Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: naar 1.3 beta geupdate  (Read 30742 times)

royanl

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
naar 1.3 beta geupdate
« on: 22 February 2011, 19:33:40 »
Mensen, zoals de titel al zegt is mijn versie naar 1,3 geupdate. Maar ik kan nergens de 1.2_02 beta vinden. Zou iemand deze voor mij willen posten? Ik heb ook al op wrongplace.be gekeken maar kon daar de 1.2_02 jar niet vinden.
« Last Edit: 22 February 2011, 19:37:25 by royanl »

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #1 on: 22 February 2011, 19:49:53 »
Kijk hier op het forum in het topic custom clients. Daar staan er 2 volgens mij.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #2 on: 22 February 2011, 20:00:14 »
Je moet nog wel de version file vervangen voor de nieuwe, maar voor de rest kan je deze gehele .minecraft map 1 op 1 overnemen.

Omdat Milenco's jar faalde, heb ik zelf eens aan het verder modden geweest aan mijn jar. Hele zooi nog toegevoegd met Modloader. Veel extra mobs en monsters, maar de balance blijft behouden. Ook toegevoegd zijn antieke piratenpistolen en blunderbus. Ze zijn duur om te maken, moeilijk te herladen, en dus niet overpowered. Ook extra NPC's zoals piraten, andere miners, vijanden, en eventueel kom je Him misschien wel tegen ;) de enige echte Herobrine.

Je krijgt overigens ook het Spawner GUI optiemenu in multiplayer, en het lijkt aanvankelijk ook te werken. Maar de gespawnde mobs zijn clientside, en zullen ook geen items droppen.

Download v1.2_02

Toegevoegde mods
Singleplayer
AudioMod
DrZhark's MoCreaturesMod TFC (Voegt meer mobs toe, waaronder beren en leeuwen)
Quitessential Creatures (Troll + tortoise)
Minegunner (voegt pistolen en een blunderbus toe)
Modloader
More Worlds
Mr okushama Humansplus (Je zult vriendelijke NPC's tegenkomen, wanneer je ertegen slaat, worden ze vijandig)
Spawner GUI (Pas spawners aan naar welke mobs ze loslaten. Elke creature mogelijk)
Gunther's Sponges and Coral (Gunther's recepy om koraalspons te maken)
MoreID's
The Alchemist (voegt drankjes toe die bepaalde extra content toevoegen (tijd laten stilstaan e.d.) zonder dit uit de context van minecraft te rukken.)

Multiplayer (Ook applyable voor singleplayer)
Zans Minimap
BetterLight
BetterGrass
SMchat
Gunther's New Colorline fix
Gunther's Infinite Item Durability
Gunther's GUI Resize stop

Scriptor

  • Guest
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #3 on: 22 February 2011, 20:37:18 »
Hmm, ook ge-update... server out-dated, oude files terug gezet... en nu is het.. "Failed to login: Bad Login"

sigh...

ai, en toen duurde het laden ineens langer en ik dacht yay1!!!

maar toch niet..


Quote
   Minecraft has crashed!     
      ----------------------     

Minecraft has stopped running because it encountered a problem.

If you wish to report this, please copy this entire text and email it to support@mojang.com.
Please include a description of what you did when the error occured.



--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 22/02/11 20:37

Minecraft: Minecraft Beta 1.1_02
OS: Windows 7 (x86) version 6.1
Java: 1.6.0_23, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: ATI Radeon HD 5800 Series version 4.0.10151 Compatibility Profile Context, ATI Technologies Inc.

java.lang.NullPointerException
   at ip.a(SourceFile:380)
   at gf.a(SourceFile:50)
   at kf.a(SourceFile:232)
   at ip.a(SourceFile:94)
   at ow.g(SourceFile:43)
   at net.minecraft.client.Minecraft.i(SourceFile:1074)
   at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:677)
   at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT e2db8b54 ----------


Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #4 on: 22 February 2011, 23:31:51 »
Gewoon de jar vervangen lijkt niet te werken? Neem een complete .minecraft map van iemand en vervang slechts de version file naar de laatste

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #5 on: 22 February 2011, 23:33:32 »
Hier een linkje naar een clean 1.2 .jar file geen mods niets.
http://www.2shared.com/file/vPfdLgpP/minecraft.html

JoopKarel_Spank

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #6 on: 23 February 2011, 09:14:15 »
ik heb net ook die map van svardkampe geprobeerd maar ondanks het versiebestand uit mn eigen geupdate versie gaat hij alsnog lopen downloaden..

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #7 on: 23 February 2011, 12:42:30 »
Probeer het eens met de nieuwe launcher, die vraagt of je wel of niet wil updaten. Zie nieuws @ frontage.

