Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Rhan21

Pages: 1 [2] 3 4 ... 19
16
Projecten / Re: Elven stad
« on: 13 June 2012, 12:37:27 »
Panorama zit niet meer "te dicht bij" pooh land en zo, je hebt een groot stuk landschap met soortgelijke projecten en zo creeer je tevens meer vrije ruimte voor andere mensen om in andere stijlen/themas te bouwen.

Dat staat hier buiten, aangezien dat over de locatie van Riverwood ging en niet over York. :P

17
Projecten / Re: R.I.P. York
« on: 10 June 2012, 10:42:08 »
Het texturepack is Sphax Pure BD Craft.

18
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 17:32:36 »
In principe zou het qua bouwen makkelijker zijn in creative (ook omdat dat daar al aan staat) maar ik weet niet hoe de anderen daar over denken (de visie van Tweakcraft in het achterhoofd houdend). :P

19
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 17:27:16 »
Is denk ik aan de kleine kant, maar met een uitbreiding is het goed te doen!

20
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 17:21:09 »
Only as endless as your MIND. Which really isn't that endless, trust me.


21
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 17:17:15 »
Oeh rhan klinkt leuk! Maar willen we alles met teams doen of ook echt pvp?

Wat mij betreft kan er ook echt player vs player gespeeld worden (zie bijvoorbeeld Deathmatch FFA) en misschien een paar 1v1, 3v3, 5v5 maps ofzo?

The possibilities are endless!  *O*

22
Projecten / Re: R.I.P. York
« on: 9 June 2012, 17:14:48 »
Staat mijn tent er nog wel?

23
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 12:44:52 »
Ik stel voor om in ieder geval de adminstorage beschikbaar te stellen voor het bouwen van de maps aangezien daar op het moment niets mee gedaan wordt en dat altijd bedoeld was voor het gebruik tijdens contests.

Zoals Sanko ook aangeeft is het voor objective based maps het leukste om een volledig symmetrische map te maken zodat beide teams een gelijke kans hebben om hun doel te behalen. Om het terrein te behouden, zou het terrein eerst opgeslagen moeten worden door de admins en deze na de ravage van het pvp-spel, terug heel gemaakt moeten worden (denk bijvoorbeeld aan TNT kanonnen en bepaalde blocks die spelers wel/niet mogen weghakken).

Paar voorbeelden van objectives:

Steal the Block / Capture the Flag
Elk team begint met een block (bijvoorbeeld team gold/diamond, of red/blue), binnen hun eigen 'basis'. Het is de bedoeling hierbij je eigen block te beschermen, en het andere te roven. Na X-aantal keer het vijandige block te hebben gecaptured (waarbij ook je eigen block in je basis moet zijn) wint dat team het spel. Hierbij gaat het dus niet om het aantal kills, maar om teamwork en in beperkte mate, strategie.

Castle Wars
In deze map staan 2 kastelen met bijvoorbeeld 3 torentjes tegenover elkaar. Nu is het doel om alle 3 de torens neer te krijgen, en je eigen zoveel mogelijk te behouden. Je kan dit doen vanop afstand (TNT kanon), of op de conventionele griefmanier. Houd wel in gedachten dat health en PvP aanstaan, en je dus de andere ploeg op allerlei manieren kunt dwarsbomen. De TNT ammunitie voor de kanonnen zou je bijvoorbeeld van het andere team moeten stelen (of een andere opdracht moeten voltooien), zodat het niet te makkelijk is om de kanonnen te gebruiken.

Deathmatch (FFA) of Team Deathmatch
Hier is het de bedoeling om simpelweg zoveel mogelijk spelers aan je zwaard te rijgen, dit kan free-for-all gespeeld worden of in teams. Veel verschillende soorten maps mogelijk, deze hoeven ook niet altijd symmetrisch te zijn.

Verder is het nog mogelijk om iets te bedenken waar het ene team de defenders zijn, en de anderen de rol van de aanvallers op zich nemen.

24
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 10:01:04 »
Leukste is denk ik om gezamenlijk eigen maps te maken met verschillende objectives, zoals destijds bij /warp PvP ook het geval was.

25
Algemeen / Re: Gigaprojecten
« on: 8 June 2012, 13:53:41 »
Het gaat er ook niet om zodat je precies kan zien we wat heeft gedaan. Het gaat er om dat jullie iets samen hebben gebouwt. Dus niet iedereen individueel gebouwtje maken. Dat doet het "gigaproject"idee teniet.

Mee eens. Projecten als plotcity/tweakington vind ik persoonlijk juist minder omdat iedereen uiteindelijk toch voor zichzelf alleen aan het bouwen is. Ook al werk je wel aan één groter geheel, iedereen bouwt zijn eigen deeltje en that's it. Bij projecten als Orthanc gaat dat anders omdat iedereen in principe overal kan meehelpen.

