Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: EK PVP  (Read 39513 times)

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
EK PVP
« on: 8 June 2012, 10:20:36 »
Het EK staat op het punt te beginnen, en ondanks dat er al genoeg EK acties gaande zijn, willen wij toch ook iets doen. In eerste instanties dachten we aan EK 'Creepies' maar dat bleek logistiek lastig te zijn. In plaats daarvan lijkt het mij een leuk idee om in navolging van het EK de komende tijd een PVP contest op te zetten. Om dit uit te kunnen werken ben ik op zoek naar een man of 5 a 10 die hier actief in willen meewerken. Het gaat dan om het uitwerken van een interessant speelschema, het voorbereiden van een locatie om te spelen en het zoeken naar een leuke prijs.
Wie helpt mij?

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #1 on: 8 June 2012, 10:23:00 »
Na volgende week ben ik zeker bereid om mee te helpen met de pvp contest. Moet eerst even een toelatingsexamen halen.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #2 on: 8 June 2012, 11:07:28 »
Ik zou sowieso wel willen meehelpen met het voorbereiden ( bouwen? ) van een locatie.
Wanneer wil je dit ongeveer plannen ?

vistu

  • Admin
  • Volwaardig lid
  • *****
  • Posts: 202
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #3 on: 8 June 2012, 11:08:56 »
Ik zou sowieso wel willen meehelpen met het voorbereiden ( bouwen? ) van een locatie.
Wanneer wil je dit ongeveer plannen ?

Op korte termijn, misschien dus maar een bestaande locatie nemen hiervoor. Lijkt me overigens ook leuk om een poule te starten waar men kan inzetten op de winnaar van de PVP contest; de winnaar krijgt dan een leuke bounty (lees: de inzet van de rest)

Edit: ik zoek dus voornamelijk hulp voor de organisatie; het zoeken van een tijd, een locatie en het opzetten van een interessant speelschema. Bouwen van een arena is leuk, maar kan veel tijd kosten en dus vooralsnog niet het voornaamste.
« Last Edit: 8 June 2012, 11:10:34 by vistu »

bReChThOu

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 417
  • Schaapherder
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #4 on: 8 June 2012, 11:22:42 »
Leuk idee! Er zijn genoeg bestaande lokaties denk ik :) Alleen nog geen idee of ik zelf ook ga meedoen. Ik word daar schijtzenuwachtig van :P

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #5 on: 8 June 2012, 13:03:08 »
Aangezien het thema "EK" is, kunnen jullie wellicht iets met een voetbalstadion (Work In Progress)?

Gaaf dat er weer iets wordt gedaan voor de community *O*
We are shaping the future

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #6 on: 8 June 2012, 15:12:50 »
Ik zou graag mee willen helpen met het bouwen plannen etc.  ;)
Panini~

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #7 on: 8 June 2012, 15:16:13 »
aacoba en ik hebben een pvp arena die bijna af is :3

moeten we is een keer overleggen.

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #8 on: 8 June 2012, 17:21:18 »
leuk idee vistu, ik wil zeker wel meehelpen:)

in een voetbalstadion pvpen lijkt me een beetje raar, omdat het helemaal plat is.
misschien een idee om een bos te pakken en daar allerlei boomhutten ed te plaatsen? het voordeel van een bos is wel dat je ook op de bomen zelf kan lopen.

Spanko

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 34
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #9 on: 8 June 2012, 17:23:01 »
Beste wat je kan doen, als je een leuke pvp map wilt hebben. Is een volledige symmetrische map maken. Aka team-battle maps. Kan je ook nog objective based pvp doen.

88bram

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 128
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #10 on: 8 June 2012, 18:53:56 »
Race for the wool lijkt me erg leuk om te spelen!

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #11 on: 8 June 2012, 23:41:09 »
Hunger games, anyone? Daar zijn ook pre-built maps voor te downloaden.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #12 on: 9 June 2012, 09:31:17 »
Nee, niet doen. Like I said before, er is een community die volledig om de hungergames draait. Dat is echt briljant goed uitgewerkt. Het is leuker om met een paar mensen eens daar heen te gaan dan zelf iets in elkaar te prutsen. Maarja, de vorigekeer kreeg ik hier ook geen reacties op:P

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #13 on: 9 June 2012, 10:01:04 »
Leukste is denk ik om gezamenlijk eigen maps te maken met verschillende objectives, zoals destijds bij /warp PvP ook het geval was.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: EK PVP
« Reply #14 on: 9 June 2012, 10:45:34 »
Quote
Het is leuker om met een paar mensen eens daar heen te gaan dan zelf iets in elkaar te prutsen.

Ben ik het niet mee eens, het gaat hier juist om samen iets te maken ;)
Dat het ergens anders beter is wil niet zeggen dat wij er geen plezier uit kunnen halen, wat het uiteindelijke doel is. Maar ja, een hunger games achtige setting is mijn idee. Mensen in een afgebakend gebied loslaten met in het midden een paar kisten met wapens/voedsel/andere dingetjes. Ik denk dat dat best wel leuk kan zijn.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » EK PVP