Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Bolukan

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8
31
Algemeen / Re: Bug Lijst 1.4.7
« on: 6 February 2013, 14:34:07 »
Als er een Proof of Concept is voor 1.5 lijkt me dat een logische afweging. Krijgen we dan een saneringsfonds voor al die half afgemaakte storages?

32
Algemeen / Re: Donatie kisten
« on: 5 February 2013, 12:43:07 »
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Wolf#Health_and_feeding

"A wolf's tail will rise and lower depending on its health. The exact health of an individual wolf can be determined by measuring the angle between its hind legs and tail. The angle indicates the percentage of health the wolf has (100 degrees for 100%, or 10 hearts; 90 degrees for 90%, etc.). Health can be restored by right-clicking a wolf with any type of meat. Rotten flesh will not induce the "hunger" potion effect (Food poisoning) on a wolf.

Splash potions of healing or regeneration can be thrown at wolves to heal them.

Since wild wolves have a maximum health of 4 hearts, their tails will always remain significantly lower than those of tamed wolves, which gain 100% health (10 hearts) instantly upon being successfully tamed. Puppies will not gain 100% health when born. They must be fed in order to achieve max health. All the meat has not the same effect on a tamed wolf health. For example, to get a perfectly healthy puppy, you should give him 6 raw chicken or 5 raw pork or 4 raw beef or 3 zombie flesh or 2 of any cooked meat."

33
Support / Re: Admin privileges.
« on: 31 January 2013, 17:25:05 »
Ik vind helderheid erover fijn. Gelijkheid, ach..

Bij survivalen quick-porten of tp-en lijkt me echter uit den boze.
Een verkeerd geplaatst plafondje opschuiven vond ik weer fijn.
Bij wedstrijden etc weer uit den boze
en bij verkiezingen (Simmeh!) van mooiste gebouwen, die van de admins zwaarder beoordelen.
Zolang men geen gebieden plat maakt (filosofie van sever is hand-mining) om een gebouw te beginnen...

34
Algemeen / Re: Survival vanaf 1.4.7 ervaringen
« on: 31 January 2013, 10:39:51 »
Prima die splits van het topic. Het ging om survival (vandaar ook begonnen met de nieuwe rules), en niet om 1.4.7 in het algemeen.

Die spawn plek kwam eerst voor icm een nether portal, ik zal die eens kapot meppen (water in gooien) en opnieuw aanzetten, misschien is iets blijven hangen omdat in het begin de portal aan de andere kant niet werd aangemaakt . In ieder geval: We will survive ...


35
Algemeen / Re: Survival vanaf 1.4.7 bug list
« on: 29 January 2013, 14:32:09 »
Na 11 keer te zijn gedood, waaronder 5 keer binnen 1 a 2 minuten, wil ik vanuit die emotie (ik ben me bewust van mijn subjectieve blik) hier melden dat de wereld wat klein is in relatie met de 240 blokken om je heen waar iedereen je ziet zitten/lopen/afk-en.

Daarnaast heeft de survival de "feature" dat als je met een boot over de 500 grens vaart, je met volle equipment bij spawn-point staat. Graaf dus een sleufje bij de 500 grens, vul het met water en vaar jezelf supersnel naar spawn-point!

En nog een "feature". Ben je de weg kwijt in een grot/mine? Ga even naar "/world main" en ga dan terug "/world survival" en je staat boven de grond en loopt rustig terug naar je ingang. (reproduceerbaarheid niet getest)

36
Algemeen / Bug Lijst 1.4.7
« on: 27 January 2013, 23:12:56 »
Een portal leidt niet tot een portal aan de andere zijde. Is dat bedoeld of een bug?

Edit by Sheep: Dit was in Survival.

37
Algemeen / Survival vanaf 1.4.7 ervaringen
« on: 27 January 2013, 23:12:23 »
Admin:
Survival world reset
We hebben, op verzoek van de spelers, de Survival world gereset. Om het echte survival-gevoel nog meer te bevorderen, is er ook besloten om de world deze keer te verkleinen naar 1000x1000.

Daarnaast zullen we griefen vanaf nu beperkt toestaan. Stelen was al toegestaan en dit blijft onveranderd. Waar je eerder geen waardevolle blocks mocht wegtikken is dit nu wel toegestaan. Ook mag je beperkt schade toebrengen aan andermans gebouw. Een compleet gebouw verwoesten mag echter niet! Een paar blokjes laten staan van een gebouw zal beschouwd worden als compleet verwoest, we vertrouwen er op dat men hier hun gezond verstand zal gebruiken. De grens hiervan wordt bepaald door de op dat moment aanwezige admin.

38
Tweakcraft / Re: Tweakcraft naar Minecraft 1.4.7
« on: 27 January 2013, 17:44:49 »
We zijn net kinderen, de sfeer kan heel snel omslaan.   :+ *O*

39
Tweakcraft / Re: Tweakcraft naar Minecraft 1.4.7
« on: 27 January 2013, 16:25:51 »
Xan, meer info graag. Dit klinkt ernstig.

40
Tweakcraft / Re: Tweakcraft naar Minecraft 1.4.7
« on: 27 January 2013, 12:50:03 »
Joepie

41
Support / Re: Minecraft 1.4.5 client door Milenco
« on: 26 January 2013, 11:21:19 »
 *O* Milenco THX  *O*

Ik maak er vast gebruik van:
Milenco sources 1.4.7
Milenco client 1.4.7

NB: Deze heb je nu nog NIET nodig voor tweakcraft.net, maar dat kan elk moment veranderen.

NB2: Dat met die macro's word ik graag een keer uitgelegd.....

42
Support / Re: Minecraft 1.4.5 client door Milenco
« on: 19 January 2013, 14:42:19 »
Milenco, kun je client 1.4.7 alvast samenstellen. Handig voor op andere servers ....

43
Projecten / Re: The Walls PvP
« on: 16 January 2013, 17:46:36 »
Een ding wat me wel duidelijk wordt uit de poll: slechts een enkeling stelt zijn vertrouwen op de organisatoren  })

44
Projecten / Re: The Walls PvP
« on: 16 January 2013, 12:58:05 »
Als het ruim van te voren bekend is, is alles toch vast genoeg? Veel mooier zou zijn als je je 30x30 als schematic mag importeren  _O-

45
Projecten / Re: The Walls PvP
« on: 16 January 2013, 10:41:56 »
Ik heb ook interesse

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 8