Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Panorama

#1
Tweakcraft / Re: Donaties 2017
28 October 2017, 14:27:40
Gedaan
#2
Tweakcraft / Re: Post!
16 August 2015, 11:30:08
Had je er maar een moeten kopen waar je meer op kon zetten  ;) :7
#3
Tweakcraft / Re: Post!
18 June 2015, 08:52:36
Veel plezier er mee Gunther. Je hebt het verdient!!!
#4
Tweakcraft / Re: Donatieronde 2015
18 January 2015, 17:11:02
Dan zal ik ook maar aansluiten. Voor mij wordt dit ook het 4de jaar als VIP dus ook ik heb €60,- gedoneerd (Y)
#5
Support / Re: Beste Tweakcrafters
30 October 2014, 19:38:54
gewoon met een paar mensen afspreken om is wat te gaan dan. dan komen er altijd wel mensen van hey. er is iemand op de server "join"
#6
Algemeen / Re: Openlucht Museum
2 September 2014, 14:31:55
Het idee spreekt mij wel aan! Maar ik denk dat het jammer is van de ruimte op de nieuwe map. Misschien eerder een mogelijkheid om dit op de oude map te doen en desnoods die map te verkleinen? Hierdoor hou je wel nogsteeds de nieuwe ruimte op de nieuwe map.
#7
Algemeen / Re: Cake Competition
29 June 2014, 19:21:03
idem :(
#8
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
26 June 2014, 17:14:43
al die veels te grote foto's :P upload kleiner kwaliteit is fijner om te bekijjken
#9
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
16 June 2014, 16:48:31
Hier nog epischere foto's van KEET
http://imgur.com/a/wV7q2
#10
Projecten / Re: Manhattan project
22 May 2014, 09:06:21
het is ook nog niet helemaal klaar he loevie :P
#11
Projecten / Re: Manhattan project
10 May 2014, 20:57:17
Werkje als in helpen met ontwerpen, slopen, bouwen, e.d e.d Maar er moeten gewoon een aantal mensen zijn wie de beslissingen nemen
#12
Projecten / Re: Manhattan project
10 May 2014, 20:38:27
Okey het is duidelijk dat er wat misverstanden zijn ontstaan.
Hierbij wil ik het ook laten en even duidelijk maken dat men het er niet mee eens was om Tweakington "om te bouwen" (om het maar zo noemen).
Het woord 'Community' is vrij groot van begrip en wij hebben besloten om hier een eigen inhoud aan te geven.
Manhattan Project is amper begonnen en is een makkelijk project om mee verder te gaan.
Wij hebben dus een knoop doorgehakt en hebben dit het 'Community project' gemaakt aangezien er al een heel aantal mensen spontaan donaties gaven en mee begonnen te helpen.
Er zijn nu een paar "leiders" en daar kan mee worden overlegt voor eventueel hulp of een werkje.
Er zitten geen verplichtingen aan en het moet duidelijk blijven dat, als je even geen zin hebt, je vrij bent om te gaan en te staan waar je wil.
#13
Projecten / Re:Community project (poll)!
9 May 2014, 16:29:26
Uitendelijk komt alles te staan in de huidige main map. Er is een redelijk vlakke zone beschikbaar. Als mensen wie mee willlen helpen aan dit project, kleine schetjes e.d mogen gemaakt worden in smallworld en er wordt door de projectleiders bepaald of het wel of niet kan!!!
#14
Projecten / Re: Manhattan Project
8 May 2014, 18:34:31
Het oude topic kan dicht!  (Y)
#15
Projecten / Re: Community Projecten
8 May 2014, 16:48:20
Voor de mensen wie niet weten wat Het Manhattan project is.
Lees dit even door: http://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Project
Hier is het deels op gebaseerd