Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Custom texturepacks  (Read 11865 times)

Gerjojo

  • Guest
Custom texturepacks
« on: 12 July 2011, 09:45:27 »
Ik heb nu docucraft high die ik gebruik, ben alleen wel verder aan het kijken wat er nog voor leuks is. Heb de custom van painterly gebruikt maar die vind ik er niet uit zien.
Had via mcforums wel wat leuke gevonden maar die zijn niet te downloaden omdat je dan alleen een of andere vage installer voor een programma krijgt en nergens de packs zelf kan downloaden.

Als iemand nog suggesties heeft voor goeie sites hou ik mij ten zeerste aanbevolen!

WouterH

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 509
    • View Profile
Re: Custom texturepacks
« Reply #1 on: 12 July 2011, 10:29:22 »
Ik gebruik zelf nog altijd painterly. De painterly die in de custom client van Svards zit is inderdaad zeer verouderd en heeft een paar lelijke opties (dat side gras :O)

Die van mij kun je hier downloaden: http://dl.dropbox.com/u/19022552/Painterly%20for%2017%20Citadel%20style.zip

Dit pack is een beetje wat wij ook aanhouden voor de citadel. Jelmar zal op bepaalde punten mss iets andere opties hebben, maar het verschil is miniem.

Gerjojo

  • Guest
Re: Custom texturepacks
« Reply #2 on: 12 July 2011, 10:31:18 »
Ik had zelf een nieuwe custom gemaakt van painterly maar vond het hele pack gewoon niet zo mooi, dat was het vooral. Kwam nu op tweakers een screen tegen van iemand die iets meer cartoonstijl had, dat vond ik ook wel gaaf, heb even gevraagd welke dat is, als dat wat is post ik m wel ff!

Hebbes, deze bedoel ik:
http://www.minecraftforum.net/topic/98584-16x173-simplecraft-for-beta-classic-v90/

Vond ik er op scherm wel leuk uit zien, eens kijken ingame hoe het eruit ziet.
« Last Edit: 12 July 2011, 11:15:42 by Gerjojo »

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Custom texturepacks
« Reply #3 on: 12 July 2011, 15:54:29 »
Ik ga mij eens bezig houden met het maken van mijn eigen texture pack.
Denk dat dat nog wel even op zich laat wachten ivm 2 maand durende vakantie tussen door :P

Verder gebruik nu meestal Dokucraft Light met een paar aanpassingen van mezelf er in.
De halfstone bovenkant en zijkanten heb ik aangepast naar het klassieke design met een dokucraft uiterlijk. (dus geen 4 tiles van de bovenkant maar 1)
De mossy stone heb ik veranderd naar mossy cobble en de clay heb ik oranje van kleur gemaakt.

Forum » Tweakcraft » Support » Custom texturepacks