Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Kleine schoonmaak.  (Read 60272 times)

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #15 on: 28 September 2011, 13:19:59 »
Leo,

Dat is misschien wel wat kort door de bocht. Als we allemaal de handdoek zo in de ring gaan gooien blijft er op den duur weinig meer van TC over. :)

Misschien kunnen de admins een reactie geven?

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #16 on: 28 September 2011, 14:15:53 »
Jullie zullen allemaal binnenkort meer informatie krijgen. Voor nu zou ik iedereen willen verzoeken geen overhaaste beslissingen te nemen als je het hele verhaal niet weet. Ik weet namelijk van een aantal mensen dat ze zijn 'gestopt' zonder het hele verhaal te kennen en het verhaal maar van één kant aan te horen.

Alvast bedankt,
Rhan

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #17 on: 28 September 2011, 15:23:20 »
Ik zal de mensen steunen die er voor kiezen om te stoppen bij TC tot er meer verheldering is over dit verhaal.
Ik vind persoonlijk dat Grumm , een admin die naar mijn mening geen enkele betrekking heeft tot de  dagelijkse omgang van de server, dit niet zomaar had door kunnen voeren.
Als een Gunther of een Vistu dit had gedaan had ik hier minder problemen mee gehad maar voor zover ik weet is Grum, in elk geval de laatste paar maanden, alleen maar actief als bukkit developer en niet als ACTIEF TC admin.

Ik ben het er aan de andere kant wel mee eens dat er een re-organisatie nodig is, maar absoluut niet op deze manier.
Ik lees uit dit verhaal dat Freeman gebanned is terwijl Freeman juist in mijn ogen een zeer goede admin is en een die nooit zijn taken geschroomd heeft. Zeer jammerlijk dat dit op deze manier nu gebeurd is en naar mijn mening maakt dit meer kapot dan goed.
En om de resterende admins aan te zetten tot het bannen van mensen die het hier niet mee eens zijn vind ik ook een zeer kinderachtige actie, helemaal van een volwassen vent.
Tevens word er alleen maar gesproken over admins terwijl er genoeg non-admins zijn die een (zeer) grote bijdrage leveren/hebben geleverd aan TC.

Ik hoop dat dit bericht voldoende structuur en voldoende "constructie" heeft om niet te leiden tot een ban van mijzelf.

Gerjojo

  • Guest
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #18 on: 28 September 2011, 16:38:45 »
Het is misschien handiger om dit bericht niet op de frontpage als eerste te zetten, niet zo'n goede reclame, en wel voor iedereen leesbaar die voorbij komt.... Zomaar een idee hoor.

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #19 on: 28 September 2011, 16:42:03 »
Misschien niet zo verstandig inderdaad, maar het is wel zo netjes om ook nieuwe of mogelijk nieuwe members te informeren hoe de huidige gang van zaken verloopt.

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #20 on: 28 September 2011, 16:42:30 »
Gazee, ben het met je eens. Ik zit er misschien nog vrij kort in, maar tot nu toe vond ik Freeman zeker geen slechte admin. En om nou mensen te bannen voor een 'schoonmaak' vind ik ook niet echt kunnen. Door deze 'schoonmaak' zijn mensen met TC gestopt. En ik bedoel dit echt niet om Grumm weg te pesten of zo, (van de andere (hoop ik) ook niet.) maar ik geef nu wel even mijn mening.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Prail

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 351
  • Are you one of my Compadre's?
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #21 on: 28 September 2011, 16:43:18 »
En als iemand het oneens met me is, zeg het maar gewoon even.
Useful idiot, Annoying Spamming Brony, Pendulum Fanboy and more :)

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #22 on: 28 September 2011, 16:44:36 »
Wat ik mij nu trouwens wel afvraag, hoe lang moeten wij wachten op een post met verklarende informatie ? Want hoe langer het duurt, hoe meer schade het aan zal richten uiteraard.
En schade aanrichten aan deze hechte community lijkt mij niet wat het doel was van Grumm's actie?

NitroX infinity

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 168
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #23 on: 28 September 2011, 16:46:08 »
Binnenkort gazeebo. Niet zo ongeduldig en gewoon gaan spelen, wat er gebeurd is, beïnvloed je toch (vrijwel) niet.

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #24 on: 28 September 2011, 16:47:05 »
Dat je het niet kunt beinvloeden betekend niet dat je graag wil weten wat er verder gaat gebeuren.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #25 on: 28 September 2011, 16:47:14 »
Met wie moet ik spelen? :D Iedereen met wie ik speelde is weg dankzij deze actie.

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #26 on: 28 September 2011, 16:47:25 »
Volgens mij staan de admin-kwaliteiten van Freeman ook niet ter discussie, het gaat meer over hoe het met Vistu is gegaan(Overigens weet ik hier niet het fijne van, dus geen boze gezichten graag)
Ik las ook een pause voor onbepaalde tijd in, dit omdat ik niet achter deze beslissing sta en de manier hoe dit momenteel verloopt. Tevens kan ik niet garanderen dat ik vriendelijk blijf tegenover admins en users die in mijn ogen veel meer mankeren dan de mensen die nu gebanned zijn.

Ik betreur echt dat dit zo moet, aangezien ik met veel anderen al een jaar speel en altijd weer terug ben gekomen na korte pauses. Ik wens de spellers die over blijven veel plezier de komende tijd en bedank hen die steun verlenen aan de mensen die gebanned zijn.

De groeten kut!
Net alsof dit iets nieuws is? De man die alle regels naar z'n eigen hand zet, en alles zo weet te draaien dat het voor hem uit komt om vervolgens de crew af te branden als ze hem op de vingers tikken. Been there.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #27 on: 28 September 2011, 16:48:18 »
Waarom heeft Vistu Freeman dan niet gebanned?

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #28 on: 28 September 2011, 16:49:25 »

M1ke

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 135
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #29 on: 28 September 2011, 16:50:15 »
Waarom heeft Vistu Freeman dan niet gebanned?

Quote
(Overigens weet ik hier niet het fijne van, dus geen boze gezichten graag)

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Kleine schoonmaak.