Ten eerste, we hebben niet 11 in game admins, dat zijn er maar 7 en 8 als je milenco als SA/CM mee telt.
Tevens ben ik van mening dat je van te voren kunt weten dat als je admin wordt er tijd gaat zitten in de admin taken die je zult moeten uitvoeren.
En dus mag er geen enige vorm van compensatie/beloning aan vast zitten?
Je doet het klinken alsof admin worden alleen maar is voor de extras die je krijgt. Als je enig idee hebt hoeveel tijd wij spenderen aan TC buiten minecraft zelf om (dus forum/chat etc.) dan zal je er al snel achter komen dat de hoeveelheid tijd die er over blijft om te bouwen erg weinig is. En omdat veel van de admins toch bij de meest actieve bouwers behoren hebben ze een tool tot hun beschikking om deze verloren tijd in te halen.
Daar komt ook nog bij, en ik wil dit echt niet al te aggressief/offensief laten klinken, je wist deze dingen in principe al voordat je een vaste speler op de server was. Als je het er niet mee eens was op dat moment dan had je toen kunnen bepalen dat deze server niet geschikt voor je is.
Om nu naderhand er over te gaan klagen (lees: discussie opwerpen) vind ik een beetje scheef.
Simpele oplossing : Iedereen geen QP meer met als gevolg dat de admins hun taken niet meer kunnen uitvoeren.
Als laatste, ik krijg hier een beetje een naar gevoel van, het stof van de ene discussie is nog niet eens neergedaald of er komt alweer een nieuwe.. Dat mag natuurlijk, maar of het handig is dat is een ander ding..