Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Post!  (Read 55207 times)

FlutterShy

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 194
  • Brony
    • View Profile
Post!
« on: 17 June 2015, 23:08:47 »
Zow,

Vandaag was het een dag als elke andere. Oefenen met de auto (volgende week is m'n praktijkexamen!), wat minecraft spelen, rond 18u gaan eten. Omstreeks 18:30 echter belde er iemand aan. Ik verwachte niet direct iemand dus ik ging rustig naar de voordeur en deed rustig open. Er stond iemand van PostNL aan de deur!

Ik dacht eerst dat onze vader iets besteld had, dus ik zei "oh, pakketje?", tot ik het doosje zelf in handen had. Toen zag ik vrij duidelijk dat het pakket voor mij bestemd was. Niet veel later zag ik dat er Jelmar zijn naam + adres ook opstond. Ik wist dus hierna dat dit geen gewoon pakje was, dus was vrij benieuwd. Mijn moeder stond naast me, ik met dat pakje in m'n handen dus m'n moeder tekent even voor ontvangst, en ik neem het pakje mee binnen.
Ziende dat we eigenlijk aan het eten waren neem ik even een mes van de tafel en doe het voorzichtig open. "Zozo, van tweakcraft" zeg ik tegen m'n vader. "Toch geen bom zeker?" grapt m'n pa nog snel ertussen :+.

Toen ik de doos opendeed, was ik echter aangenaam verrast. Er zat een brief bij, 2 pakjes stérke koffie en onder een hoop bescherming een heuse samsung SSD van maar liefst 256GB!
De brief die erbij zat echter is ook een kunstwerk, zoals je aan de foto kan zien. Hulde aan Jelmar en Copyman voor de geleverde effort aan de brief  _o_.



De lijst aan namen is echter niet al te klein, alsook staan er namen in die je al even niet meer dagelijks op tweakcraft ziet, wat laat zien dat we buiten minecraft toch een ietofwat hechte community zijn geworden, wat zeker wel laat zien dat we toch iets mooi hebben bereikt met ons allen.

Bij deze dus mijn persoonlijke dank je richting Jelmar, voor het organiseren en iedereen bij elkaar brengen van dit project.

Niettemin ook mijn dank aan GertJan, bReChThOu, boisei0, Copyman, Teutates, LeapingSheep, Alex, Don_Craft, Giordino, Milenco, Marterino, nislim, McBrown, Merijn, Kimioni, Kimioni, Suiker, mhirr, Bazkara, Panorama, Pierre, Bollie, Quinten, Gazeebo, Wave, StampVoet, windwarrior (Lennart) en Quazyx voor het meehelpen aan dit project en te laten zien dat de slapeloze nachten de voorbije jaren het wel waard waren *O*.

- Een zeer nederige en blije GuntherDW

(klik op de foto's voor een grote versie te zien)



EDIT: Ik heb van Jelmar de PDF die bij de brief hoorde gekregen, die is makkelijker leesbaar dan de foto van de brief met een vrij goedkope pocket camera :+.
« Last Edit: 19 June 2015, 10:37:38 by FlutterShy »

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #1 on: 17 June 2015, 23:23:24 »
 *O* Dat je er maar vele jaren mee kan doen  (Y)

Copyman

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #2 on: 17 June 2015, 23:26:15 »
Na al die tijd en moeite is het je gegund! *D

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #3 on: 17 June 2015, 23:44:49 »
Mooi om te horen dat het in de smaak valt!

Don_Craft

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 299
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #4 on: 18 June 2015, 00:21:54 »
Gunther, nogmaals hartelijk bedankt voor al de tijd en moeite die je in Tweakcraft hebt gestoken! Het wordt zeer gewaardeerd.

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #5 on: 18 June 2015, 07:31:04 »
Nu kan je nóg sneller je client(s) opstarten :P

nislim

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #6 on: 18 June 2015, 08:10:41 »
Iemand die zoveel voor de community doet mag ook wel eens in de bloemetjes gezet worden, bedankt voor het harde werk dat je hier al die jaren al met plezier hebt verzet  _o_

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #7 on: 18 June 2015, 08:52:36 »
Veel plezier er mee Gunther. Je hebt het verdient!!!
Panini~

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #8 on: 18 June 2015, 08:54:16 »
Veel plezier er mee Gunther. Je hebt het verdient!!!

Verdiend*

Twarbi

  • Junior
  • **
  • Posts: 68
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #9 on: 18 June 2015, 08:59:56 »
 *O* *O* *O*

dank voor al uw werk :D en het verzorgen van vele uren spel plezier

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #10 on: 18 June 2015, 11:52:31 »


Je bent zelf een bom.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Post!
« Reply #11 on: 18 June 2015, 12:22:00 »
Ik heb geen idee wàt je nou gekregen hebt, maar ik gun het je dubbel en dwars. Zonder jou zou Tweakcraft minder zijn geweest.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #12 on: 18 June 2015, 12:34:19 »
Ik heb geen idee wàt je nou gekregen hebt, maar ik gun het je dubbel en dwars. Zonder jou zou Tweakcraft minder zijn geweest.
Een snelle hardeschijf en 2 pakken koffie :)

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #13 on: 18 June 2015, 15:08:47 »
Jij bedankt voor al die uren die jij gespendeerd hebt en hopelijk ook in de toekomst zal spenderen aan het mooie Tweakcraft ! *O*  *O*

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Post!
« Reply #14 on: 19 June 2015, 00:08:53 »
SSD for life

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Post!