Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Zand  (Read 11972 times)

Rinkana

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 5
    • View Profile
Zand
« on: 19 August 2011, 22:51:27 »
Hallo,

Ik wil graag een (heel) groot en uitgebreid zandkasteel bouwen. Maar nu zit ik met een probleem;
Op de server zijn haast geen zandplaatsen te vinden. En bij de gene die er zijn is al gebouwd of de zandplaats is te klein.

Nu vroeg ik mij dus af of er miss een zandplaats voor mij kan worden gemaakt waar ik kan bouwen.

Rhan21

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 875
    • View Profile
Re: Zand
« Reply #1 on: 19 August 2011, 23:22:06 »
Hallo Rinkana,

Voor je project zul je zelf (of in samenwerking met hulp van anderen) een zandplaats voor je project moeten aanleggen. Het is namelijk niet de bedoeling dat er gebieden in zand worden veranderd met behulp van 'admin tools' (also known as World Edit), ik neem namelijk aan dat je hierop doelde. Dit zou namelijk erg oneerlijk zijn tegenover de rest van de projecten, aangezien daar veel tijd in graaf- en bouwwerk is gestopt.

In any case; alvast veel plezier én succes met dit project! Ben benieuwd welke locatie je uit hebt gezocht en hoe je het gaat uitwerken!

(Protip: Wist je dat we physics in zones kunnen uitzetten? Hierdoor zullen sandblocks niet naar beneden vallen en kun je het gebruik van sandstone beperken!)

landcross

  • Magazine Poster
  • Junior
  • *
  • Posts: 90
    • View Profile
Re: Zand
« Reply #2 on: 20 August 2011, 09:34:26 »
Je kan je zand ook halen bij de /warp sandmine.
Toch? Of verwar ik me nou met snowmine?

Scriptor

  • Guest
Re: Zand
« Reply #3 on: 20 August 2011, 10:44:31 »
Dat klopt, sandmine kan je sand weghalen

Forum » Tweakcraft » Support » Zand