Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft draait 1.0  (Read 27192 times)

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #15 on: 2 December 2011, 07:56:19 »
*please correct me if im wrong*
Ik had begrepen dat er in de nieuwe main world alleen gebouwd kon worden in een aangevraagde zone, nu ben ik op een random plek en ik dan daar gewoon bouwen.

-Wordt de inv tussen nieuwe main en old wel gedeeld?
-is dit ook geen oneerlijk voordeel?
nvm Q is A'ed
« Last Edit: 2 December 2011, 08:51:09 by Mondeus »

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #16 on: 2 December 2011, 09:27:23 »
*please correct me if im wrong*
Ik had begrepen dat er in de nieuwe main world alleen gebouwd kon worden in een aangevraagde zone, nu ben ik op een random plek en ik dan daar gewoon bouwen.

-Wordt de inv tussen nieuwe main en old wel gedeeld?
-is dit ook geen oneerlijk voordeel?
nvm Q is A'ed


Voor de oude main geldt: Over een maand kan je daar alleen nog maar bouwen in zones. Over de nieuwe main is een dergelijke uitspraak afaik niet gedaan. :P

Mondeus

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 195
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #17 on: 2 December 2011, 09:29:40 »
Ik meen me te herinneren dat er gesproken werd om zone's te maken om zo terrainrape* tegen tegaan.

*scuse ma language

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #18 on: 2 December 2011, 11:04:45 »
Er zijn inderdaad nog een aantal kinderziektes. We zijn van de meeste op de hoogte maar post ze vooral (voor het geval we wat over het hoofd zien). We zijn/gaan druk bezig deze dingetjes op te lossen.
fake ores( in survival iniedergeval)
exp wat verdwijnt / level (in survival iniedergeval) (volgens mij komt het door naar andere wereld reizen  )
water wat van kleur veranderd / gras als het nacht word ( clientside error )



Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #19 on: 2 December 2011, 11:48:23 »
Ik meen me te herinneren dat er gesproken werd om zone's te maken om zo terrainrape* tegen tegaan.

*scuse ma language

Daarvoor hebben ze resource wereld juist in het leven geroepen afaik

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #20 on: 2 December 2011, 15:20:47 »
Er zijn inderdaad nog een aantal kinderziektes. We zijn van de meeste op de hoogte maar post ze vooral (voor het geval we wat over het hoofd zien). We zijn/gaan druk bezig deze dingetjes op te lossen.
fake ores( in survival iniedergeval)
exp wat verdwijnt / level (in survival iniedergeval) (volgens mij komt het door naar andere wereld reizen  )
water wat van kleur veranderd / gras als het nacht word ( clientside error )

Het water/gras, hoe is dat een client side error en weet je hoe je het kan fixen ?

De fake ores ben ik ook tegengekomen, ze verdwijnen als je ze zelf of er om heen probeert te minen.
De exp verdwijnt niet helemaal, het is alleen door gebruik van /world even niet zichtbaar. Je moet reloggen om het weer zichtbaar ( en bruikbaar ) te maken. Als je via een portal gaat dan blijft het volgens mij.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #21 on: 2 December 2011, 17:27:33 »
met terrainrape wordt volgensmij gewoon het claimen van ruimte bedoeld giordino?

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #22 on: 3 December 2011, 01:24:27 »
Terrain rape is meer dingen als hele stranden weggraven omdat je zand nodig hebt, om maar een voorbeeld te noemen.

B3njam1n1987

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #23 on: 3 December 2011, 05:41:29 »
Goed om te zien dat de fake ores al gemeld zijn. Ik werd net vrij gefrustreerd toen keer op keer de diamant als sneeuw voor de zon verdween, ook in de gewone wereld iig!

Maddox

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 726
  • Meester der Swagger
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #24 on: 3 December 2011, 11:54:41 »
Goed om te zien dat de fake ores al gemeld zijn. Ik werd net vrij gefrustreerd toen keer op keer de diamant als sneeuw voor de zon verdween, ook in de gewone wereld iig!
Die fakes ores is toch een x-ray protectie en kan je alleen zien al heb je x-ray?

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #25 on: 3 December 2011, 14:26:15 »
Die fake ores worden idd neergezet zodat je _overal_ diamant ziet met Xray. Soms wordt t echter te traag geupdate waardoor je nog steeds ironore/diamond ziet op t moment dat je eigenlijk stone of iets anders hoort te zien.

AlexMedia

  • Admin
  • Senior
  • *****
  • Posts: 295
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #26 on: 4 December 2011, 01:27:08 »
Mogen die fake ores (tijdelijk) uit? Het is niet mooi om op plekken waar ik mooi een smooth stone gang heb gemaakt ineens random iron ore te zien... lelijk :(
We are shaping the future

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #27 on: 4 December 2011, 01:43:33 »
Mogen die fake ores (tijdelijk) uit? Het is niet mooi om op plekken waar ik mooi een smooth stone gang heb gemaakt ineens random iron ore te zien... lelijk :(

Die fake ores zijn bedoelt om X-ray tegen te gaan. Momenteel levert het inderdaad wat problemen op, ze zijn nu op een lagere stand gezet.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Tweakcraft draait 1.0