26
Algemeen / Re: Mijn stem telt niet meer
« on: 7 June 2012, 20:58:29 »
Als iedereen tijdens de VIP-Vergadering het met één stelling eens is lijkt het mij niet zo heel raar dat de admins kiezen om direct dat wat besproken is door te voeren.

Nouja, het probleem is dat er bijvoorbeeld 20 mensen op die datum hebben gestemd, terwijl er maar 7 op komen dagen. 7 VIPs is vrij weinig als je kijkt naar het aantal actieve spelers op het moment. Daaruit kun je dus ook geen goede stemming trekken. Het gaat mij er om dat je niet alleen een klein groepje van betrekkelijk nieuwe VIPs bij de besluitvorming betrekt, maar ook de rest van de VIPs die tenslotte een stem hebben een kans geeft om mee te doen aan de discussie. Het adminteam zorgt er voor om dingen door te voeren, dat klopt, maar nu heeft een groot deel van de VIPs die anders wel op de meeting aanwezig had willen zijn niet kunnen meebeslissen en meediscussieren.

Zoals Bazkara zegt is dit ook al gaande in het notulentopic op het VIP-forum.

27
Algemeen / Mijn stem telt niet meer
« on: 7 June 2012, 19:54:05 »
Hallo,

Ik vraag me ten zeerste af of er uberhaupt nog topics worden gemaakt waarin de afwezige VIPs hun stem en mening kunnen geven over een aantal onderwerpen van de afgelopen VIP-meeting en de admin vergadering. Een tijdje geleden was het namelijk zo dat we naast het posten van de notulen (wat nu gewoon prima in orde is) ook een aantal topics wordt gemaakt waarin discussie mogelijk is (desnoods een aantal polls).

Ik zie nu wel een poll over vouchsystemen, maar die is er alleen omdat er op de meeting geen duidelijke uitkomst was. Ik meen me te herinneren dat het team altijd heeft gezegd dat de VIP vergadering er was om te discussieren, ideeen op te brengen en de meningen te peilen. En dus niet om direct ook beslissingen te nemen, zoals nu het geval is geweest.

Ik vind dit erg jammer, omdat ik (net als veel andere VIPs) niet bij de meeting aanwezig kon zijn. Zoals ik ook al in een ander topic op het VIP forum had aangegeven was de datum een beetje onhandig gekozen (natuurlijk wel netjes met een poll geregeld, niks mis mee, maar vervolgens komt 60% van de VIPs simpelweg niet opdagen) en heb ik dus mijn stem en mening niet kunnen geven. Nu zie ik dat er ineens allemaal beslissingen worden doorgevoerd. Ik vind het mooi dat er wat initiatief genomen is, maar je kunt hier ook mee doorschieten. Een aantal wijzigingen in het beleid kan ik persoonlijk nou niet echt positief noemen en ik vind het jammer dat dit soort dingen dan zonder de actieve VIPs zijn besloten.

Dit heb ik bovendien laatst ook al in het in-game IRC kanaal gezegd, maar dit werd blijkbaar niet gewaardeerd. Ik kreeg direct van een admin te horen dat ik maar eens moest gaan leren lezen, omdat er een aantal notulen op het forum stonden, terwijl dit totáál niet was wat ik bedoelde. Heck, ik maakte de notulen vroeger zelf hier. Allemaal prima hoor, maar als ik als VIP een simpele heads-up geef over het (blijkbaar) ontbreken van deze discussietopics en daarna "de grond in wordt geboord" door een admin, dan weet ik echt van verbazing niet meer wat ik moet zeggen. Petje af hoor, mij in ieder geval niet meer gezien hier.

Namens een aantal VIPs,
Rhan

28
Algemeen / Re: Respectloos
« on: 7 June 2012, 19:30:02 »
Ik, want we willen geen spelers verliezen.

Jij bekommert je er dan misschien nog om, maar datzelfde kan ik niet van een aantal andere leden in "het team" zeggen.

29
Algemeen / Re: [POLL] Aanpassing vouch-systeem
« on: 7 June 2012, 19:26:38 »
Gezien het actieve aantal spelers de laatste tijd lijkt het vouchcredit systeem invoeren (wat dus in principe belemmeringen schept op het gebied van aantal mensen vouchen) mij geen verstandig besluit..



Als je op deze pagina kijkt zul je ook zien dat ''vroeger'' het normaal was dat er elke week rond de 15-20 mensen gevouched werden. Nu is dat getal circa 3-6 per week.

30
Algemeen / Re: Respectloos
« on: 7 June 2012, 19:21:30 »
Het ziet er naar uit dat dit bericht totaal geen zin heeft gehad.

Maarja, aangezien er dan ook eigenlijk niets aan gedaan wordt.. Who cares! Right?

Pages: 1 [2] 3 4 ... 19