Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 88bram

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 10 July 2012, 20:49:49 »
Bedankt voor de tip Bram, nu opgelost :) (/back doet niet meer in survival)

Graag gedaan ;)

32
Algemeen / Re: Survival discussie topic
« on: 10 July 2012, 13:20:05 »
Je hebt nog steeds een soort van homes in survival ;)

33
Algemeen / Re: Klein bouwspel
« on: 30 June 2012, 19:54:07 »
Ik wil ook graag bouwen (:

34
Algemeen / Re: Community project.
« on: 14 June 2012, 11:19:29 »
Ik wil wel meehelpen!

35
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 9 June 2012, 14:20:21 »
Ik stel voor om in ieder geval de adminstorage beschikbaar te stellen voor het bouwen van de maps aangezien daar op het moment niets mee gedaan wordt en dat altijd bedoeld was voor het gebruik tijdens contests.

Zoals Sanko ook aangeeft is het voor objective based maps het leukste om een volledig symmetrische map te maken zodat beide teams een gelijke kans hebben om hun doel te behalen. Om het terrein te behouden, zou het terrein eerst opgeslagen moeten worden door de admins en deze na de ravage van het pvp-spel, terug heel gemaakt moeten worden (denk bijvoorbeeld aan TNT kanonnen en bepaalde blocks die spelers wel/niet mogen weghakken).

Paar voorbeelden van objectives:

Steal the Block / Capture the Flag
Elk team begint met een block (bijvoorbeeld team gold/diamond, of red/blue), binnen hun eigen 'basis'. Het is de bedoeling hierbij je eigen block te beschermen, en het andere te roven. Na X-aantal keer het vijandige block te hebben gecaptured (waarbij ook je eigen block in je basis moet zijn) wint dat team het spel. Hierbij gaat het dus niet om het aantal kills, maar om teamwork en in beperkte mate, strategie.

Castle Wars
In deze map staan 2 kastelen met bijvoorbeeld 3 torentjes tegenover elkaar. Nu is het doel om alle 3 de torens neer te krijgen, en je eigen zoveel mogelijk te behouden. Je kan dit doen vanop afstand (TNT kanon), of op de conventionele griefmanier. Houd wel in gedachten dat health en PvP aanstaan, en je dus de andere ploeg op allerlei manieren kunt dwarsbomen. De TNT ammunitie voor de kanonnen zou je bijvoorbeeld van het andere team moeten stelen (of een andere opdracht moeten voltooien), zodat het niet te makkelijk is om de kanonnen te gebruiken.

Deathmatch (FFA) of Team Deathmatch
Hier is het de bedoeling om simpelweg zoveel mogelijk spelers aan je zwaard te rijgen, dit kan free-for-all gespeeld worden of in teams. Veel verschillende soorten maps mogelijk, deze hoeven ook niet altijd symmetrisch te zijn.

Verder is het nog mogelijk om iets te bedenken waar het ene team de defenders zijn, en de anderen de rol van de aanvallers op zich nemen.
Capture the Flag lijkt me het leukste, en dan het liefst dit soort: http://www.youtube.com/watch?v=_lEgn3Zj8io.
Misschien is het handiger om hiervoor creative te gebruiken. Dit soort maps gaan na een tijdje toch vervelen. Ook is het voor Capture the Flag maps leuk op spawners te gebruiken, dit kun je niet legit krijgen.

36
Algemeen / Re: EK PVP
« on: 8 June 2012, 18:53:56 »
Race for the wool lijkt me erg leuk om te spelen!

37
Algemeen / Re: Respectloos
« on: 7 June 2012, 19:28:55 »
Het ziet er naar uit dat dit bericht totaal geen zin heeft gehad.


En daarom allemaal even doorlezen.

Who cares! Right?

Ik, want we willen geen spelers verliezen.

Graag voortaan allemaal even stoppen met trollen over York/whatever Panorama's project is of hoe oud hij is, we hebben het ondertussen allemaal wel gezien en het is genoeg geweest. Als je iemands bouwwerk niet mooi vindt, spreek hem er op aan maar ga het niet allemaal de grond in boren. Elke user kan bouwen wat hij wilt, laat hem dit dan ook gewoon doen. Volgende keer als Panoramahero weer de grond in geboord wordt (of enig ander user) zullen er dan ook consequenties zijn.

