Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Tweakcraft draait 1.0  (Read 27190 times)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Tweakcraft draait 1.0
« on: 30 November 2011, 21:11:37 »
We zijn op dit moment bezig de server te updaten naar 1.0.

*De server is nu down, we zetten alles nu over op 1.0.
*De server start maar heeft nog wat probleempjes. Working on it.
*De server draait, admins zijn de afwerking nu ingame aan het regelen. De server gaat snel voor public open.
* De server is over op 1.0 en weer open voor iedereen.

Het nieuwe beleid en aangepaste regels kan je HIER vinden.
Eventueel kan je een custom client installeren, zie HIER.
« Last Edit: 1 December 2011, 20:37:46 by Meeloow »

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #1 on: 1 December 2011, 07:56:56 »
bedankt adminteam!

Daz Bonez

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 23
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #2 on: 1 December 2011, 11:48:11 »
Kickass

dus als ik vip wordt kan ik op de survival wereld?

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #3 on: 1 December 2011, 12:58:35 »
Ik heb een paar opmerkingen.

Enchanting werkt niet op de archive map. Je level word hier namelijk niet geupdate en dus kan je geen gebruik maken van enchants. Je level word pas geupdate zodra je een hostile monster kapot maakt , maar aangezien deze uitstaan op de archive map is dit onmogelijk.

We kunnen niet op de nieuwe main map via /world main of via de portal hub( was volgens mij al bekend ). Wel kan je er komen als je /world main_nether doet en dan in de portal stapt die vlakbij de spawn zit.

De resource hub en de portal hub zien er tof uit!

Word er gewerkt aan een nieuwe mobdrop? Zo nee, als ik mijn toren aanpas aan de nieuwe regels kan deze dan verplaatst worden naar de resource wereld ?

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #4 on: 1 December 2011, 13:04:43 »
Er zijn inderdaad nog een aantal kinderziektes. We zijn van de meeste op de hoogte maar post ze vooral (voor het geval we wat over het hoofd zien). We zijn/gaan druk bezig deze dingetjes op te lossen.
Word er gewerkt aan een nieuwe mobdrop? Zo nee, als ik mijn toren aanpas aan de nieuwe regels kan deze dan verplaatst worden naar de resource wereld ?

Er wordt atm niet gewerkt aan een mobdrop door de admins, dat is aan de users om daar invulling aan te geven conform het nieuwe beleid. Als jouw mobtower akkoord is onder het nieuwe beleid kunnen we die inderdaad moven naar resourceworld (zoals we ook met squidfarm gedaan hebben)

wakcs

  • Junior
  • **
  • Posts: 89
  • Full-Time employee at the Voyager
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #5 on: 1 December 2011, 14:46:57 »
toen sliep ik nog :P

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #6 on: 1 December 2011, 15:45:48 »
Ik heb een mobtoren aangepast dat de monsters blijven leven. Ze worden getransporteerd naar een bak met water waar je ze vervolgens zelf moet killen.
De bak met water is vanwege de creepers die nog wel eens schade willen aan brengen en dit kan nu dus niet omdat in het water zitten.
Als een admin het zou willen beoordelen of dit goed genoeg is zou ik dat fijn vinden en eventueel verplaatsen naar resourcewereld :)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #7 on: 1 December 2011, 16:24:15 »
Ook nog iets, in de survival world heb ik nog gewoon mijn oude inventory.
Betekend dit dat we ook onze storage nog terug mogen krijgen? Zo niet, is het dan niet verstandig een inventory reset te doen alvorens mensen massaal beginnen te bouwen? Zou wel zo eerlijk zijn aangezien er vast wel een paar slimmerikken waren die een groot deel van hun storage in hun inventory gepropt hebben en die nu dus een oneerlijk voordeel hebben tegenover de mensen die dit niet gedaan hebben.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #8 on: 1 December 2011, 16:26:13 »
Ook nog iets, in de survival world heb ik nog gewoon mijn oude inventory.
Betekend dit dat we ook onze storage nog terug mogen krijgen? Zo niet, is het dan niet verstandig een inventory reset te doen alvorens mensen massaal beginnen te bouwen? Zou wel zo eerlijk zijn aangezien er vast wel een paar slimmerikken waren die een groot deel van hun storage in hun inventory gepropt hebben en die nu dus een oneerlijk voordeel hebben tegenover de mensen die dit niet gedaan hebben.

Agreed.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #9 on: 1 December 2011, 16:50:57 »
Ook nog iets, in de survival world heb ik nog gewoon mijn oude inventory.
Betekend dit dat we ook onze storage nog terug mogen krijgen? Zo niet, is het dan niet verstandig een inventory reset te doen alvorens mensen massaal beginnen te bouwen? Zou wel zo eerlijk zijn aangezien er vast wel een paar slimmerikken waren die een groot deel van hun storage in hun inventory gepropt hebben en die nu dus een oneerlijk voordeel hebben tegenover de mensen die dit niet gedaan hebben.

Dit was niet de bedoeling! Oops? Ik kan nu helaas niets doen zelf, maar imo moet dan survival opnieuw gegenned worden en ook inventory reset. Inv reset doe ik nu al wel vast

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #10 on: 1 December 2011, 16:52:02 »
Dus hier uit neem ik op dat storages NIET overgezet worden ? Hoe zit het met projecten dan die overgezet gaan worden waarbij kisten staan met spul er in ?

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #11 on: 1 December 2011, 16:54:05 »
Alle invs zijn al deleted zover ik kan zien. Afaik is het nooit de bedoeling geweest dat we inventories/storages zouden overzetten, enkel sommige gebouwen. Als hier kisten in staan worden die uiteraard dan ook verwijderd/leeg gemaakt.

Teutates

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 221
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #12 on: 1 December 2011, 17:13:13 »
Alle invs zijn al deleted zover ik kan zien. Afaik is het nooit de bedoeling geweest dat we inventories/storages zouden overzetten, enkel sommige gebouwen. Als hier kisten in staan worden die uiteraard dan ook verwijderd/leeg gemaakt.

zou mijn survival project tijdelijk in een archief kunnen ?

ik zal ongeveer 2 weken nodig hebben om resources op peil te krijgen en anders is het toch voer voor de enders :/ er staan redelijk wat torches maar nog geen 100% safe zone van monster spawn.


Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #13 on: 1 December 2011, 17:56:34 »
Alle invs zijn al deleted zover ik kan zien. Afaik is het nooit de bedoeling geweest dat we inventories/storages zouden overzetten, enkel sommige gebouwen. Als hier kisten in staan worden die uiteraard dan ook verwijderd/leeg gemaakt.

Hate to burst your bubble.. maar inventories zijn NIET gereset.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Tweakcraft draait 1.0
« Reply #14 on: 1 December 2011, 18:52:59 »
Nu wel :+

Ik ben snel de world ff langs gegaan en zie zo ook niet 123 losse kisten met inhoud.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Tweakcraft draait 1.0