Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Alle items gesorteerd, eventueel handig voor een storage indelen  (Read 7302 times)

Ji E Toy

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 20
    • View Profile
Omdat het me een aantal keer gevraagd is, hierbij mijn indeling van mijn storage. Ik heb het ingedeeld naar mijn eigen idee van een storage. Mijn idee wordt een aantal kluizen die allemaal een categorie aan items hebben. Uiteraard kan elke categorie ook een gang zijn, of samengevoegd worden. Verder staan op elke regel vijf kisten, met een hoop spaties/tabs ertussen om aan te geven waar de kist begint en eindigt. Soms staat het nogal dicht op elkaar en is het misschien lastig om te zien, vraag het even als dit zo is.

Mocht je commentaar hebben, breng die dan in de vorm van opbouwende kritiek en ik zal er naar kijken. Dit is mijn indeling, niet perfect, dus brainstorm maar mee. Verder kun je dit doc ook gebruiken om zelf met items te gaan schuiven aangezien elk item een eigen plaatje heeft is dit makkelijk te doen.

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Wil jij met me trouwen? _o_

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Alle items gesorteerd, eventueel handig voor een storage indelen