Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Het grote topic der verwijdering  (Read 34826 times)

mimix

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Het grote topic der verwijdering
« on: 6 July 2013, 23:40:59 »
Het is mij ter ore gekomen dat Atlanta van de main wereld is verwijderd (achteraf gezien was de naam van het project bijzonder profetisch). Blijkbaar omdat er langer dan 2 maanden niet aan is gewerkt en omdat het niet af is. Nou kun je je afvragen wanneer een stad überhaupt "af" is, maar dat is een andere discussie.

Nou zijn er op main veel meer inactieve projecten, die vaak ook nog eens veel lelijker zijn. Wellicht dat de admins ze over het hoofd hebben gezien. Dus, hierbij een helpende hand!

NOTE: Er zijn nog veeeeeel meer inactieve projecten. Dus zie dit aub niet als een definitieve lijst. Laten we met zijn allen streven naar een zo leeg mogelijke main wereld.


Een of ander vliegveld, waar niks vliegt en nooit iets heeft gevlogen.


LotR project, al maanden (of jaren?) geen ork te bekennen.


Museum, volgens mij gebouwd door een admin. Drie van de vier loodsen staan al een eeuwigheid leeg.


Een op Bioshock geïnspireerde onderwaterstad die nooit onderwater heeft gestaan. Nog nooit iemand zien bouwen.


Ambitieus bibliotheek project van MinecrafterII, is vrijwel nooit meer online. De gemiddelde bieb in een boerengehucht heeft meer boeken.


New York. De titel "new" lijkt me wat misplaatst voor dit project, staat al een eeuwigheid leeg.


Grote piramide met erbinnen interessante puzzels. Leuk concept, maar niet af en zal waarschijnlijk ook nooit meer af komen.


Grote groene doos ofzo, enuf said.


Het rathuis van onze lieve Maddox. Staat ook al een eeuwigheid in de huidige staat. En gezien het feit dat Maddox meer op IRC dan ingame is, zal het ook wel nooit afkomen.


Project van Giordino, moet een of ander gebouw bij Utrecht voorstellen (denk ik). Staat ook al heel lang stil. Misschien kan Giordino zijn plannen voor dit project aangeven?


Bosdorp van napo, is al bijna een half jaar niet meer ingame geweest.


Creeper (duh), niet af en wordt niet meer aan gewerkt.


Huis naast het project van kimioni (pas op kimi, jouw stad komt ook in de danger zone binnenkort). Is een leuk design, maar niet af en staat al tijden stil.


Theater van Quasyx (ofzo), staat al langer dan 2 maanden stil en is niet af.


Al Qasr, de oude spawn. Ook een leuk concept, maar wordt al lang niet meer aan gewerkt. Is niet voor niks geen spawn meer.


Magna plaza van Copyman. Komt zelden nog ingame en is niet af.


Geen idee wat dit is, maar het is groot, lelijk en niet af.


Flink kasteel naast Al Qasr. Ik heb de eigenaar nog nooit online gezien, dat zegt wel genoeg denk ik.





 

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #1 on: 6 July 2013, 23:43:48 »
museum staat nog steeds op mijn todo lijst dus blijft lekker staan.
tevens is er een lack aan admien x-ray dus we kunnen niet zien of een bepaald project nog een storage heeft of hoever we naar beneden moeten. ook is er heel veel ander spul weggehaald waar je totaal geen weet van hebt. zoals een groot ander project VOC. enzo we doen het wel gedeeltelijk.
magma plaza zit een groot storage onder en die persoon heb ik volgens mij deze maand nog online gezien weet ik niet zeker
Theater van Quasyx: zie ik nog wel afkomen ooit.
« Last Edit: 6 July 2013, 23:48:24 by Hsheepypx »

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #2 on: 6 July 2013, 23:44:11 »
Brechthou heeft gevraagd of al zijn projecten gerestored konden worden. En Al Qasr krijgt een doorstart door Bazkara, mij en wat anderen als 1.6 er is. De rest van de projecten weet ik niet.


edit: dat bouwwerk van vlakbij kimioni is van Phoekie, en die heeft er enkele weken terug nog aan gewerkt
edit2: dat gebouw van giordino is een gebouw dat in utrecht aan de snelweg staat, En ik zie hem er bijna dagelijks wel bezig.
edit3: rathaus is wel aan gewerkt, was eerst alleen de grootste gevel, nu de kleinere gevel ook.
« Last Edit: 6 July 2013, 23:56:17 by Original_Dutch »

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #3 on: 6 July 2013, 23:52:04 »
Een aantal projecten herken ik. Ik dwaal er graag doorheen. Met een aantal bouwers heb ik regelmatig contact. Ik begrijp werkelijk niet waarom een project waar niemand aantoonbaar last van heeft, moet verdwijnen. Zoals ik al eerder zei: 1) er IS geen ruimtegebrek 2) De bouwers van àlle irl-kastelen zijn dood, jammer dat de verantwoordelijken toen ook dachten "Laten we met z'n allen streven naar een zo leeg mogelijke wereld." Wat is dit voor flauwe kul. Of is het een grap? Dàn ben ik er ingetuind. Hahahaha.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

robinhierr

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 215
  • Hoi
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #4 on: 6 July 2013, 23:52:59 »
en nog zijn deze dingen nog niet weg...
te luie admins?

PS: jullie kunnen ook gewoon via dynmap of compass of te voet kijken of er een storage is
punt

Hsheepypx

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 508
  • S is for Sheep
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #5 on: 6 July 2013, 23:55:00 »
en nog zijn deze dingen nog niet weg...
te luie admins?

