Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: verzoek om custom recept om harde klei te ontkleuren  (Read 6882 times)

Twarbi

  • Junior
  • **
  • Posts: 68
    • View Profile
allereerst wil ik mijn dank uitspreken voor die nieuwe Clay mine,
 maar ik wil toch de admins / server beheerder beleeft vragen of ze een recept kunnen maken om gekleurde klei weer te resetten naar gewone klei

de reden dat ik dit vraag is omdat we erg veel bruin / en oranje hebben, maar bijvoorbeeld bijna geen rood  / geel / wit
het zou prettig zijn als we gekleurde klei  weer zouden kunnen ontkleuren om het daarna te  kleuren in de kleur die de speler graag wil gebruiken


- edit - tikmissers

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: verzoek om custom recept om harde klei te ontkleuren
« Reply #1 on: 2 May 2014, 19:52:57 »
Lijkt me niet nodig. Over een tijdje hebben we gewoon mesa biomes, en dan is er clay genoeg in die andere kleuren. Je kunt de hardened clay toch gewoon kleuren naar wens?

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: verzoek om custom recept om harde klei te ontkleuren
« Reply #2 on: 2 May 2014, 19:54:21 »
hmmmm

Ik zat te denken, misschien is het een optie om een custom recipe of iets te maken waardoor je bv blue stained clay van kleur kan veranderen? want dat is niet mogelijk tot nu toe. Dus stel je mined in die mesa biome een hele hoop orange stained clay, dan kan je dat met behulp van dyes meteen naar de kleur die je nodig hebt aanpassen?
Klopt maar blue stained clay is niet te verkrijgen in de biome, en evenzo enkele andere kleuren. Dus om die kleuren ook een redelijk hoge verkrijgbaarheidsrate (notice deze fancy uitdrukking) te gunnen leek het dye-idee me wel wat.
Dat klopt ook, maar mijn vraag was dus of t misschien mogelijk gemaakt kon worden om al gekleurde verf nog te kunnen veranderen :+

was t zo onduidelijk  :+? maar dank voor t antwoord Jelmar

(toestemming voor het gebruiken van de quotes door de oorspronkelijke auteur, bron: topic Disco Biomes)

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: verzoek om custom recept om harde klei te ontkleuren
« Reply #3 on: 2 May 2014, 20:03:16 »
Al die kleuren zijn gewoon niet te krijgen in mesa biomes. Maar de gewone hardened clay kun je elke kleur geven die je wilt, dus zo'n custom recipe lijkt me voorlopig overbodig.

Forum » Tweakcraft » Support » verzoek om custom recept om harde klei te ontkleuren