Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Manhattan project  (Read 16243 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Manhattan project
« on: 10 May 2014, 20:23:11 »
Manhattan project discussie.

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #1 on: 10 May 2014, 20:38:27 »
Okey het is duidelijk dat er wat misverstanden zijn ontstaan.
Hierbij wil ik het ook laten en even duidelijk maken dat men het er niet mee eens was om Tweakington "om te bouwen" (om het maar zo noemen).
Het woord 'Community' is vrij groot van begrip en wij hebben besloten om hier een eigen inhoud aan te geven.
Manhattan Project is amper begonnen en is een makkelijk project om mee verder te gaan.
Wij hebben dus een knoop doorgehakt en hebben dit het 'Community project' gemaakt aangezien er al een heel aantal mensen spontaan donaties gaven en mee begonnen te helpen.
Er zijn nu een paar "leiders" en daar kan mee worden overlegt voor eventueel hulp of een werkje.
Er zitten geen verplichtingen aan en het moet duidelijk blijven dat, als je even geen zin hebt, je vrij bent om te gaan en te staan waar je wil.
Panini~

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #2 on: 10 May 2014, 20:55:12 »
Wij hebben dus een knoop doorgehakt en hebben dit het 'Community project' gemaakt

Er zijn nu een paar "leiders" en daar kan mee worden overlegt voor eventueel hulp of een werkje.

Wat is er community aan dit project als anderen een werkje mogen doen?

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #3 on: 10 May 2014, 20:57:17 »
Werkje als in helpen met ontwerpen, slopen, bouwen, e.d e.d Maar er moeten gewoon een aantal mensen zijn wie de beslissingen nemen
Panini~

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #4 on: 10 May 2014, 22:57:47 »
De verdieping van de main tower zijn nu 5 hoog, herinner je dat nog Panorama?
Maar om de buitenkant goed te laten passen moeten ze toch echt 6 hoog zijn.
Het gebouw op testwereld heeft ze ook 6 hoog.

Het is nu nog redelijk gemakkelijk aan te passen voor het gebouw te hoog word.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Manhattan project
« Reply #5 on: 11 May 2014, 02:22:33 »
"Even duidelijk maken dat men het er niet mee eens was om Tweakington om te bouwen." (Panorama) Welke "men"? En waar zeggen die "men" dat dan? "Er is door de community gekozen om te werken aan het Manhattan project." (Gazeebo) Welke "community"? En waar zegt die "community" dat dan?

Dikkere flauwekul heb ik nog nooit gegeten. Waarmee dit fantastische Manhattan Project zó fout van start is gegaan dat de lol d'r voor mij al af is, helaas (voor mij).

Een poll starten om de verkeerde redenen: kan gebeuren. Een discussie beginnen omdat je jouw idee onder de aandacht wil brengen: kan gebeuren. Maar een topic manipuleren zoals alleen een admin (Gazeebo) dat kan, zoals de naam van het topic veranderen, nog een keer veranderen, de poll sluiten, etc.: dat mag niét gebeuren. Ik voel me belazerd en dat is kut/lul. Vooral voor de bedenkers van het uitstekende en prikkelende Manhattan Project. Sorry Panorama en Aacoba.

Voor mij hoeft Tweakcraft niet democratisch te zijn. Ik heb -ook hier- inderdaad moeite met 'leiders'. Maar bóven alles heb ik een broertje dood aan admins die net doen alsof er wèl inspraak is. Wees duidelijk, wees dictatoriaal. Zodat ik weet waar ik aan toe ben.
« Last Edit: 11 May 2014, 03:58:03 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #6 on: 11 May 2014, 03:56:57 »
Mhirr, je bent boos, dat is duidelijk. Maar je zit nu allerlei dingen te verdraaien en dat vind ik echt niet kunnen. Er is niks gemanipuleerd, het enige wat hier gebeurd is is dat men de verkeerde indruk en de verkeerde verwachtingen hebben gehad van een topic dat was bedoeld om het plezier op TC te verbeteren.

Om gelijk even wat recht te zetten, ik heb het topic naam terug veranderd naar wat het origineel was. En niet zoals jij zegt, veranderd naar Manhattan project. Ik heb de poll zijn gang laten gaan tot er te veel off topic gediscussieerd werd en vervolgens, inderdaad, gesloten om te voorkomen dat dit dusdanig uit de hand zou lopen.

Verder zou ik zou je vriendelijk willen verzoeken om dit topic tot Manhatten te beperken zodat we niet nog een topic volledig off-topic krijgen. Als je verder wilt discussieren over (naar mijn mening) jouw verkeerde indruk en verdraaiing van de waarheid dan kan je mij persoonlijk aanspreken via ingame en/of forum PM of je opent een ander topic specifiek voor waar jij over wilt praten.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Manhattan project
« Reply #7 on: 11 May 2014, 04:12:07 »
Dank je wel Gaz. Ik ben er klaar mee. En ik vind het -oprecht- fijn dat je reageert.
« Last Edit: 11 May 2014, 04:15:38 by mhirr »
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #8 on: 16 May 2014, 15:10:42 »
does liev

boisei0

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 55
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #9 on: 21 May 2014, 16:58:41 »
Zo staat een deel van de gevel er momenteel bij:

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #10 on: 21 May 2014, 19:07:31 »
 *O* goed bezig  *O*
don't worry keep digging

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #11 on: 22 May 2014, 08:51:09 »
Gek dat het gebouw er naast in een slechte staat is maar dat alle ruiten er wel in zitten :+

Panorama

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 400
  • It's not real life!
    • View Profile
Re: Manhattan project
« Reply #12 on: 22 May 2014, 09:06:21 »
het is ook nog niet helemaal klaar he loevie :P
Panini~

Forum » Tweakcraft » Projecten » Manhattan project