Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Zones verwijderen  (Read 11248 times)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Zones verwijderen
« on: 12 October 2011, 23:49:07 »
Hallo,

Aangezien wij zelf niet meer zones kunnen/mogen verwijderen heb ik het verzoek om de volgende zones van mij te verwijderen :

mobspawn (ID  395) Dit is een kleine zone die gemaakt was op de mobworld om het spawn huisje te beschermen tegen grief en creepers. Aangezien mobworld niet meer bestaat mag deze zone ook weg.

nethertntzone(ID 391) Dit is een zone die Gunther even voor mij gemaakt had om tnt in de nether uit te testen ivm het feit dat netherrack bijna geen blast resistance heeft. Was leuk voor 5 minuten maar daarna ben ik er nooit meer geweest. Tevens denk ik dat deze zone in een andere nether is gemaakt dan degene die nu actief is. In elk geval, de zone mag van mij weg en anders zou ik in elk geval niet meer administrator van de zone willen zijn.

tnt_storage(ID 386) Dit is het kleine eilandje die naast de oorspronkelijke plaatsing van Hogwarts staat. Word al eeuwen niet meer gebruikt en is dus compleet nutteloos.

gazeeboforestville(ID 148) Dit is mijn huisje in mineville. Aangezien ik niks meer in dit huis heb staan wat waardevol is behalve een treefarm in de kelder en alleen leden van mineville bouwrechten hebben zou ik de zone graag verwijderd willen hebben.

hogwarts_basement (ID 233) Deze zone werd alleen gebruikt zodat tnt niet te diep zou penetreren in de grond. Omdat Hogwarts nu compleet is afgegraven is deze zone obsolete geworden en kan verwijderd worden.

Hogwarts ( ID 248 ) Nee... deze hoeft niet verwijderd te worden maar zou een dezer dagen wel in overleg verkleind kunnen worden om ruimte te maken voor andere projecten(de zone is namelijk 700 bij 700). Oorspronkelijk was het plan om alles om Hogwarts heen te bouwen zoals de quidditch pitch en weet ik veel wat nog meer in Harry Potter zit maar ik heb daar persoonlijk niet de tijd meer voor en anderen hebben er denk ik geen zin in. In elk geval, dit moet even een keertje besproken worden met mij en een admin/het admin team.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Zones verwijderen
« Reply #1 on: 13 October 2011, 07:12:07 »
Ik heb alle zones, op Hogwarts na, verwijderd. :) Voor Hogwarts kan je het beste even ingame met een admin contact opnemen.

Forum » Tweakcraft » Support » Zones verwijderen