Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Kwestie iron farm  (Read 26381 times)

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #30 on: 13 February 2013, 20:54:25 »
Iron farm iswas 100% vanilla.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #31 on: 13 February 2013, 23:28:43 »
Je kunt niet alles farms over een kam scheren.

Tweakcraft zit tussen survival en creative in. Farms zijn daarom soms lastig te definiƫren.

Gelukkig zijn er nog steeds mensen die WEL begrijpen dat niet alles zwart of wit hoeft te zijn.
Dank je wel Goofff :)

En daarbij wil ik ook toevoegen dat het inderdaad klopt dat de regels op de website niet altijd 100% overeen komen met het actuele beleid. Echter zijn de mensen (volgens hun zelf in elk geval) erg actief op TC en hebben daarom mijns inziens geen excuus om te zeggen dat ze iets niet wisten of iets dergelijks. En daar komt ook nog eens bij dat je of iets kan vragen of kunt luisteren als iemand uit het admin team (of zelfs andere spelers) iets tegen je zegt en niet stug vast houden aan een stukje (gedateerde) tekst uit de algemene regels.

mimix

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #32 on: 13 February 2013, 23:44:20 »
Iron farm is toch 100% vanilla, of mis ik nou iets

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #33 on: 13 February 2013, 23:52:20 »
door die clock niet meer :P

mimix

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #34 on: 14 February 2013, 19:19:59 »
Ik krijg sowieso het idee dat het beleid meer uit de lucht gegrepen is dan dat er daadwerkelijk een uitgedacht plan achter zit. Zo staat bijvoorbeeld het volgende onder het kopje "regels":

Quote
Systemen (bijvoorbeeld 'mobtowers' of 'cactusfarms') waarbij automatisch items/blocks verzameld kunnen worden zijn alleen toegestaan wanneer de items/blocks actief verzameld moeten worden. Dit betekend dat je monsters zelf moet doden en bijvoorbeeld cacti zelf om moet hakken.

Vervolgens staat er gewoon een vol-automatische sugarcane farm bij /warp sugarcane.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #35 on: 14 February 2013, 19:24:23 »
semi-automatisch. 
Je moet zelf op de knop drukken  7(8)7

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #36 on: 14 February 2013, 20:19:28 »
semi-automatisch. 
Je moet zelf op de knop drukken  7(8)7

Staat ook zoiets in de regels dat dat niet mag.

Quote
Dit betekend dat je monsters zelf moet doden en bijvoorbeeld cacti zelf om moet hakken.

Dus eigenlijk mag dat ook niet.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kwestie iron farm
« Reply #37 on: 14 February 2013, 20:23:08 »
Je moet zelf een actie uitvoeren om er voor te zorgen dat je de items krijgt.

Maar goed, ik word hier wel een beetje moe van..
Het zou fijn zijn als mensen gewoon ophouden met schoppen.
Aangezien er al een aantal keer om gevraagd is en het topic 100% offtopic is, bij deze een slotje.

 Er is al een test setup gemaakt om het visueel duidelijker te maken wanneer de vloer weer open gaat en we zullen het er even over hebben of we iets met de timer kunnen doen bij de AFK-Farm.
Verwacht niet te veel.

Forum » Tweakcraft » Support » Kwestie iron farm