Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Minecraft 1.5  (Read 22041 times)

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #15 on: 7 March 2013, 18:00:22 »
In elk geval niet te lang wachten
Idd, anders zitten we straks weer met 3 man in de server elke keer :+
Hi

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #16 on: 7 March 2013, 18:04:05 »
Nou ja, deze versie heeft waarschijnlijk wel iets meer voeten in de aarde om te updaten dan voorgaande versies. Het zal dus wel wat tijd in beslag nemen. Het is gewoon zoals altijd; als je op tc wilt blijven spelen maar ook 1.5 wilt uitproberen, moet je gewoon even een tweede minecraft installatie maken.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #17 on: 7 March 2013, 22:34:45 »
We konden met 1.4.7 ook al lang over alleen was er nog geen client klaar. Helaas waren, en zijn, mensen zo afhankelijk geworden van die mod pack (kijk toen we over gingen op de vorige patch voor 1.4.7 bijvoorbeeld) dat er dit keer was besloten om dan maar te wachten tot er een custom client was om gezeik tegen te gaan van mensen die "niet kunnen spelen" zonder custom client. En uiteraard moesten we ook wachten tot Gunther en Milenco samen konden komen om alles te updaten.

Dit veroorzaakte een complete leegloop van de server waarvan nu nog steeds bepaalde mensen niet zijn terugkomen.(Ik geef verder niemand de schuld, het gaat zoals het gaat) Dus inderdaad, wanneer Gunther de server plugins klaar heeft moeten we gewoon over gaan. Zo'n client is niet essentieel , alleen handig, en kan altijd later nog gedaan worden als we over zijn op de volgende patch.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Minecraft 1.5
« Reply #18 on: 8 March 2013, 01:07:34 »
Ondertussen heb ik geleerd dat, uit de mond van Gazeebo, "gezeik" niét negatief is. Inderdaad, ik ben zo'n speler die zonder de 'hulpmiddelen' niet goed uit de voeten kan, maar vooral: die zó gewend geraakt is aan z'n texturepack, dat spelen zonder dat pack niet leuk (meer) is. Maar ik pas er voor verantwoordelijk te zijn voor een "complete leegloop". Laten we morgen gaan updaten naar 1.5. Hebben we dit gezeik ook weer gehad.
« Last Edit: 8 March 2013, 01:09:53 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Minecraft 1.5
« Reply #19 on: 9 March 2013, 17:56:41 »
volgens mij kun je in 1.5 bijna alle texture packs gebruiken... zonder mods
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

MuerteDiablo

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 89
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #20 on: 9 March 2013, 17:58:23 »
In 1.5 worden HD Texturepacks ondersteund. Het enige is dat je texturepack geschikt moet zijn voor 1.5 omdat de textures op een andere manier worden gebruikt

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #21 on: 9 March 2013, 18:38:07 »
We wachten sowieso niet op een client, aangezien bijv. Milenco er geen meer zal maken.
Kan zijn dat ik dat op me neem (als ik zin heb), maar dat zal dan in de vorm zijn van skmclauncher + een modpack die men dan zelf naar eigen inzicht kan inladen. Of iets in die trant in ieder geval.
« Last Edit: 9 March 2013, 18:40:39 by JelmarG »

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #22 on: 9 March 2013, 21:45:18 »
Ik denk dat dat inderdaad het beste is Jelmar er zijn altijd wel plug-ins die sommige mensen liever niet in hun client willen en via de launcher is dat makkelijk te beheren  ;)

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #23 on: 10 March 2013, 10:47:30 »
Ik denk dat dat inderdaad het beste is Jelmar er zijn altijd wel plug-ins die sommige mensen liever niet in hun client willen en via de launcher is dat makkelijk te beheren  ;)
Dan is het mischien ook wel handig om een lijstje er neer te knallen van wat er allemaal in de Milenco's client zat. En misschien suggesties erbij plompen??
Panini~

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #24 on: 10 March 2013, 11:01:54 »
Dat lijstje staat gewoon in het topic waar de client te krijgen is.
Er hangt wel 1 grote maar aan, sommige van die plugins zijn niet te installeren middels die launcher.

Bolukan

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 177
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #25 on: 16 March 2013, 20:15:26 »
Ik heb een Infinite lava mod gemaakt voor 1.5. Dit heb je alleen nodig als je lokaal met 1.5 speelt.

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Minecraft 1.5
« Reply #26 on: 16 March 2013, 21:33:23 »
Hoe gaat het eigenlijk met de nether? Wordt deze ge reset voor de quartz, of komt hier een custom recipe voor? :)
Hi

Freaker5005

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 396
    • View Profile
    • Pixelarts en stuff
Re: Minecraft 1.5
« Reply #27 on: 17 March 2013, 06:51:25 »
de nether is nog niet helemaal verkent en daar naast kunnen we delen regeneraten
I dig, you dig, we dig. Its not a beautiful poem, but it's very deep.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Minecraft 1.5