Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: [TFT] TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!  (Read 26863 times)

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
[TFT] TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« on: 18 December 2011, 15:31:31 »
Tweakcraft Metronetwerk is ontstaan toen 2Suikerklontjes en Duvelke666 een doorstart wilde maken met Duvelke-Rail. Hier kwam weinig van terecht maar wel werd een lijn die het eiland van IPro en de Suiker-Quarry verbond met Titanic aangelegt. De stations op deze lijn waren voledig automatisch met dank aan Aacoba. Deze lijn word nu afgebroken om het spoor te gebruiken in de Main wereld.

Opzet
Tweakcraft Metronetwerk werkt met twee soorten lijnen:
 - A Lijnen: Om grote afstanden af te leggen, je stopt enkel bij grote stations. Je zou het kunnen vergelijken met Intercity's.
 - B Lijnen: Om de kleine afstanden af te leggen, je stopt bij alle stations. Je zou het kunnen vergelijken met stoptreinen.

TCM need you!
Tweakcraft Metronetwerk is altijd op zoek naar mensen die willen doneeren of mee willen helpen met het uitgraven van de tunnels. Je kunt je aanmelden voor het graven en doneren bij 2Suikerklontjes, Duvelke666 of in dit topic!

Meld je aan voor een station!
Wil je jou station verbinden met Tweakcraft Metronetwerk? Iedereen kan zijn station in dit topic opgeven. Het station moet wel in de Main wereld gelegen zijn. Wij verwachten ook een duidelijke afbeelding waarop we zien waar je station ongeveer ligt. Zie ook het onderstaande formulier!

Code: [Select]
[b]Naam station:[/b] <naam van het station>
[b]Coördinaten:[/b] <+/-xxxx, +/-xxxx>
[b]Kaart:[/b] [url]<Afbeelding URL>[/url]
[b]Eventueele foto's[/b] [url]<Afbeelding URL>[/url]
[b]Eventueele opmerkingen[/b] <Opmerkingen>

Links
Zie ook: Projectpagina



Line 1 Status: Part Closure
Tot 12 April geen werkzaamheden verwacht, lijn is momenteel in zeer slechte staat, wij adviseren te voet te reizen!
Stations
- Underwatercity
- Remies Home
- SID United
- Suiker-Plantage
- Suiker-Storage
- Duvelke Island
- Iglotel/Wintervile
- (Utopia)
- TFT Headquarters
Kleurencodes: In gebruik, in onderhoud maar in gebruik, gesloten, cart zal passeren, gesloten, geen doorgang!

Leading Line Admin - Hoofdverantwoordelijke voor de lijn
- 2Suikerklontjes

Line Admins - Voeren technische taken uit op de lijn samen met de LLA
- Duvelke666
- AlexMedia

Station Admins
- Remielowik
- iProBrown
- Mondeus
- Kimioni
- (Rhan21)

Mvg, 2Suikerklontjes namens het TFT team!
« Last Edit: 30 March 2012, 20:36:59 by 2Suikerklontjes »

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #1 on: 18 December 2011, 17:57:21 »
*edit*
Liever niet bij mij in de buurt bouwen met een rail :) Indien het echt nodig is graag in overleg.
« Last Edit: 6 January 2012, 01:05:26 by gazeebo88 »

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #2 on: 18 December 2011, 18:05:58 »
Ik geef bij voorbaat een waarschuwing, als ik ook maar enigzins dichtbij een rail aantref bij een van mijn projecten dan hak ik die eigenhandig hartstikke kapot.

Valt dat niet onder griefing?

Ontopic: leuk initiatief, ik zou graag een aansluiting op het netwerk willen, maar OeiTown ligt in de oude wereld en cross-world railways zijn helaas niet mogelijk. :)

Ik hoop wel dat er ook aandacht wordt besteed aan eventuele tunnels die gegraven worden.
We are shaping the future

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #3 on: 18 December 2011, 18:09:09 »
*edit*
Niet meer nodig
« Last Edit: 6 January 2012, 01:05:43 by gazeebo88 »

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #4 on: 18 December 2011, 19:20:12 »
@Gazeebo88 ik neem aan dat je projecten niet echt diep de grond in zijn gebouwd. En mocht het wel zo zijn, als wij door iets van je heen boren plaatsen wij natuurlijk gewoon weer blocks terug in de tunnel en leggen wij onze tunnels met een omweg. Overigens kijken we ook wel een beetje waar we heen graven en waar we onderdoor komen (of doorheen zouden boren als we blindweg vooruit hakken).