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #8 on: 23 February 2011, 19:28:50 »
Je moet weten dat minecraft alsnog is geupdate van 1.3-> naar 1.3.1. Nu heb je DIE version file weer nodig

aapje1

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 9
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #9 on: 23 February 2011, 19:53:49 »
Mij lukt het ook niet. Want als ik hem download dan krijg ik maar een bestand en loopt minecraft vast bij het inloggen. Weet iemand hoe dat komt? en wat ik moet doen.

PS de mensen die wel kunnen spelen veel plezier!!

Sedative Svardskampe

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 260
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #10 on: 23 February 2011, 19:59:44 »
wees er zeker van dat je niet een .minecraft map in een minecraft map steekt bij het unzippen.

Om het volledig correct te doen;

Code: [Select]
1. Ga naar %appdata%/.minecraft/bin, haal daar je version file eruit en zet die tijdelijk op je bureaublad. Sla texturepacks en savegames ook eventueel op.

2. Delete de complete .minecraft map

3. Open de zipmap door er dubbel op te klikken. Versleep die .minecraft map direct naar %appdata%

4. Ga weer naar %appdata%/.minecraft/bin, delete de version file die daar staat, en zet diegene erin die je op het bureaublad heb staan. (+eventueel texture packs en savegames)

5. Open de launcher op je bureaublad, happy playing :)

Als je dit opvolgt, kán het niet fout gaan gewoon.

jmarciano

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #11 on: 24 February 2011, 22:02:16 »
Al een update over wanneer we met 1.3_01 op de server kunnen? 8)

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #12 on: 25 February 2011, 11:05:24 »
Dat gaat nog wel een tijdje duren. Bukkit is nog (lang) niet stabiel en "af" genoeg om op over te stappen. Hey0 wordt niet meer geupdate (tenzij meaglin weer aardig is :P) dus we zitten nog wel een tijdje vast op 1.2. Er is dus volgens mij ook nog geen ETA.

edit: Ik hoorde net online van GunterDW, Vistu en Kwakkel dat we dit weekend proberen bukkit te gaan draaien op de huidige map (en dus 1.3) Dus buckle up!
« Last Edit: 25 February 2011, 12:26:05 by WouterH »

jmarciano

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #13 on: 25 February 2011, 12:53:10 »
Dat gaat nog wel een tijdje duren. Bukkit is nog (lang) niet stabiel en "af" genoeg om op over te stappen. Hey0 wordt niet meer geupdate (tenzij meaglin weer aardig is :P) dus we zitten nog wel een tijdje vast op 1.2. Er is dus volgens mij ook nog geen ETA.

edit: Ik hoorde net online van GunterDW, Vistu en Kwakkel dat we dit weekend proberen bukkit te gaan draaien op de huidige map (en dus 1.3) Dus buckle up!

Quote
[message=35593091,noline]vistu schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:26[/message]:
[...]

Ja, we hebben net overleg gehad, aangezien Craftbook ergens deze week uitkomt voor bukkit, de site compatible is met bukkit (vouching systeem, ed) en Zones tijdelijk te vervangen is door een andere plugin, hebben we besloten zo spoedig mogelijk op bukkit over te gaan.
Concreet houdt dit in dat we een hoop settings moeten overzetten, alles inrichten, en dan hopelijk dit weekend nog draaien we op bukkit.
Dit heeft een aantal consequenties; we gaan over op bukkit zonder Craftbook, hierdoor zal een hoop functionaliteit tijdelijk ontbreken. Bepaalde bouwwerken zullen dus niet optimaal functioneren, dit is echter maar tijdelijk. Verder zullen we van een suboptimale zones plugin gebruik maken, zolang onze eigen plugin niet bukkit ready is, delen we geen zones meer uit, bestaande zones zijn vanzelfsprekend wel beschermd. Verder zullen de nachten langer zijn dan we op het moment gewend zijn, mocht dit in het geheel niet bevallen dan zullen we de nachten tijdelijk uitschakelen. Multi homes zijn in het ergste geval ingame tijdelijk niet beschikbaar, wel zullen we ervoor zorgen dat het in elk geval mogelijk is om via de site je homes te gebruiken.

Edit: om je vraag te beantwoorden, in het best geval vanavond, anders dit weekend nog.
;)

Chub1337

  • Junior
  • **
  • Posts: 73
    • View Profile
Re: naar 1.3 beta geupdate
« Reply #14 on: 25 February 2011, 17:29:56 »
Ok dat is goed nieuws, dan kan ik eindelijk weer eens op de server (heb nu 1.3_01 en voel er vrij weinig voor om het te downgraden i.v.m. andere servers)
Hoe zit het trouwens met de fixes van gunter (zoals no-resize en newline?) gaan die nog werken? (bij mij deden ze het afgelopen keren niet en deden mc weer een zwart scherm geven na een aantal keer proberen.

Chub1337

Forum » Tweakcraft » Support » naar 1.3 beta geupdate