PS: jullie kunnen ook gewoon via dynmap of compass of te voet kijken of er een storage is
er zijn genoeg dingen verwijderd. en nee compass is temoeilijk om een storage tebereiken.

Mag ik mimix er ook duidelijk op wijzen dat je te dicht op andere projecten bouw?

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #6 on: 6 July 2013, 23:57:05 »
Ben ik nou ècht de enige die vindt dat alles wat niét nadrukkelijk in de weg ligt, kan blijven?
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #7 on: 6 July 2013, 23:58:53 »
Ben ik nou ècht de enige die vindt dat alles wat niét nadrukkelijk in de weg ligt, kan blijven?
nope

mimix

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #8 on: 7 July 2013, 00:02:45 »
museum staat nog steeds op mijn todo lijst dus blijft lekker staan.
tevens is er een lack aan admien x-ray dus we kunnen niet zien of een bepaald project nog een storage heeft of hoever we naar beneden moeten. ook is er heel veel ander spul weggehaald waar je totaal geen weet van hebt. zoals een groot ander project VOC. enzo we doen het wel gedeeltelijk.
magma plaza zit een groot storage onder en die persoon heb ik volgens mij deze maand nog online gezien weet ik niet zeker
Theater van Quasyx: zie ik nog wel afkomen ooit.
Ah, dus als een project op een "to-do lijst" staat dan zal het nimmer verwijderd worden? En dezelfde regeling geldt voor storages begrijp ik?

Brechthou heeft gevraagd of al zijn projecten gerestored konden worden. En Al Qasr krijgt een doorstart door Bazkara, mij en wat anderen als 1.6 er is. De rest van de projecten weet ik niet.
Gaat brecht er dan wel weer aan werken? Het is immers niet af en staat al maanden stil. :S

Mag ik mimix er ook duidelijk op wijzen dat je te dicht op andere projecten bouw?
http://i.imgur.com/7jEP701.jpg?1
De des betreffende vuurtoren is gebouwd door spelers die al maanden(!) noch ingame, noch op IRC zijn geweest. Het project staat dus al langer dan 2 maanden stil. Nu is de vraag of de vuurtoren al "af" is. Gezien het feit dat ik nimmer de mogelijkheid heb gehad om met de desbetreffende spelers in contact te komen, ben ik helaas er toe gedwongen er omheen te bouwen. Mochten deze spelers ooit weer online komen, en mocht men er dan bezwaar tegen aantekenen, dan zal ik uiteraard mijn project verplaatsen.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #9 on: 7 July 2013, 00:07:19 »
Mimix? Wat is er in je gevaren? M'n eerste 'project', waar ik omdàt het m'n eerste project is, nog steeds trots op ben... daar heb ik zeker al een jaar niets meer aan gedaan. M'n Tweakstreet verbindt juist oude projecten, aan de weg zelf wordt niet meer gewerkt. Moeten Tweakstreet en m'n onderwaterkasteel nu weg? En leg nog eens uit waarom er sowieso wat weg moet? Wil jij daar gaan bouwen? Wil iemand anders daar gaan bouwen? Vertel het me: ik ben het spoor helemaal bijster.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

mimix

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 53
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #10 on: 7 July 2013, 00:11:17 »
Mimix? Wat is er in je gevaren? M'n eerste 'project', waar ik omdàt het m'n eerste project is, nog steeds trots op ben... daar heb ik zeker al een jaar niets meer aan gedaan. M'n Tweakstreet verbindt juist oude projecten, aan de weg zelf wordt niet meer gewerkt. Moeten Tweakstreet en m'n onderwaterkasteel nu weg? En leg nog eens uit waarom er sowieso wat weg moet? Wil jij daar gaan bouwen? Wil iemand anders daar gaan bouwen? Vertel het me: ik ben het spoor helemaal bijster.
Ik loop ook graag door oude projecten, van mij hoeft er dus niks verwijderd te worden (zolang er genoeg ruimte is). Echter wil ik wel voorkomen dat projecten totaal willekeurig verwijderd worden. Vandaar dit topic, om de admins te helpen zich aan hun eigen regels te houden!

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #11 on: 7 July 2013, 00:16:44 »
Maar er is toch helemaal niet willekeurig een project verwijderd? Of bedoel je Atlanta? Dat was, zo heb ik begrepen, op verzoek van Bregz zelf.
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #12 on: 7 July 2013, 00:20:22 »
Gaat brecht er dan wel weer aan werken? Het is immers niet af en staat al maanden stil. :S

Nee. Hij heeft al zijn projecten laten verwijderen omdat hij er niet meer aan wil werken. Hij heeft zelf aan admins gevraagd of dat kon. En je let niet echt op inderdaad. Er zijn al heel veel projecten gerestored. Niet alleen brechthou zijn zutjes.

mhirr

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 373
  • daglicht is 'n keuze
    • View Profile
    • aanzee
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #13 on: 7 July 2013, 00:25:33 »
Dat kan zijn, dat ik niet goed oplet. Waarom zijn die projecten verwijderd?
zin in een muziekherkennisspelletje? https://www.facebook.com/wi3w3lk

Original_Dutch

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 93
    • View Profile
Re: Het grote topic der verwijdering
« Reply #14 on: 7 July 2013, 00:30:05 »
Dat kan zijn, dat ik niet goed oplet. Waarom zijn die projecten verwijderd?

De projecten van mensen die meer dan een half jaar niet online komen, of wanneer op aanvraag, wordt het project in een schematic gezet (dus er is een archivering van) en daarna gerestored. Waardoor plek gemaakt wordt voor nieuwe projecten, of uitbreidingen van bestaande projecten.

En projecten worden niet willekeurig verwijderd.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Het grote topic der verwijdering