Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Kleine schoonmaak.  (Read 60277 times)

Grumm

  • Poweruser
  • Nieuweling
  • ****
  • Posts: 28
    • View Profile
Kleine schoonmaak.
« on: 28 September 2011, 01:19:12 »
Sinds Tweakcraft bestaat hebben de admins er tonnen tijd en liefde in gestoken.
Ze hebben helaas niet altijd het welverdiende respect terug gekregen.  Na de
recente ontwikkelingen heb ik besloten dat de maat nu vol is.

Ik heb een kleine (figuurlijke) ton aan logs gelezen en ben tot de conclusie
gekomen dat de server beter af is zonder een aantal individuen die structureel
irritaties en problemen veroorzaken. Deze personen zijn vanavond permanent van
de server verwijderd.

Vanaf dit moment zal het admin team het respect krijgen dat ze met de lange uren
en buitengewone inzet verdient. Ben je het hier niet mee eens dan kan ik je
aanraden zelf een server op te zetten en eens te genieten van het nooit iets
goed kunnen doen in andermans ogen.

De keuze is geheel aan mij, de verantwoordelijkheid ook. Ik heb de overige
admins 'toestemming' gegeven de hierover zeurende mensen te helpen een andere
plek te vinden (lees: 'tempban' en 'permaban' mocht het niet duidelijk zijn).

Laten we een nieuwe weg in slaan, waar ook de admins een plezierige tijd kunnen
hebben op de server.
« Last Edit: 28 September 2011, 08:50:51 by Grumm »

TheSec

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 104
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #1 on: 28 September 2011, 06:51:42 »
Houd dit in dat jij ook weer terug komt of blijf je op afstand het team versterken ? Ik ben het met je eens dat er een schoonmaak nodig is/was, maar dit had ook op een betere manier gekunt denk ik persoonlijk, maar misschien was het ook wel te laat en was er geen midden weg meer mogelijk....

Groetjes,
TheSec.

Quazyx

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 433
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #2 on: 28 September 2011, 07:57:12 »
+1, de admins krijgen veel te weinig waardering voor hun inzet,
ik wil het admin team bij deze bedanken voor al jullie moeite:)

Ktipr

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 16
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #3 on: 28 September 2011, 08:24:03 »
Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat bepaalde admins van de server verwijderd zijn. In dit topic worden verder geen namen genoemd, en dat zal ik dan ook nog niet gaan doen, maar ik wil wel zeggen dat 2 admins die gisteravond gekickt zijn mij persoonlijk van het hele team het meest geholpen hebben.

Ik heb niets meegekregen van de onrust van tevoren, dus ik weet niet wat er zich vooraf afspeelde, maar het komt mij over dat dit nogal "zonder enige waarschuwing" gebeurt. Corrigeer me vooral als dit niet het geval is, maar op deze manier komt het mij een beetje oneerlijk over.

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #4 on: 28 September 2011, 08:40:59 »
Dit alles heeft vast ook te maken met het vertrek van vistu (vooral ook benieuwd.. in zijn voor of nadeel?)?

Hoeveel mensen gaat het eigenlijk om die niet meer welkom zijn?

Hmm, er gebeuren best wel veel van dit soort dingen lately valt mij op, waarbij mensen vertrekken, vrijwillig of niet.. daar word ik nog steeds niet echt rustiger van.
« Last Edit: 28 September 2011, 09:34:20 by Sander »

wakcs

  • Junior
  • **
  • Posts: 89
  • Full-Time employee at the Voyager
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #5 on: 28 September 2011, 09:22:41 »
het ruikt zo fris, als het schoon is! :)

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #6 on: 28 September 2011, 09:51:01 »
Aangezien er geen namen genoemd worden zal ik mijn verantwoordelijkheid nemen en mijn verhaal hier neer zetten.

Het is nooit mijn bedoeling geweest om vistu weg te pesten bij TC, ik heb dan ook in de enige aanvaring die we gehad hebben geprobeerd te handelen met oog op de community, ik heb mijn best gedaan om aandacht te vragen aan het beleid en te zorgen dat dit weer op orde komt.

Hier is dan ook een meningsverschil ontstaan tussen vistu en mij.

Verder word er gesproken over dat de admins het beoogde respect krijgen die ze verdienen voor hun inzet dag en nacht. de 2 admins die gister uit het niets permanent gebanned zijn zetten zich ook dag en nacht in voor de server, het fijt dat deze op een onaangekondigde manier gedemote/gebanned kwam voor mij dan ook als donderdslag bij heldere hemel.

Ik heb genoten van de tijd bij TC en de taken die ik als admin mocht voltooien, ik vind het spijtig te lezen dat ik gebanned word omdat ik in een bestaand gesprek joinde en daarin mijn mening plaatste die, op dat moment, haaks stond met die van vistu.

ik heb gister en vanmorgen op meerdere fronten geprobeerd contact te zoeken met grumm om met hem een gesprek aan te gaan maar krijg geen gehoor hier.


