Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Poll

Nu we een tijdje een test draaien met het nieuwe survivalbeleid is het grootste bezwaar het stelen uit kisten. Wat vind jij?

Stelen uit kisten moet mogelijk/toegestaan blijven.
21 (75%)
Stelen uit kisten wordt weer verboden zoals eerder het geval was.
7 (25%)

Total Members Voted: 28

Voting closed: 29 July 2012, 11:38:40

Author Topic: Survival discussie topic  (Read 170537 times)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #210 on: 16 July 2012, 16:10:13 »
Misschien is het een idee om binnenkort weer te pollen over het jatten of niet? Nu we een tijdje draaien met deze regelgeving?

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #211 on: 16 July 2012, 16:14:52 »
Misschien best alle regels nog eens overlopen?

HellMilky

  • Junior
  • **
  • Posts: 57
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #212 on: 16 July 2012, 16:15:38 »
met de volgende update komen ook enderchests, deze zullen voor een positieve twist zorgen, want anderen die in die chest kijken zullen zien dat deze leeg is. deze chest is dus op persoonlijke basis.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #213 on: 16 July 2012, 16:42:47 »
Goed punt HellMilky! :)

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #214 on: 16 July 2012, 16:45:08 »
uuhhh??


Snacx

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #215 on: 16 July 2012, 18:51:56 »
uuhhh??
Op het eerste oog, met huidige regelgeving zal dit gewoon een beun zijn.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #216 on: 16 July 2012, 18:54:34 »
Er is geen regelgeving over het niet mogen doden binnen de spawn. Dit is eerder goed fatsoen wat wordt verwacht van de deelnemers :)

remie

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #217 on: 16 July 2012, 18:57:10 »
Mja @ jat regel, zoals ik al eerder zei al je kisten wordt gewoon leeg gehaald omdat jatten mag. Wat je nu krijgt is een paar rijke spelers die een storage hebben vol met resources waar niks mee wordt gedaan, terwijl de meeste spelere iedere keer weer opnieuw moet beginnen. Die spelers zullen uiteindelijk(dit kan zeer snel zijn) vertrekken waarna je alleen rijke speler overhoud, de rijke spelers zullen uiteindelijk ook vertrekken omdat er geen spelers meer zijn om mee te PvP'en.
The master has spoken

GertJan

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 51
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #218 on: 16 July 2012, 19:06:02 »
ja bram dat krijg je als je zelfmoord acties uitvoerd met de gear van andere personen..


Snacx

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 36
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #219 on: 16 July 2012, 19:39:40 »
Mja @ jat regel, zoals ik al eerder zei al je kisten wordt gewoon leeg gehaald omdat jatten mag. Wat je nu krijgt is een paar rijke spelers die een storage hebben vol met resources waar niks mee wordt gedaan, terwijl de meeste spelere iedere keer weer opnieuw moet beginnen. Die spelers zullen uiteindelijk(dit kan zeer snel zijn) vertrekken waarna je alleen rijke speler overhoud, de rijke spelers zullen uiteindelijk ook vertrekken omdat er geen spelers meer zijn om mee te PvP'en.
Dit dus

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #220 on: 16 July 2012, 19:41:32 »
ja bram dat krijg je als je zelfmoord acties uitvoerd met de gear van andere personen..
Dat dus.

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #221 on: 16 July 2012, 19:52:49 »
ja bram dat krijg je als je zelfmoord acties uitvoerd met de gear van andere personen..
Dat dus.
Nou, jij viel mij aan. Ik vluchtte en viel in lava.

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #222 on: 16 July 2012, 20:37:42 »
Ik merk dat sfeer wat verbitterd is in survival nu. Dit is een gevolg van de nieuwe regels, waar de meerderheid tijdens de poll achterstond. Maar toch vond ik de sfeer vroeger veel leuker en minder gespannen. Ik zou zeker de jat-regel willen herzien, desnoods met een nieuwe poll...

aacoba

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #223 on: 16 July 2012, 22:08:31 »
toen het "TS" clubje (bazkara sanko rhan ik etc) met dat voorstel kwamen was dit ook niet zo bedoeld, iig niet door mij...
Die regels konden IMO weg omdat ik dacht dat we ons allemaal teminste een beetje volwassen konden gedragen...
Die nieuwe regels zouden wat meer vrijheid moeten kunnen geven wat dat betreft, stel ik wil een prank uithalen bij rhan oid, dan zou dat moeten kunnen.
MAAAR toen het water op de  survival koepel met lava werd vervangen was het meteen beun..
Survival zou de gezellige wereld moeten zijn, kijk naar de server Mindcrack, daar zijn geen regels, een whitelist, en iedereen kan volwassen met elkaar omgaan met een prank hier en daar.
Ik had gehoopt dat we volwassen met elkaar on konden gaan, maar iedereen ging meteen hostile zijn, het is /world survival niet /world murderhole

regels hoeven niet veranderd te worden, het niveau van de spelers wel

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Survival discussie topic
« Reply #224 on: 16 July 2012, 22:17:42 »
Eens met aacoba. Als je rondloopt en een andere speler spot jou, dan vind ik het erg jammer dat direct de jacht wordt ingezet. Dat is niet leuk voor iedereen, want zo zal survival leeglopen, zoals aacoba samenvat.

Ik weet zelf ook wel een storage te vinden, maar jat niet de hele boel leeg.

Het elkaar laten leven en af en toe pranken is niet samen te vatten in regels, maar wel door hier aan te geven dat het niet wenselijk is hoop ik dat mensen hier geen slachtveld gaan maken van survival, maar meer een wereld waar ook wel eens gePvPd wordt en een grapje wordt uitgehaald.

Just my 2 cents  8)
« Last Edit: 16 July 2012, 23:35:01 by Sander »

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Survival discussie topic