Het spoor tussen mijn huis en Duvelke's eiland ligt op Y=25 maar de lijn van mijn huis naar Underwatercity komt waarschijnlijk nog veel lager. Mocht je ooit problemen hebben neem dan gewoon even contact met ons op dan leggen wij het netjes voor je om.

@AlexMedia inderdaad jammer dat cross-world rail niet mogelijk is. Maar ik denk zelf dat de oude wereld over een tijdje niet meer zo vaak bezocht zal worden en het daarom ook beter is nieuwe projecten te starten in Main. Dat was ook de bedoeling... Misschien dat een plugin bouwer ons ooit nog verblijd met een portal waar carts door kunnen...

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #5 on: 18 December 2011, 20:56:26 »
Dat is dus precies wat ik graag zie, dat men niet met hun projecten rekening hoeven te gaan houden met het feit dat er misschien ergens een rail in de grond ligt.
Helemaal met het feit dat de main nu nog vrij maagdelijk is qua bouwwerken.

miel54

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #6 on: 18 December 2011, 21:18:00 »
Ik wil wel helpen graven ^^

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #7 on: 18 December 2011, 21:18:53 »
Dat is dus precies wat ik graag zie, dat men niet met hun projecten rekening hoeven te gaan houden met het feit dat er misschien ergens een rail in de grond ligt.
Dan moet je maar niet in OeiTown komen bouwen, want daar ligt het vol met (dubbel)spoor _O-
We are shaping the future

duvelke666

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 71
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #8 on: 19 December 2011, 05:27:07 »
gewoon ter info dit is eigenlijk ook om meer voet volk te creeëren zo dat niet iedereen constant voor het minste een warp aanvraagt enzo dus "de gewone plaatsen ook makkelijk berijkbaar zijn.

natuurlijk word hier 100% rekening gehouden met "groote projects" die warp waardig zijn.

dat we die niet gaan vervuilen
natuurlijk kunnen groote projecten ook een station aanvragen.

indien er mensen zijn die echt geen rail in hun buurt willen zou den we het graag ook horen he we kunnen het niet rieken.

liefst indien mogelijk gewoon cords hier neer plaatsen en zeggen deze omgeving geen track dan is het makkelijker voor ons om het te kunnen incalculeren.


Leave the cookie and nobody gets hurt !!

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #9 on: 19 December 2011, 09:34:34 »
Ik doneer wel een paar stacks spoor. Contact mij ingame :)

MinecrafterII

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 45
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #10 on: 27 December 2011, 16:58:40 »
Ik kom me niet aanmelden voor een station, aangezien ik geen (groot) project heb dat een lijn krijgt. Met het bouwen wil ik wel meehelpen, lijnen, station of zelfs redstone, ik wil wel!

LamSchaap

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #11 on: 12 January 2012, 03:55:22 »
Naam station: SheepCity Station
Coördinaten: <+57, +290>
Kaart:
Eventueele foto's
Eventueele opmerkingen Misschien wilt Fnork ook tunnel hebben naar het station. We liggen naast elkaar.

Suiker

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 344
  • :^)
    • View Profile
TFT go social!
« Reply #12 on: 5 February 2012, 21:50:44 »
TFT go social!

Vanaf vandaag hebben we een Twitter account waarop we updates over het netwerk posten!
Volg ons op @TFT_Updates

Overigens zijn we druk bezig met het nieuwe systeem genaamd Anti-BAM te ontwikkellen en in lijn 1 te bouwen! We hopen lijn 1 nog voor de krokus vakantie te openen.

Mvg, Suiker namens het gehele TFT team!

Oxigeon

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #13 on: 15 February 2012, 13:21:52 »
Mocht er nog hulp nodig zijn voor het project wil ik zeer zeker helpen. Aangezien ik sinds kort weer begonnen ben met Minecraft wil ik me eerst weer verdiepen in een aantal dingen. Als er gegraven moet worden wil ik zeer zeker helpen... Ik hoor het wel

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!
« Reply #14 on: 15 February 2012, 14:57:46 »
Naam station: SheepCity Station
Coördinaten: <+57, +290>
Kaart:
Eventueele foto's
Eventueele opmerkingen Misschien wilt Fnork ook tunnel hebben naar het station. We liggen naast elkaar.

Ik woon ook vlakbij. Ik zou BTW wel een spoor naar mijn huis hebben. :P
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Forum » Tweakcraft » Projecten » [TFT] TC Metronetwerk - Meld je aan voor een station!