Jongens ik heb mijn best gedaan maar blijkbaar word je door 1 fout afgerekend, wat dus niet in vergelijking staat met al het goede werk dat ik gedaan heb.

Hopelijk komen sommige mensen nog tot rust.

MVG
Freeman21

* ik vind het nog het ergst dat er cencuur toegepast word (post verwijderen)*
« Last Edit: 28 September 2011, 09:53:08 by freeman21 »

Sander

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 134
  • Sander (SanderCraft) @ Minecraft
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #7 on: 28 September 2011, 10:10:30 »

* ik vind het nog het ergst dat er cencuur toegepast word (post verwijderen)*

Helemaal mee eens. Je beschrijft het netjes wat er (volgens jou) gebeurd is, dus die post kan wat mij betreft juist blijven staan om nu een beetje meer openheid van zaken te geven.

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #8 on: 28 September 2011, 10:42:37 »
Ik heb niet alles meegekregen, maar als Grumm zegt "structureel", en vervolgens een paar mensen bant die een meningsverschil hadden met iemand, vind ik dat op zn zachtst gezegd oneerlijk. Zeker als het een server admin is die vrij inactief is op de server/forum en alleen op basis van logs, zonder verder om opheldering te vragen, mensen bant. Hoewel er mensen zijn die terecht een ban hebben gekregen, vind ik dat op zn minst de admin leden een kans moeten krijgen om uit te leggen hoe of wat.

Wat ik nog erger vind is het feit dat grumm dit zonder overleg met anderen heeft doorgevoerd en dus naar zijn mening mensen eruit heeft gedondert. SA of niet, dit is niet echt eerlijk of verantwoord.
Put the cookie down... NOW!

TheMaximum

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 67
  • Loco-burgemeester The City
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #9 on: 28 September 2011, 11:07:54 »
Ik ben het eens met het feit dat mensen meer respect moeten krijgen voor de admins.

Maar dit soort acties kunnen wat mij betreft echt niet.
Eerst ben je tijden lang inactief en dan ga je - zonder overleg! (zo lijkt het teminste) - mensen bannen.
Iedereen moet binnen het adminteam een eigen mening kunnen hebben (toch??...), zolang er naar buiten toe maar eenheid wordt uitgestraald.
Het is jammer dat vistu weg is als CM, maar om nu - (ongeveer de meest) geschikte! - admins zomaar van de server te bannen gaat me veel te ver.

EDIT: No offense hoor, ik weet niet wat jij - Grum - voor TC hebt betekend, aangezien ik je nooit online heb gezien (je zal wel actief zijn geweest voordat ik op TC actief was).
« Last Edit: 28 September 2011, 11:21:15 by TheMaximum »

Loev

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 183
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #10 on: 28 September 2011, 11:15:12 »
Dat er op de server ongewenste figuren rond liepen dat kan niemand ontkennen, maar om nou admins te bannen. Deze mensen zijn niet voor niks admin geworden, toch?
Ik heb blijkbaar een pittige discussie gemist en wil graag dit terug lezen zodat ik een mening kan vormen.

Gerjojo

  • Guest
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #11 on: 28 September 2011, 11:52:07 »
Ik denk dat het niet meer dan volledig zou zijn om wel de namen te noemen, ik ben gisteravond nog online geweest en toen was alles, in elk geval op TS, nog koek en ei. Heb niemand nergens over gehoord.
Graag zou ik ook namen zien in dit geval, desnoods in het vip forum.

En hoeveel je ook voor de server hebt betekend en doet, ik denk dat het gros van de mensen Grumm nog nooit heeft gezien en dat dit soort acties daarom in behoorlijk verkeerde aarde vallen.

terreurbv

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 15
    • View Profile
    • Epicwinning
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #12 on: 28 September 2011, 12:25:12 »
Nou Grumm zonder enige informatie ajuus, ben ik er ook klaar mee en stop ik met spelen.

De impressie die ik nu krijg is dit geen democratische beslissing maar van het dictatoriaal kaliber, ik speel al meer dan 1 jaar op Tweakcraft en ik heb nu zoiets van WTF!
WINNING

Gerjojo

  • Guest
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #13 on: 28 September 2011, 12:33:28 »
Ik ga met je mee Dennis, hier heb ik geen zin in!

leovanhaaren

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Kleine schoonmaak.
« Reply #14 on: 28 September 2011, 12:44:34 »
Ik las ook een pause voor onbepaalde tijd in, dit omdat ik niet achter deze beslissing sta en de manier hoe dit momenteel verloopt. Tevens kan ik niet garanderen dat ik vriendelijk blijf tegenover admins en users die in mijn ogen veel meer mankeren dan de mensen die nu gebanned zijn.

Ik betreur echt dat dit zo moet, aangezien ik met veel anderen al een jaar speel en altijd weer terug ben gekomen na korte pauses. Ik wens de spellers die over blijven veel plezier de komende tijd en bedank hen die steun verlenen aan de mensen die gebanned zijn.

De groeten kut!

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Kleine schoonmaak.