Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Admin privileges.  (Read 18252 times)

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Admin privileges.
« Reply #15 on: 31 January 2013, 17:44:06 »
Ik vind dit eigenlijk nergens over gaan, en nergens heen gaan.
Dit is altijd al zo geweest en recentelijk niet veranderd; waarom dan zo'n open discussie opeens?
Ik heb er nooit mensen over horen klagen of wat dan ook, dus dit vind ik eigenlijk een beetje een verrassing...

Ik heb er al 2 keer over geklaagd via private message. lees mijn post even :) maar dit topic is niet bedoeld als klacht.

blijkbaar neemt de meerderheid dit aan dus dan moet het ook maar zo wezen.

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Admin privileges.
« Reply #16 on: 31 January 2013, 17:47:33 »
We kunnen ook gelijk homes, quickport en WE afschaffen (als in de zin van verplaatsen). En WE gelijk alleen gebruiken om zones te verwijderen. Sounds great!



Quote
k snap best dat voor het uitvoeren van admin taken quickport handig kan zijn. Tevens is mij opgevallen dat een admin (noem geen namen want ik wil dit geen persoonlijke discussie maken noch is het mijn bedoeling dat er nu gelijk actie wordt ondernomen tegen deze specifieke admin) zijn bouwmaterialen in kisten per verdieping meekopieerde toen hij aan het bouwen was aan zijn bouwwerk. Als ik daar dan nog adminworld bovenop gooi vind ik dat de admins op tweakcraft een te bevoorrechte positie hebben als het om bouwen aangaat tenopzichte van de vip of de normale builders.

Verdubbel de tijd die een admin in een WE taak heeft zitten maar 3x dan denk ik. En handig als je een persoonlijke kwestie ook meebrengt.


Quote
Met dit topic wil ik graag vragen aan de admins maar ook aan mijn mede community leden, Wat vinden jullie hier nu van? Mogen admins quickport gebruiken om snel dingen te bouwen terwijl users het met dirttrapjes en homes moeten doen of zouden admins qua bouwen hetzelfde moeten en mogen kunnen als de rest van de users?

Je vergeet er 1: Enderpearls.


Quote
  Ik vind dit eigenlijk nergens over gaan, en nergens heen gaan.
Dit is altijd al zo geweest en recentelijk niet veranderd; waarom dan zo'n open discussie opeens?
Ik heb er nooit mensen over horen klagen of wat dan ook, dus dit vind ik eigenlijk een beetje een verrassing...
+1

Ik vind dit eigenlijk nergens over gaan, en nergens heen gaan.
Dit is altijd al zo geweest en recentelijk niet veranderd; waarom dan zo'n open discussie opeens?
Ik heb er nooit mensen over horen klagen of wat dan ook, dus dit vind ik eigenlijk een beetje een verrassing...

Ik heb er al 2 keer over geklaagd via private message. lees mijn post even :) maar dit topic is niet bedoeld als klacht.

blijkbaar neemt de meerderheid dit aan dus dan moet het ook maar zo wezen.

Nouja zo komt de post wel over. Zie stukje over admin waar naam van niet wordt genoemd.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Admin privileges.
« Reply #17 on: 31 January 2013, 17:51:44 »
Ik heb op dit moment helaas niet heel veel tijd om te spelen ivb examenjaar, misschien in de carnavalsvakantie, afijn, back to topic:

- QP: Nooit last van gehad, admins hebben het nodig om bouwwerken te verplaatsen om de alle plekken toegankelijk te maken. Dat ze daar voordeel bij hebben tijdens het bouwen is wat mij betreft geen punt. Ik zie het maar als een leuke bijkomstigheid.
- Adminworld vind ik een lastiger punt. Ik zie zelf weinig toegevoegde waarde van een aparte adminwereld (ook toen ik een admin was niet). Als je zo nodig in creative wilt spelen kan je op een eigen server terecht denk ik altijd maar weer. Er is echter een punt, volgens mij had Gazeebo dat aangedragen, als adminworld weg gaat, zijn admins soms niet beschikbaar aangezien ze geheel op een andere server aan het spelen zijn. Nu kunnen ze makkelijk worden opgeroepen.
- Het adminteam: Het huidige adminteam is naar mijn mening niet efficiƫnt genoeg. Zonder verder namen te noemen hebben een aantal personen geen toegevoegde waarde aan het team (IK WEET NIET WAT ER ACHTER DE SCHERMEN GEBEURD). Daar kan naar gekeken worden denk ik. Waar wel opgelet moet worden is dat de juiste mensen aanblijven, anders krijg je INGAME onderbezetting. (tip: (ik weet dat het lastig is hoor;) ) zoek naar een juiste verdeling over de dag, ik zie nu bijvoorbeeld vaak dat er savonds veel admins online zijn en sochtends/smiddags weinig tot geen)

Maar over het algemeen heb ik geen problemen met TC van nu  (Y)

Marterino

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 171
    • View Profile
Re: Admin privileges.
« Reply #18 on: 31 January 2013, 17:53:49 »

- Het adminteam: Het huidige adminteam is naar mijn mening niet efficiƫnt genoeg. Zonder verder namen te noemen hebben een aantal personen geen toegevoegde waarde aan het team (IK WEET NIET WAT ER ACHTER DE SCHERMEN GEBEURD). Daar kan naar gekeken worden denk ik. Waar wel opgelet moet worden is dat de juiste mensen aanblijven, anders krijg je INGAME onderbezetting. (tip: (ik weet dat het lastig is hoor;) ) zoek naar een juiste verdeling over de dag, ik zie nu bijvoorbeeld vaak dat er savonds veel admins online zijn en sochtends/smiddags weinig tot geen)

Maar over het algemeen heb ik geen problemen met TC van nu  (Y)

Je laatste punt is dat er iets bestaat zoals school, werk en andere dingen die belangrijker zijn dan tweakcraft of IRC.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Admin privileges.
« Reply #19 on: 31 January 2013, 17:54:11 »
Houd maar op met deze discussie. Denk dat mijn mening wel duidelijk is. Het is mij ook wel duidelijk. Iedereen schiet in de verdediging en een beetje kritische zelfreflectie zit er niet in.

Ik zal in vervolg mijn klachten wel voor me houden want heb nu niet het gevoel dat ik ze hier moet neerleggen om serieus genomen te worden. Er worden alleen maar dingen uit het verband gerukt terwijl de vraag onderaan de openings post toch redelijk simpel was. Wat is het toch ruk om op het internet ergens in de minderheid te zijn of om uberhaupt maar commentaar te leveren/kritisch te zijn.

Slotje erop en in de prullenbak ermee!

Forum » Tweakcraft » Support » Admin privileges.