Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Bolukan

Pages: [1] 2 3 ... 8
1
Algemeen / Re: Lonely days
« on: 6 July 2019, 19:29:50 »
 *O*

2
Tweakcraft / Re: Donatieronde 2015
« on: 23 January 2015, 12:12:30 »
Zeg EUR 35 toe. Er is 36,50 onderweg via bReChThOu. Zelf heb ik geen paypal.

3
Algemeen / Re: Cake Competition
« on: 28 June 2014, 20:28:55 »
Idem :(

4
Support / Re: TweakCart2
« on: 21 April 2014, 14:47:32 »
@Giordino: dan moeten die values hier weer worden bijgeklust:
https://github.com/TweakCraft/TweakCart2/blob/master/src/net/tweakcraft/tweakcart/model/IntMap.java

PS: Het kan zijn dat het in bukkit ook nog niet helemaal is gefixed (zag iig bug-meldingen van krap een maand oud)

6
Tweakcraft / Re: Donatieronde
« on: 2 December 2013, 14:16:23 »
EUR 15 gedoneerd via Jelmar
en +EUR 10 omdat we boven de EUR 200 zijn gekomen

7
Support / Local crash
« on: 2 November 2013, 21:47:56 »
Na met een force wrench een liquid tesseract waar steam doorging te hebben losgemaakt, crashed mijn spel bij het opstarten. Hoe los ik dat op met NBTEditor oid.
http://pastebin.com/fUcNWsiG

Edit: Ik heb al geleerd dat je ook niet met een force wrench een tesseract moet losmaken. Ben nu bezig met reparatie. Een oplossing zal ik posten.

Edit2: Zoek op cofh.thermalexpansion.TesseractLiquid
Verander frequency en zet status.active op 0
Dat loste het voor mij op

8
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
« on: 1 November 2013, 20:20:59 »
bReChThOu sloopt zijn huis. Klaar voor nieuwe versie ...


9
Projecten / Re: Van Lanschot hoofdkantoor
« on: 3 October 2013, 13:46:30 »
Ik doneer ook op bestelling. (Gelijk een reden om weer eens in te loggen)

10
Tweakcraft / Re: Adminwijziging
« on: 18 September 2013, 08:54:23 »
Zowel freaker (is er leven na .... ) en Uberdude (is er leven als .... ): hoera !

11
Algemeen / Re: Horses en bijbehorende recipes
« on: 26 July 2013, 15:38:56 »
Agree Jelmar. Had dat ook als reactie, maar heb dat niet gepost.
Het mooiste is dat je eerst A moet maken, daarmee B kunt maken en dat kunt toevoegen aan het zadel-recept.

En dan ook nog de ijzers in de furnace moeten bakken

12
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 18 July 2013, 23:11:23 »
Ik zou het vanilla houden. Wel een grotere map aub (in het kader van niet snel stoppen)

13
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 17 July 2013, 18:36:28 »
Bolukan's wenslijstje

1) geen /world meer om gevechten te onvluchten
2) grotere map zodat je niet altijd direct ontdekt wordt
3a) Spelers die de survival-sfeer versterken door koeien te doden, bomen in brand te steken, etc. moeten net zoveel online zijn als anderen, en niet alleen ad hoc "om de survivalsfeer te versterken."
3b) Niet elkaar wegpesten uit de wereld (speel het spel op een leuke manier en niet als de ultieme badguy
4a) Een nu nog niet bestaande servermod die reisminimap blokkeert.
4b) de chat mod disablen (met F4 niet meer zien wie dichtbij is)
5) Dat de portals vanuit de nether weer aansluiten op de portals in main survival (heeft na laatste reset nooit gefunctioneert)
6) Van te voren einddatum (5 maanden) afspreken, zodat je naar een climax kunt toewerken.


Oh laat ik dan maar even gelijk zeggen dat /world survival_main uit survival nether ook maar gefixed moet worden.... /ext werkt ook in survival_nether ik zeg het maar even...


via /world main naar main_survival terugkeren was soms ook de enige optie om levend terug te keren.

bedenk dat je alleen survival moet kunnen verlaten via nether. dat voorkomt /world main vluchters. haha

praktisch: een portal naar main at spawn en verder /world geheel uitschakelen.

14
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
« on: 17 July 2013, 15:17:50 »
Bolukan's wenslijstje

1) geen /world meer om gevechten te onvluchten
2) grotere map zodat je niet altijd direct ontdekt wordt
3a) Spelers die de survival-sfeer versterken door koeien te doden, bomen in brand te steken, etc. moeten net zoveel online zijn als anderen, en niet alleen ad hoc "om de survivalsfeer te versterken."
3b) Niet elkaar wegpesten uit de wereld (speel het spel op een leuke manier en niet als de ultieme badguy
4a) Een nu nog niet bestaande servermod die reisminimap blokkeert.
4b) de chat mod disablen (met F4 niet meer zien wie dichtbij is)
5) Dat de portals vanuit de nether weer aansluiten op de portals in main survival (heeft na laatste reset nooit gefunctioneert)
6) Van te voren einddatum (5 maanden) afspreken, zodat je naar een climax kunt toewerken.

15
Tweakcraft / Re: Nieuwe SGO!
« on: 27 May 2013, 22:39:04 »
Ah, nu voelt het echt officieel. Hsheepypx our "iron SGO"! (a la Thatcher). Succes en veel plezier.

Pages: [1] 2 3 ... 8