+1

38
Algemeen / Re: Endermans killen in the End?
« on: 7 June 2012, 15:21:36 »
Jullie snappen het denk ik niet:P Ik wil graag enderpearls, maar in de main/resource world is deze te zeldzaam om het te gebruiken aangezien er geen enderman farm is.

Waarin zou je ze uberhaupt willen? Ik zie geen nut om die te hebben. Ik bedoel: wat kan je er mee? In een main world is er echt niks mee te doen. Of wil je ze gwn 'for the case of having it'?  _O-

Met bouwen is dit zeer handig, je hoeft niet steeds een cobble pilaar te maken om naar boven te gaan. En je kunt sneller door een gebied reizen.

Dubbelpost  *O*

Ik heb mobdrop compleet aangepast inmiddels :P Hele ochtend mee bezig geweest en alle verdiepingen zijn nu 3 hoog. Als het goed is moeten er nu endermans spawnen op elke verdieping.
Er zijn nu 7 verdiepingen ipv 10 dus de droprate kan nu wel wat lager zijn.
Bedankt voor je tijd en moeite!:D

39
Algemeen / Re: [POLL] Aanpassing vouch-systeem
« on: 6 June 2012, 18:12:40 »
Het is misschien een beetje laat maar ik zag dit op de server van InTheLitlleWood. Dit is een vouch systeem gebaseerd op challenges. Je moet negen challenges doen. Zoals: maak een cake, maak iron armor. Heb je alle challenges af? Dan wordt je een builder. Hiervoor hoef je niet perse een goede bouwer te zijn. Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=0_CABtQkc94

40
Algemeen / Re: Endermans killen in the End?
« on: 4 June 2012, 20:31:51 »
Jullie snappen het denk ik niet:P Ik wil graag enderpearls, maar in de main/resource world is deze te zeldzaam om het te gebruiken aangezien er geen enderman farm is.

41
Algemeen / Re: [spoiler]minecraft feature discussie
« on: 3 June 2012, 21:08:03 »
Zullen we straks wel een berg vip vergaderingen krijgen om enchanting... _O-

denk dat dat wel mee gaat vallen, bijna iedereen heeft ondertussen wel een silk, een fortune of een  hoge eff. nu wordt het alleen makkelijker om echt eff 5 met bijvoorbeeld silk of fortune te krijgen, waar ik persoonlijk erg blij mee ben *O*

De vraag was nou juist, Bestaat Eff 5 silktouch nog wel? ze verlagen de max lvl naar 30, maar schalen ze wat je ermee krijgt ook naar beneden of blijft dat staan?

Volgens mij blijft het staan. Dat is dus mijn probleem @ teut
Wat ik ervan begrepen heb is 30 in 1.3 hetzelfde als 50 in 1.2.5, alleen is de max van 5 voor eff, sharpness etc weg,  de max is dan 4.

42
Algemeen / Endermans killen in the End?
« on: 3 June 2012, 15:52:25 »
Hoi,

als ik enderpearls wil zou ik erg lang moeten zoeken in resource world in de nacht. Maar we hebben een End, zou het kunnen/ een idee zijn om xp drops uit te schakelen in the End maar dat de enderpearl drops behouden blijft.

Bram

43
Algemeen / Re: Beste admins,
« on: 13 May 2012, 00:53:52 »
Misschien kunnen we ook custom maps oid spelen op tweakcraft. Zoals Race for the wool, Dwarves vs Zombies.... Ik zit daar nu op voor op custom servers maar mij lijkt het wel wat voor tweakcraft.
(mits dit mogelijk is natuurlijk)

44
Tweakcraft / Re: Input gevraagd
« on: 28 March 2012, 19:41:59 »
Ik zeg doen! Lijkt mij erg vet.

45
Tweakcraft / Re: Citadel pre-expansion Showcase
« on: 18 March 2012, 12:19:20 »
echt mooi gemaakt!

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 7