ingegraven worden terwijl je offline bent  :+

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #317 on: 22 August 2012, 09:57:52 »
Ingegraven worden terwijl je offline bent  :+
Oh ik dacht AFKness

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #318 on: 22 August 2012, 09:58:01 »
Dan kan je beter een lava bukkit op die plek leegmaken :P

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #319 on: 22 August 2012, 09:59:02 »
Ok en als we nou denken vanaf de kant van degene die word ingegraven, dus ik herhaal mezelf wel.

Je zit gevangen in een hokje en je mag jezelf volgens de regels niet uitgraven tenzij je alles precies achterlaat zoals het was. Logica

GertJan

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #320 on: 22 August 2012, 10:04:40 »
Ok en als we nou denken vanaf de kant van degene die word ingegraven, dus ik herhaal mezelf wel.

Je zit gevangen in een hokje en je mag jezelf volgens de regels niet uitgraven tenzij je alles precies achterlaat zoals het was. Logica

iedereen weet dat dat niet onder griefen valt maar onder de regel: don't be a dick..

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #321 on: 22 August 2012, 11:58:58 »
Valt het afbranden van bomen in iemands tuin ook onder griefen? Graag de blaadjes weer terugplaatsen dan.  _O-

Uit de aard van het gebouwde en de bordjes die eromheen stonden, kon je concluderen dat je de gebouwde omheining om je heen mocht afbreken, omdat deze daar specifiek voor was gemaakt (anders was het dak ook obsidiaan geweest en had er geen lucht in gezeten).

Als je niet zo plotseling was uitlogd, hadden we je dat graag verteld. Toen je 's nachts eruit kroop (vannacht tegen 2:40) waren we er helaas niet meer.

PS: Afbreken van het omhulsel wordt zelfs op prijs gesteld: laat het obsidiaan in een nabije kist achter.

PS: Even wat achtergrond. Gazeebo ging gisteren bomen in survival in brand steken. Hij kwam vervolgens dat ook in de tuin van Gr0lsch en ondergetekende doen, en wij waren genoodzaakt onze have en levens te beschermen. Gazeebo's krachten namen toen snel af en hij nam plots een pauze. Via de chat boden we een vrijgeleide aan in ruil voor het staken van zijn onverantwoorde gedrag (stel je voor dat alle bomen in survival waren afgebrand). Gazeebo kwam nog 3 seconde terug (ik keek het aan met paar potions in mijn hand) en verdween definitief uit onze vijver. Daarna hebben wij bordjes geplaatst met leuke teksten o.a. een uitnodiging te komen vissen en als memorial (hoe kan zo'n goede jongen plots de weg kwijtraken) een hokje op de laatst geziene lokatie geplaatst. Deze memorial had binnenin net genoeg lucht om hem niet te doden mocht hij ooit nog reincarneren. (Het gerucht gaat dat hij vannacht tegen 2:40 uur is teruggekomen. De koeien waren vanmorgen helemaal van slag.)

« Last Edit: 22 August 2012, 12:44:28 by Bolukan »

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #322 on: 22 August 2012, 21:48:47 »
Wtf :+
Hi

iwritecode

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 61
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #323 on: 2 October 2012, 11:19:33 »
Is er ergens een opsomming van de regels voor survival?

Ik begreep dat Iron Golems (ook door users gemaakt) gesloopt mogen worden. Voor mijn gevoel valt dat onder grieven..

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #324 on: 3 October 2012, 10:31:49 »
Het is in principe heel simpel, alles mag behalve bouwwerken kapot maken.

En lees wel: alles MAG, niks moet.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Survival discussie topic