Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Ook ik gebeunhaasd???  (Read 15687 times)

ds_barf

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Ook ik gebeunhaasd???
« on: 16 May 2011, 08:16:43 »
Hey guys, wilde net van mijn heerlijk vrije ochtend gaan genieten toen we ineens opmerkten dat ik grijs was - Ik ben gebeunhaasd! Waarom? :P Ik heb niks verkeerd gedaan in elk geval!!! Kan iemand opheldering geven (en het uiteraard fixen ;))

Thanks ds_barf

---EDIT

Ok ik weet het ondertussen en zal het even uitleggen :)

Ik heb voor de single player een mod geinstalleerd waar bij je een kaartje ziet en daarop kun je recources zien die op jouw laag of er net onder zitten. Single player is toch enkel voor het kloten en experimenteren en dan is dat wel makkelijk :P

Voor mp heb ik het eigenlijk nooit aangezet maar af en toe komt het kaartje ineens omhoog omdat ik met mn dikke vingers per ongeluk de enable knop aantikte - en ja als ik dan zag dat er vlak in de buurt een stuk ijzer zit ga ik natuurlijk niet snel de andere kant op :P Helemaal verder niet bij nagedacht natuurlijk. Ik heb het inmiddels ge-uninstalled en over een weekje is mn beunperiode voorbij dus dan ben ik er weer!

Is er overigens geen server-mod die laat zien dat mensen een mod aan hebben staan? Met een waarschuwing bij het inloggen kunnen mensen hier meteen even korte metten mee maken :)

Tot volgende week *zwaai*

ds_barf

« Last Edit: 16 May 2011, 12:19:18 by ds_barf »

timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Ook ik gebeunhaasd???
« Reply #1 on: 16 May 2011, 18:35:10 »
Hey guys, wilde net van mijn heerlijk vrije ochtend gaan genieten toen we ineens opmerkten dat ik grijs was - Ik ben gebeunhaasd! Waarom? :P Ik heb niks verkeerd gedaan in elk geval!!! Kan iemand opheldering geven (en het uiteraard fixen ;))

Thanks ds_barf

---EDIT

Ok ik weet het ondertussen en zal het even uitleggen :)

Ik heb voor de single player een mod geinstalleerd waar bij je een kaartje ziet en daarop kun je recources zien die op jouw laag of er net onder zitten. Single player is toch enkel voor het kloten en experimenteren en dan is dat wel makkelijk :P

Voor mp heb ik het eigenlijk nooit aangezet maar af en toe komt het kaartje ineens omhoog omdat ik met mn dikke vingers per ongeluk de enable knop aantikte - en ja als ik dan zag dat er vlak in de buurt een stuk ijzer zit ga ik natuurlijk niet snel de andere kant op :P Helemaal verder niet bij nagedacht natuurlijk. Ik heb het inmiddels ge-uninstalled en over een weekje is mn beunperiode voorbij dus dan ben ik er weer!

Is er overigens geen server-mod die laat zien dat mensen een mod aan hebben staan? Met een waarschuwing bij het inloggen kunnen mensen hier meteen even korte metten mee maken :)

Tot volgende week *zwaai*

ds_barf

Waarom schreeuwt men toch altijd hard "Ik heb niks gedaan!" terwijl ze weten dat ze wel iets - dan wel per ongeluk - fout hebben gedaan.

Bovendien lijkt het mij dat met een beetje logisch nadenken zo'n inlog message niet nodig is.

ds_barf

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Ook ik gebeunhaasd???
« Reply #2 on: 17 May 2011, 07:26:31 »

Waarom schreeuwt men toch altijd hard "Ik heb niks gedaan!" terwijl ze weten dat ze wel iets - dan wel per ongeluk - fout hebben gedaan.

Bovendien lijkt het mij dat met een beetje logisch nadenken zo'n inlog message niet nodig is.

Nou dat ik heb niks gedaan meende ik echt omdat ik wist dat ik niks gesloopt of gejat had! Ik dacht niet eens aan die mod. En als die message er was geweest had ik de eerste keer dat ik de server binnen kwam meteen kunnen uitloggen en die mod uninstallen he :)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Ook ik gebeunhaasd???
« Reply #3 on: 17 May 2011, 09:16:39 »
Je had ook de regels kunnen lezen waarin staat dat zulke mods niet gewenst zijn ;)

napo

  • Junior
  • **
  • Posts: 63
    • View Profile
Re: Ook ik gebeunhaasd???
« Reply #4 on: 17 May 2011, 10:25:13 »
Je had ook de regels kunnen lezen waarin staat dat zulke mods niet gewenst zijn ;)

Niet gewenst en niet toegestaan zijn twee heel erg verschillende dingen ;)

ds_barf

  • Nieuweling
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Ook ik gebeunhaasd???
« Reply #5 on: 17 May 2011, 11:04:41 »
Ja ik had het gelezen en daarom gebruikte ik het verder ook niet actief :) Ik was toch voornamelijk met hout en steen bezig, en als je in mn kissies kijkt zit daar echt maar een klein beetje iron in en 4 goud ignots ofzo :P

Maar anyways ik zeur verder ook niet hoor, vind het goed dat dit soort dingen niet mogen :) Heb zin om volgende week weer aan de slag te gaan, ben even gaan single playeren maar ik mis dat chat-geneuzel zo  :'(




timoever

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 21
    • View Profile
Re: Ook ik gebeunhaasd???
« Reply #6 on: 17 May 2011, 12:40:35 »
Chat is nu toch elke 6 minuten vol gespammed met gekwaak van de [Server] dus wees blij.

Forum » Tweakcraft » Support » Ook ik gebeunhaasd???