Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: (AFK) Farm beleid  (Read 34747 times)

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: (AFK) Farm beleid
« Reply #30 on: 27 January 2015, 03:52:35 »
ik wil wel even zeggen dat een Vanilla gold farm mogelijk is. Maar deze niet mag aangezien ik niet op de nether mag bouwen. (anders was deze er al geweest)

Maar als je dan de drop rates gaat vergelijken met wat we nu hebben, dan zijn deze vele malen lager dan wanneer je de huidige gold drop gebruikt. Omdat je meer mobs kunt killen dan deze AFK farms en omdat je waarschijnlijk looting3 gebruikt.

In andere woorden wil ik zeggen Gold al zou het geautomatiseerd worden(in de zin van AFK-farm).
Dan word het waarschijnlijk zelfs meer waard dan dat het nu is.

p.s.
Hangt er wel vanaf of je een giga AFK-farm maakt vergeleken met een normale.
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

robinhierr

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 215
  • Hoi
    • View Profile
Re: (AFK) Farm beleid
« Reply #31 on: 27 January 2015, 14:56:36 »
ik wil wel even zeggen dat een Vanilla gold farm mogelijk is. Maar deze niet mag aangezien ik niet op de nether mag bouwen. (anders was deze er al geweest)

Maar als je dan de drop rates gaat vergelijken met wat we nu hebben, dan zijn deze vele malen lager dan wanneer je de huidige gold drop gebruikt. Omdat je meer mobs kunt killen dan deze AFK farms en omdat je waarschijnlijk looting3 gebruikt.

In andere woorden wil ik zeggen Gold al zou het geautomatiseerd worden(in de zin van AFK-farm).
Dan word het waarschijnlijk zelfs meer waard dan dat het nu is.

p.s.
Hangt er wel vanaf of je een giga AFK-farm maakt vergeleken met een normale.

Huh? Een AFK farm kun je gebruiken wanneer je dus AFK bent, dan kost het dus geen tijd, en als je deze golddrop gebruikt moet je er dus ook echt iets voor doen, en dat kost wel tijd. Dus het maakt niet uit wat sneller gaat, AFK kan altijd.
punt

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: (AFK) Farm beleid
« Reply #32 on: 28 January 2015, 02:45:48 »
Vanille-ijs. En dat iedereen elkaar wil afkondigen. Weet je wat het -voor mij- ook vooral is? Ik snap er de ballen van. Van dit hele gedoe.

Oepz... sorry.
« Last Edit: 28 January 2015, 13:18:47 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: (AFK) Farm beleid
« Reply #33 on: 28 January 2015, 19:36:14 »
[...]

Mhirr, wees niet bang. We houden nog wel van je! <3

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: (AFK) Farm beleid
« Reply #34 on: 2 February 2015, 17:35:59 »
Weet je, dit is min of meer on-topic/off-topic. Maar toch mijn persoonlijke visie op dit alom terugkerende topic.

Zelf speel ik nog maar amper "vanilla"(ook al is onze server alles behalve vanilla), omdat ik vind dat we toch eens met de tijd mee moeten gaan. Ik ben begonnen met modded MC omdat je meer speeltijd hebt, meer tijd om echt iets te doen met je resources ipv dagen/weken lang dingen te moeten verzamelen om dan toch dat ene raam of die vloer in je gebouw te kunnen stoppen.
Het "vanilla" karakter van MC is niks meer dan iets moois bouwen. Waarom moeten we dan toch nog altijd moeilijk blijven doen om "waardes" van blocks en hoe moeilijk het is om ergens veel van te krijgen.

Ik snap dat veel mensen het oneerlijk vinden dat zij 100 uur hebben gespendeerd om een kist van X te krijgen en dan kan een ander het ineens in 10 uur doen, maar zo gaat dat in het leven.
Mijn opa kocht een liter benzine voor een dubbeltje, kijk wat je er nu voor betaald.
Hij moest een week werken voor 10 gulden, je krijgt nu het veelvuldige per uur.

Ja ik zat "vroeger" ook steen en been vol te houden dat we ons "vanilla" karakter moeten behouden, maar als ik dan kijk naar de leegloop van de server dan kan ik me toch niks anders indenken dan dat spelers verder kijken naar andere servers waar meer mogelijkheden zijn en waar ze meer echte speeltijd hebben.

Anyway.. genoeg van mij, zoals ik zei het is niet 100% on topic :P

Forum » Tweakcraft » Algemeen » (AFK) Farm beleid