Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Verwijderde chunks  (Read 15044 times)

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Verwijderde chunks
« on: 19 August 2011, 12:34:01 »
Graag zou ik meer informatie willen over de beleidswijziging om chunks te verwijderen. Screenshots bijgevoegd.

freeman21

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 219
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #1 on: 19 August 2011, 12:48:02 »
Ik zou graag ook wel willen weten waarom deze chunks weg zijn :)

Gh0stT4il

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 144
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #2 on: 19 August 2011, 16:12:04 »
omdat........ spoken?
Put the cookie down... NOW!

MoondustNL

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 251
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #3 on: 19 August 2011, 23:30:10 »
Ik zet mn geld op server admins die ruimte willen maken voor nieuwe projecten.

Waarschijnlijk is het in hun ogen een dood project/met cobble volgemikte rommel dat dan verwijderd word.

Just a geuss .. :>
Aan de bovenstaande beweringen kunnen geen rechten ontleend worden. Deze zijn ook geen garantie voor succes of andere vormen van geluksgevoel. ;)

Serendipity

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 253
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #4 on: 29 August 2011, 14:08:39 »
Een mogelijke optie is dat tijdens de korte verdwijning van plottest 1 dat stuk ook weg is gegaan, maar dat het nooit is terug gezet... Volgens mij had Gunther de backup er nog van, dus misschien dat hij er iets mee kan...
Disclaimer
De content hierboven is door de eigenaar met de grootste zorg samengesteld, doch, de eigenaar aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke onjuistheden van het getoonde. Ook aanvaardt de eigenaar geen aansprakelijkheid ten aanzien van mogelijke misvattingen.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #5 on: 29 August 2011, 17:21:36 »
Wat Seren zegt is idd de reden. Destijds was plottest1 verwijderd en waren er wat dingen rondom (o.a. mijn allereerste huisje (de kelder althans)) die er nog stonden maar 'raar' eruit zagen vanwege de verwijderde plottest1. Toen is besloten (ik meen door Jelmar, mij en wat andere admins) die dingen ook te verwijderen.

Later is plottest1 gerestored maar die dingen niet. Ik zie persoonlijk ook geen reden de dingen daar te herstellen. Maar dat is enkel mijn 2 cent.

Bouncer

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 141
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #6 on: 29 August 2011, 21:12:20 »
Later is plottest1 gerestored maar die dingen niet. Ik zie persoonlijk ook geen reden de dingen daar te herstellen. Maar dat is enkel mijn 2 cent.

Naja het vreemde is dus dat er ook wat van mij op stond en ik van niets weet. Nu vind ik het niet heel erg dat dat weg is, maar ik vind het wel erg dat er blijkbaar zomaar dingen verwijderd worden zonder mededeling daarvan.

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Verwijderde chunks
« Reply #7 on: 29 August 2011, 22:19:15 »
Het was in navolging van de verwijdering van plottest1, dus het verliep sowieso wat raar allemaal :P

Forum » Tweakcraft » Support » Verwijderde chunks